Gå til innhold

Bør vi ha en "dislike" knapp på KG?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Skulle ønske jeg kunne trykket dislike ofte her, men det er ingen god ide.

Anonymkode: cf83f...cd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

KG bør bli mer som Reddit. Innlegg med flest likes kommer øverst. Så kan man sortere etter kontroversielt.

Anonymkode: 17982...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes heller det bør komme en latteremoji. Det er mange som skriver gøye og humoristiske innlegg, eller på andre måter skriver ting som er ment å få folk til å le. Det er flere ganger jeg kunne tenke meg å bruke en slik "😂" emoji. Ikke for å latterliggjøre, men for å bekrefte at folk traff på humoren når de forsøkte å være morsomme. Men jeg ser jo helt klart at en slik funksjon ville blitt misbrukt til å latterliggjøre på en negativ måte.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Youtube burde ha en.
De fjernet den fordi det var mange dislike på politisk propaganda og covid hysteri.
Can't have that. Kan kun se at folk er enige der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Tvillingsjel skrev (9 minutter siden):

Jeg synes heller det bør komme en latteremoji. Det er mange som skriver gøye og humoristiske innlegg, eller på andre måter skriver ting som er ment å få folk til å le. Det er flere ganger jeg kunne tenke meg å bruke en slik "😂" emoji. Ikke for å latterliggjøre, men for å bekrefte at folk traff på humoren når de forsøkte å være morsomme. Men jeg ser jo helt klart at en slik funksjon ville blitt misbrukt til å latterliggjøre på en negativ måte.

Du kan jo skrive et kort svar der du skriver at dette var kjempemorsomt. For eksempel. Slik man gjorde før like-funksjonen kom. 

Anonymkode: 0f67f...653

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhodet ikke. Har ødelagt Reddit og er det siste vi trenger. Da ville jeg vurdert å droppe KG eller bare bruke AB. 

Endret av norw
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, norw said:

Overhodet ikke. Har ødelagt Reddit og er det siste vi trenger. Da ville jeg vurdert å droppe KG eller bare bruke AB. 

Hva er AB?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Heydayotheinterweb skrev (22 minutter siden):

Hva er AB?

image.thumb.png.97410f38f4c967de7abec7243d3d72d9.png

Anonymkode: 7d8d9...73d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I mange tråder kan man se at noen deltar bare for å trykke ned TS eller andre brukere. Det er en slags mobbing som kan være vanskelig å rapportere fordi de skriver på en utspekulert måte. Hvis den typen personer fikk muligheten til å trykke tommel ned, tror jeg de ville misbrukt muligheten for å kunne mobbe ytterligere.

Anonymkode: b3cf7...58e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athena Catalina
Tvillingsjel skrev (17 timer siden):

En latteremoji, kan bli misbrukt som latterliggjøring, som du sier. Så det er en like dårlig ide som tommel ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...