Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
VoodooChild skrev (1 time siden):

Det er Botox som lammer muskler.

Ja, jeg mente fillers/Botox. Generelt som mulig behandling.

For kråketær er det vel Botox mens tearthrough/fylle inn ting er hyaluronsyre og liknende? 

Men jeg ser ikke helt hva disse tingene skulle hjelpe TS med uten at hun mister mimikk eller kan se kårny ut. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Næmmen, så mange hyggelige folk det er her da 🥰

Kanskje jeg bare må akseptere at noen kvinner har mindre smilerynker enn meg (selv i en alder av 53) 

Et ekte, rynkete smil er 1000 ganger finere enn et kaldt rynkefritt ett (selv om jeg ikke hadde sagt nei takk til begge deler, sånn som til denne dama 💫)

16548828128593.jpg

Anonymkode: c1fea...e9a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Kärcher skrev (4 timer siden):

TS, synes det bare var vakkert! Du trenger jo ingenting 😄 

Men vil likevel tipse om en øyekrem jeg så på tiktok, en fra Peter Thomas Roth tror jeg. Det var en dame med rynker og store poser under øynene, og når hun tok den på ble det seriøst mye, mye bedre. Skal se om jeg finner den filmen. 

Takk for tips ❤️

Oii, måtte google litt. Var det denne du mente?

https://www.lookfantastic.com/blog/discover/is-the-peter-thomas-roth-instant-firmx-eye-cream-really-worth-the-hype/?amp=1

Dette er jo helt sjukt om det faktisk er ekte

Har du prøvd kremen?

Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Takk for tips ❤️

https://www.lookfantastic.com/blog/discover/is-the-peter-thomas-roth-instant-firmx-eye-cream-really-worth-the-hype/?amp=1

Har du prøvd kremen?

Ja den ja!

Har sett flere videoer nå, det virker som det vil gi en god effekt. Har ikke prøvd selv, men er spent på å prøve, min søster har den og hvis hun tar den med på neste besøk skal jeg få teste. Jeg har en del smilelinjer og store poser 😅

Skrevet

Så fine øyne du har. Alle får smilerynker❤️ synes det er fint.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen smiler med øynene, jeg gjør ikke. Har ikke sånn rynker selv om jeg er 41 år. 

Jeg hadde hørt med de som har greie på det jeg, om jeg var deg. Det er så mange muligheter der ute. 

Anonymkode: 6c68c...3cd

AnonymBruker
Skrevet

Her er tatt med noe botox: 

7C341AF0-C14E-4485-AAEF-A48BCF02D078.thumb.jpeg.cf2ef816d6315e96f6724b546766240b.jpeg

Hun til høyre ser død ut. Skremmende. 

Anonymkode: d2c6a...96d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Smilerynker er de fineste rynkene. ❤️ 
Hilsen ei på 30 som har begynt å få sinnarynke av alle ting.. 😭

Anonymkode: 51236...47f

AnonymBruker
Skrevet

Nydelig smilende øyne, vil du virkelig bytte dem med en stiv maske hvor folk lurer på om du egentlig smiler eller ikke ?

Anonymkode: 398e9...e1f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Alle har smilerynker.

Anonymkode: 8271e...22b

Jeg har ikke. Men kunne gjerne hatt det. Synes det er pent. 

Anonymkode: b1644...b51

AnonymBruker
Skrevet

Retinol, solkrem, fuktighetskrem.

Anonymkode: 0def3...acc

AnonymBruker
Skrevet

Hei du. Jeg er 33 og har de samme bekymringene. Bare at mine linjer ikke er like pene som dine. ;)
Jeg har grublet og undersøkt leeeenge på om jeg skal gjøre noe med det. Men jeg tror ikke jeg har sett et eneste fint resultat? Det er noe med akkurat øye-området som viser så masse genuinitet og følelser, at selv en mikoskopisk behandling kan gjøre at man ser snodig ut. At man ser "fake ut". ikke smiler genuint. Og jeg liker å fremstå som ekte.

Har vært borti damer som har tatt botox og når de smiler så får jeg en uggen følelse. Som om de er falske på en måte? Og jeg føler ikke det er verdt det, da. Om det er en slik utstråling jeg skal gi?

Jeg har valgt at shit jaja, jeg lever heller med rynkene mine enn å se slik ut. Også kan jeg fokusere på andre områder heller. Hud, hår, klær, solbeksyttelse, ansiktsbehandling, andre ting.

For jeg tror egentlig at vi henger oss for mye opp i våre egne rynker. Etter å ha blitt litt mer bevisst på det så ser jeg jo at ALLE på min alder har det likedan. Noen er kanskje litt heldigere enn andre. Men særlig slanke kvinner slipper vist ikke unna. Men man legger ikke merke til det. For om en person smiler så blir den personen automatisk 100 ganger finere uansett. :)

Anonymkode: 85899...9e6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg tok tear throug behandling. Filler under øynene. Desverre var det mislykket hos meg og jeg måtte fjerne det, da filieren holdte på vann og jeg fikk poser under øynene. Det koster et par tusen og er verdt et forsøk ☺️

Anonymkode: 95b46...f86

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

TS her:

Tusen takk for alle innspill

Veldig hyggelig av dere som komplimenterer øyet mitt. Men håper dere ikke tror jeg la ut bilde for å fiske etter komplimenter. Personlig synes jeg alle mennesker som smiler med øynene får pene øyne (uansett alder). Betyr ikke at jeg vil se 10-15 år eldre ut det enn jeg er, for det om.

Mtp. hvor mange kjendiser det finnes i 40 årene med mye mindre smilerynker enn meg, trodde jeg det finnes en bra behandling mot dette. Er derfor jeg spør her 😊

Må tenke litt mer på om jeg skal vurdere kosmetisk konsultasjon eller vente til den dagen rynkene blir mer permanente først

Tusen takk for alle svar og ha en fin dag videre 🌸

Jeg skjønner hvor du kommer fra. Det handler mye om hvordan en er vant til å se seg selv. Jeg har aldri hatt smilelinjer, mimikklinjer i panna ved bevegelse av bryn f.eks, og merker sakte men sikkert at jeg begynner å få det selv, og det har plaget meg veldig. Samtidig ser jeg på venninner og lillesøsteren min som er 10 år yngre enn meg, og som knapt har fylt 20. De har det, og har sikkert alltid hatt det. 

Jeg tror ikke du trenger det, men om du virkelig ønsker så be om konsultasjon hos en klinikk som tilbyr ulike behandlinger som nevnt ovenfor.

Anonymkode: a9ca5...a7b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Takk for tips ❤️

Har du prøvd kremen?

Slike kremer er bare tull. Det eneste som funker er «ordentlige» behandlinger. Altså typ fillers, kanskje laser osv. kremer kan ikke penetrere dypt nok i huden til å utføre slike mirakler. Krem er for å holde fuktigheten i huden og gi næring til de øverste lagene, ikke til å fikse ting dypere i huden. Solkrem er det eneste som kan gjøre at huden eldes tregere, det er derfor ofte folk med mørkere hud har «yngre» hud lenger (selv om de også burde bruke solkrem av andre grunner).

Men syntes du ser fin ut, og syntes vi burde aksepere oss selv mer slik vi er! :) 

Anonymkode: 8cfba...2a0

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En godt voksen person helt uten smilerynker ser ikke yngre ut, men skummel. Kvinner må legge fra seg disse syke tankene om å liksom ikke se eldre ut enn nødvendig. Botox o.l. er creepy, ferdig snakka.

Anonymkode: a04b8...f39

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Slike kremer er bare tull. Det eneste som funker er «ordentlige» behandlinger. Altså typ fillers, kanskje laser osv. kremer kan ikke penetrere dypt nok i huden til å utføre slike mirakler. Krem er for å holde fuktigheten i huden og gi næring til de øverste lagene, ikke til å fikse ting dypere i huden. Solkrem er det eneste som kan gjøre at huden eldes tregere, det er derfor ofte folk med mørkere hud har «yngre» hud lenger (selv om de også burde bruke solkrem av andre grunner).

Men syntes du ser fin ut, og syntes vi burde aksepere oss selv mer slik vi er! :) 

Anonymkode: 8cfba...2a0

Har du sett videoene av vanlige damer som har påført denne og som får helt ufattelige resultater? Kanskje du skal gjøre litt research og så teste denne selv. Har aldri sett en krem fungere på det viset. Selvfølgelig vil den ikke permanent fjerne linjene, men på filmene (uredigert!) så vil man se en betraktelig forbedring. Den mykner opp huden totalt, men virkningen kommer jo når man tar den på og vil jo gå bort i løpet av dagen. 

Det kan være et fint alternativ for TS:)

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.7.2022 den 1.24):

Næmmen, så mange hyggelige folk det er her da 🥰

Kanskje jeg bare må akseptere at noen kvinner har mindre smilerynker enn meg (selv i en alder av 53) 

Et ekte, rynkete smil er 1000 ganger finere enn et kaldt rynkefritt ett (selv om jeg ikke hadde sagt nei takk til begge deler, sånn som til denne dama 💫)

16548828128593.jpg

Mmmm…..nå har hun tatt mye diverse i ansiktet da 😅 Fillers, Botox osv - myyyyye behandlinger både her og der. 

Hum har bare gjort det litt mer subtilt enn Hollywoodfruer. 

AnonymBruker
Skrevet

Det viktigste du kan gjøre - og du bør begynne så fort som mulig - er å tenke på triste ting ofte. Da smiler du ikke, og slipper at de forferdelige rynkene forverrer seg. Tenk på klimakrisen, krig, folk som sulter osv. Se mye triste filmer og hør på trist musikk! Lover at det funker, da vil du ikke få smilerynker, og ingen kan se at du har smilt mye i ditt liv ❤️

Anonymkode: 6a7cf...7c5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det finnes en type laser som er veldig sterk, man må ha narkose. Vet kirurgen jeg går til, har brukt det og hun er over 45 og har ingen rynker. Det ser også ganske naturlig ut, fur hun har brukt laser og ansiktsløft, som ikke gir det drive blikket som botox. Jeg ville forhørt meg litt rundt hvis jeg var deg. Den laseren skal fjerne rynker, poser etc rundt øynene blant annet. 

Anonymkode: d9ded...d83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...