Gå til innhold

Avhengig av nettdating?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg har møtt en mann via en datingapp én gang. Daten var vellykket, men både før og etter daten ser jeg at han er pålogget på appen konstant! Er selv bare innom et par ganger om dagen, men har vært inne oftere et par dager bare for å sjekke dette. Jeg synes det er en skikkelig turnoff at han bruker så mye tid på datingapper. 

Hvordan snur jeg tankegangen rundt dette? 

Anonymkode: 1fe8d...65a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hei

Jeg har møtt en mann via en datingapp én gang. Daten var vellykket, men både før og etter daten ser jeg at han er pålogget på appen konstant! Er selv bare innom et par ganger om dagen, men har vært inne oftere et par dager bare for å sjekke dette. Jeg synes det er en skikkelig turnoff at han bruker så mye tid på datingapper. 

Hvordan snur jeg tankegangen rundt dette? 

Han må slette den om dere holder på, ikke gi noen sex før dere er gift, 2022 here we gooo!!

Anonymkode: 4b6e2...f2a

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han er inne for å sjekke hvor mye du er på?

Men du kan stå som "online" når appen er åpen på telefonen...selv om han ikke er aktiv på appen.  Sånn er det på Facebook/Messenger også.

Anonymkode: b5819...559

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han må slette den om dere holder på, ikke gi noen sex før dere er gift, 2022 here we gooo!!

Anonymkode: 4b6e2...f2a

Du kan ikke være en moderne kvinne og samtidig forvente at mannen skal følge normer fra 1950-tallet. Det blir litt dobbeltmoralsk. 

Anonymkode: f5922...bd4

AnonymBruker
Skrevet

Det handler om at jeg synes der er patetisk å bruke så mye tid på en datingapp! Kan han ikke lese en bok? Utvikle seg på en eller annen måte? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...