AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #1 Skrevet 25. juli 2022 Dater en mann på 54 år. Med meg har han sjeldent tid til treff. Jeg bor 1,5 timer unna, det er for langt synes han. Han sier damer bør ta initiativ til å reise, selv da har han ikke alltid tid. Samtidig farter han land og strand rundt på golftreff. Han forteller at han hentet eksen en time unna flere ganger i måneden for å være sammen med henne. Hun hadde ikke bil. Dessuten forteller ekser har forlatt han fordi han er "alt for snill". Det siste har jeg ikke merket noen ting til, han gjør aldri noe for m eg. Han liker ikke at jeg har en datter, hans to barn er voksne. Han vil helst ha en dame med voksne barn. Dette går altså rett vest. Er det mulig å snu det, eller bør jeg løpe? Anonymkode: a0d01...cd0
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #4 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dater en mann på 54 år. Med meg har han sjeldent tid til treff. Jeg bor 1,5 timer unna, det er for langt synes han. Han sier damer bør ta initiativ til å reise, selv da har han ikke alltid tid. Samtidig farter han land og strand rundt på golftreff. Han forteller at han hentet eksen en time unna flere ganger i måneden for å være sammen med henne. Hun hadde ikke bil. Dessuten forteller ekser har forlatt han fordi han er "alt for snill". Det siste har jeg ikke merket noen ting til, han gjør aldri noe for m eg. Han liker ikke at jeg har en datter, hans to barn er voksne. Han vil helst ha en dame med voksne barn. Dette går altså rett vest. Er det mulig å snu det, eller bør jeg løpe? Anonymkode: a0d01...cd0 Prat med han, KOMMUNIKASJON Anonymkode: ed23f...022 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #6 Skrevet 25. juli 2022 Ikke noe å samle på. Anonymkode: 63c98...7d5 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #7 Skrevet 25. juli 2022 Det hadde jeg ikke giddet å bruke tid på. Anonymkode: f1f1c...b45 2
Gjest Athena Catalina Skrevet 25. juli 2022 #8 Skrevet 25. juli 2022 Han er ingenting å satse på. LØP!
Sannhetsøkende Skrevet 25. juli 2022 #9 Skrevet 25. juli 2022 Ikke vits i å prate engang! Bare løp! De som påstår de er snille er som regel ikke det. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #10 Skrevet 25. juli 2022 Ekser har forlatt ham fordi han er for snill, du liksom. Fyren er en egoist, og han innser det ikke selv. Kast ikke bort mer tid på han der. Anonymkode: 23e3b...e72 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #11 Skrevet 25. juli 2022 Det er helt frivillig å være sammen med en slik kødd -ditt valg. Anonymkode: 7516e...748 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #13 Skrevet 25. juli 2022 Er du så desperat etter en mann at du vurderer å fortsette å prøve dette her? Anonymkode: dc248...b7c
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #14 Skrevet 25. juli 2022 Minner meg om eksen min, etter han fikk vite hva jeg har gjort med andre menn før ham. Han skulle ha alt det der. han fikk lov til Y, hvorfor får ikke jeg? Æsj…. Kanskje man har funnet ut at man ikke har lyst til å være så dum lenger. Anonymkode: 8a0bf...a77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå