AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #1 Skrevet 25. juli 2022 Hei! Begge mine barn har trengt bevegelse for å sove på dagtid, men klart seg fint uten på natten. Flere som har eller har hatt det sånn? Hvorfor?🤔 Det har vært tilfelle fra de var nyfødt, så de skal jo i utgangspunktet ikke ha noen døgnrytme enda Anonymkode: 4851b...ec8
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #2 Skrevet 25. juli 2022 Si det. Litt samme her, men vil tro det er fordi jeg sansov om natten første mnd og da lå tett inntil meg og puppen. Sånn sovnet de også på dagtid, men måtte bysses vugges hvis de skulle sove uten puppen. Anonymkode: 75e8e...5f2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #3 Skrevet 25. juli 2022 Her er det omvendt. På dagtid sovner baby av ingenting, men på natten nekter hun å sove noe annet sted enn oppå oss. Anonymkode: fbfa2...49b
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #4 Skrevet 25. juli 2022 Men uansett rart at de trenger ulike ting på dag og natt?! Anonymkode: 4851b...ec8
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #5 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men uansett rart at de trenger ulike ting på dag og natt?! Anonymkode: 4851b...ec8 Det er hva de vender seg til. Uansett hvor ubevisst det er så gjør vi det forskjellig og de søker den samme rutinen. Om dagen er man selv oppe og ute og går. Det er klart de lærer seg at om dagen er det bevegelse som får dem til å sove. Om natten løper man gjerne ikke ute med vognen eller bæreselen på samme måten og dermed blir de vant til det. Anonymkode: 36829...41a 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #6 Skrevet 25. juli 2022 Vår sover godt om natten, er tydelig sliten etter en lang dag og har ikke tid til å sove på dagtid😅 Anonymkode: a25e2...5e3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #7 Skrevet 26. juli 2022 Slik er det her også! På kvelden/natten ammer jeg sittende i senga, og legger babyen ned i sin seng etterpå. Gir han smokk og han sovner av seg selv uten at jeg trenger å gjøre noe. På dagtid hjelper det ikke med kun amming, da må han i tillegg få ekstra hjelp til å sovne som trilling, byssing, bilkjøring etc. Han har vært sånn siden fødsel, så jeg lurer faktisk på det samme! Prøver også å ha det mørkt rundt han på dagtid som på natten, uten at det hjelper 🤷🏼♀️ Men! Er bedre at han sovner av seg selv og sover lenge på kvelden og natten, for da får jeg selv mer egentid og lengre søvnperioder før neste amming på natt ☺️ Anonymkode: c6ea4...6e1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #8 Skrevet 26. juli 2022 Mer forstyrrelser på dag. Anonymkode: 87844...4ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå