Gå til innhold

Eksen fikk helt annen behandling

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dater en mann på 54 år. Med meg har han sjeldent tid til treff. Jeg bor 1,5 timer unna, det er for langt synes han. Han sier damer bør ta initiativ til å reise, selv da har han ikke alltid tid. 

Samtidig farter han land og strand rundt på golftreff. Han forteller at han hentet eksen  en time unna flere ganger i måneden for å være sammen med henne. Hun hadde ikke bil. Dessuten forteller ekser har forlatt han fordi han er "alt for snill". Det siste har jeg ikke merket noen ting til, han gjør aldri noe for m eg.

Han liker ikke at jeg har en datter, hans to barn er voksne. Han vil helst ha en dame med voksne barn. Dette går altså rett vest. Er det mulig å snu det, eller bør jeg løpe?

Anonymkode: a0d01...cd0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

løp. for en douche

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Løp

Anonymkode: 02692...2f3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dater en mann på 54 år. Med meg har han sjeldent tid til treff. Jeg bor 1,5 timer unna, det er for langt synes han. Han sier damer bør ta initiativ til å reise, selv da har han ikke alltid tid. 

Samtidig farter han land og strand rundt på golftreff. Han forteller at han hentet eksen  en time unna flere ganger i måneden for å være sammen med henne. Hun hadde ikke bil. Dessuten forteller ekser har forlatt han fordi han er "alt for snill". Det siste har jeg ikke merket noen ting til, han gjør aldri noe for m eg.

Han liker ikke at jeg har en datter, hans to barn er voksne. Han vil helst ha en dame med voksne barn. Dette går altså rett vest. Er det mulig å snu det, eller bør jeg løpe?

Anonymkode: a0d01...cd0

Prat med han, KOMMUNIKASJON 

Anonymkode: ed23f...022

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe å samle på. 

Anonymkode: 63c98...7d5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde jeg ikke giddet å bruke tid på.

Anonymkode: f1f1c...b45

• Liker 2
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Han er ingenting å satse på. LØP!

Skrevet

Ikke vits i å prate engang! Bare løp!

De som påstår de er snille er som regel ikke det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ekser har forlatt ham fordi han er for snill, du liksom. Fyren er en egoist, og han innser det ikke selv. Kast ikke bort mer tid på han der.

Anonymkode: 23e3b...e72

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt frivillig å være sammen med en slik kødd -ditt valg.

Anonymkode: 7516e...748

• Liker 1
Skrevet

Hva skal du med en sånn fyr?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du så desperat etter en mann at du vurderer å fortsette å prøve dette her?

Anonymkode: dc248...b7c

AnonymBruker
Skrevet

Minner meg om eksen min, etter han fikk vite hva jeg har gjort med andre menn før ham. Han skulle ha alt det der. 

han fikk lov til Y, hvorfor får ikke jeg? 

Æsj…. 

Kanskje man har funnet ut at man ikke har lyst til å være så dum lenger. 

Anonymkode: 8a0bf...a77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...