AliceNextDoor Skrevet 25. juli 2022 #1 Skrevet 25. juli 2022 Har nå tatt livet av min siste billigmobil, og tenkte at denne gangen vil jeg skaffe meg en med godt kamera. Men jeg blir ikke klok på hva som er bra og hva som er viktig på de modellene som er i salg nå? Har sett på Sony Xperia 1 IV, Samsung S55 Ultra og OnePlus 10 Pro. Noen som har noe erfaring med disse eller gode tips? Det jeg vil ha er en god mobil som lader trådløst og har det beste kameraet pluss en god skjerm å lese på. Apple er ikke et alternativ denne gangen.
Titania Skrevet 25. juli 2022 #2 Skrevet 25. juli 2022 Jeg har ikke selv, men vet om fler som er godt fornøyd med OnePlus
origin Skrevet 31. juli 2022 #3 Skrevet 31. juli 2022 Jeg har gått fra huawei til xiaomi redmi 10c. Virker grei. Har ikke testet lyden enda da jeg nylig har kjøpt den
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #4 Skrevet 1. august 2022 Du får stort sett det du betaler for i dag. Det er ingen produsenter som tilbyr noe kupp de andre ikke har. Når det er sagt er gjerne kineserne (OnePlus, Xiaomi, Huawei) hakket billigere da de er mindre etablerte og merkevaren er mindre verdt. Vurderer du Samsung må du også vurdere om du liker deres reskin av Android. Personlig ville jeg heller valgt en telefon i mellomklassen (3-5k), de er bra nok ytelsesmessig for en som ikke spiller. Det finnes uansett ikke noe telefonkamera som matcher et ti år gammelt systemkamera på bildekvalitet, så for min del blir det vanskelig å klare seg med bare telefonen uansett hvilken jeg velger. Anonymkode: f3c42...e2b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå