AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #1 Skrevet 25. juli 2022 Har kranglet med den eneste broren jeg har. Vil ikke skrive for mye i redsel for å bli kjent igjen. Han bor i Trondheim og jeg i en by på Østlandet..avstanden mellom oss er ganske stor. Vi kjenner hverandre ikke så godt pga samme far og forskjellige mødre. Prøvd å bli litt bedre kjent, og har prøvd å snakke med han om noe jeg synes er vanskelig, så vi kanskje forstår hverandre bedre. Det hele endte med at han fortalte alt videre til familien sin og vridde og vrengte på sannheten. Nå er alle sure på meg, inkludert min egen far. Synes det er tungt og vanskelig. Jeg har alltid vært en god lytter og aldri fortalt ting videre som noen har fortalt meg..iallefall ikke om det er ting som man blir bedt om å holde hemmelig. Synes derfor det var sårende når han tok bilde av alt for å vise det til familien sin. 😳følte det var ting som skulle holdes mellom oss som ingen andre hadde noe med. synes hele oppførselen er respektløs og et stort tillitsbrudd. Etterpå har jeg sagt unskyld selv om jeg ikke egentlig føler jeg har noe å si unskyld for…men for å bevare vennskapet. Det hjelper ikke. Tar ikke tlf og har slettet meg på Facebook. I tillegg har han fått hele familien mot meg. Er det noen som har vært ute for noe lignende som har noen gode råd? Jeg vil jo gjerne være venn med det eneste søskenet jeg har.. men akkurat nå føler jeg ikke at blod er tykkere enn vann og at jeg har mer enn nok andre i livet mitt som er snille mot meg. 😥 Anonymkode: c2cef...30d
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #2 Skrevet 25. juli 2022 La det ligge og gå videre med livet ditt. Anonymkode: d9282...28b
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #3 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): La det ligge og gå videre med livet ditt. Anonymkode: d9282...28b Takk..ja jeg gjør det.men er veldig tungt. Anonymkode: c2cef...30d
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #4 Skrevet 25. juli 2022 Jeg vet ikke helt hva du har sagt. Og da er det også vanskelig å vite om han har over reagert eller ikke. Forøvrig er det ikke lurt å dele fortrolige ting med folk man ikke er har et fortrolig forhold til. Har du sagt noe til en. Har du sagt det til alle. Regner med det du har fortalt er såpass av karakter iom at alke reagerer negativt på det. Hvem som helst kan jo bli skuffa om de feks ikke kjenner seg igjen i det du har fortalt. Mulig din bror ikke kjenner seg igjen i din fortelling heller. Har en søster jeg har kutta ut. Fordi hun hele tiden skal diktere hvordan barndommen vår var. Vi er 4 stk. Og hun høres ut som har vokst opp i et annet hus enn oss 3 andre. Hun har liksom aldri gjort noe. Men vi er 3 stk som husker hun kunne lage drama av absolutt alt, til enhver tid. Noe hun også gjør I alder. Tar aldri ansvar for egen dårlig oppførsel. Og skriker, griner og drar i vill sinne, uten at vi har avbrutt monologen hennes. Mange grunner til å ha kuttet henne ut. Men det går desverre hardt utover livskvaliteten min, å ha henne nær dessverre. Er jo glad i henne osv. Men det går jo bare ikke Anonymkode: 5510d...7e2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #5 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg vet ikke helt hva du har sagt. Og da er det også vanskelig å vite om han har over reagert eller ikke. Forøvrig er det ikke lurt å dele fortrolige ting med folk man ikke er har et fortrolig forhold til. Har du sagt noe til en. Har du sagt det til alle. Regner med det du har fortalt er såpass av karakter iom at alke reagerer negativt på det. Hvem som helst kan jo bli skuffa om de feks ikke kjenner seg igjen i det du har fortalt. Mulig din bror ikke kjenner seg igjen i din fortelling heller. Har en søster jeg har kutta ut. Fordi hun hele tiden skal diktere hvordan barndommen vår var. Vi er 4 stk. Og hun høres ut som har vokst opp i et annet hus enn oss 3 andre. Hun har liksom aldri gjort noe. Men vi er 3 stk som husker hun kunne lage drama av absolutt alt, til enhver tid. Noe hun også gjør I alder. Tar aldri ansvar for egen dårlig oppførsel. Og skriker, griner og drar i vill sinne, uten at vi har avbrutt monologen hennes. Mange grunner til å ha kuttet henne ut. Men det går desverre hardt utover livskvaliteten min, å ha henne nær dessverre. Er jo glad i henne osv. Men det går jo bare ikke Anonymkode: 5510d...7e2 Vi har hatt helt ulik bakgrunn egentlig. Jeg stolte jo egentlig på han for vi har hatt et godt forhold men kjente hverandre ikke godt. Vanskelig. Man har det bedre uten søsken tenker jeg 😥 Anonymkode: c2cef...30d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå