Fotballmamma Skrevet 25. juli 2022 #1 Skrevet 25. juli 2022 Samboer og jeg tenker å dra bort noen dager, og med den begredelige sommeren vi har hatt i Midt-Norge frister det med Spania. Vi tenkte først storbyferie, og så på Sevilla, men tror det blir altfor varmt - så må nok til et reisemål på kysten. Er det noen som kan anbefale noe? Gjerne ikke Mallorca, men heller noe på fastlandet (ikke Malaga, der hele nabolaget har leilighet). Det må som sagt være ved kysten, og gjerne der det ikke er bare sol og bad, men noe vi kan gå rundt å se på når dagen ikke er på sitt varmeste. Tenker at 5-6 netter er fin lengde på tur. Takker for alle innspill! 🌺
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #2 Skrevet 25. juli 2022 Hva med Costa del Sol? Fly til Alicante eller Murcia, og lei en villa med basseng, og lag deilige middager på terrassen. Hvis dere vil spise ute kan dere bo mer sentralt, da tipser jeg om den koselige byen Altea 😊 Anonymkode: d1fd1...772 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #3 Skrevet 25. juli 2022 Gitt temperaturene som er nå ville jeg ikke valgt Spania, det blir ikke komfortabelt uansett. Kan gi deg noen andre tips om det høres aktuelt ut. Om du vil til Spania ville jeg nok valgt San Sebastian i kombinasjon med Bilbao. Der er det kjøligere da det ligger nord-vest. Barcelona er jo også alltid en vinner. Ville uansett valgt et skikkelig hotell, som har solid AC, og utendørs basseng, slik at du også kan kjøle deg ned der. Anonymkode: 3a9bd...ffc 2
Fotballmamma Skrevet 25. juli 2022 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Gitt temperaturene som er nå ville jeg ikke valgt Spania, det blir ikke komfortabelt uansett. Kan gi deg noen andre tips om det høres aktuelt ut. Om du vil til Spania ville jeg nok valgt San Sebastian i kombinasjon med Bilbao. Der er det kjøligere da det ligger nord-vest. Barcelona er jo også alltid en vinner. Ville uansett valgt et skikkelig hotell, som har solid AC, og utendørs basseng, slik at du også kan kjøle deg ned der. Anonymkode: 3a9bd...ffc Alle tips mottas med takk! Jeg har vært på mange destinasjoner i Hellas, så tenkte det var gøy å prøve noe nytt - derfor Spania. Men vi er åpne for mye forskjellig.
Gjest fransine Skrevet 25. juli 2022 #5 Skrevet 25. juli 2022 (endret) Fotballmamma skrev (På 25.7.2022 den 13.58): Endret 8. oktober 2022 av fransine
Fotballmamma Skrevet 25. juli 2022 Forfatter #6 Skrevet 25. juli 2022 fransine skrev (3 minutter siden): Hva med å prøve Montpellier i Sør Frankrike. Det ligger ikke på selve rivieraen, er et kulturelt reisemål og har flotte strender i nærheten, selv ville jeg anbefalt stranden i La Grande-Motte (og ikke alt for mange nordmenn i nærheten) Takk for tips!
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #7 Skrevet 25. juli 2022 Fotballmamma skrev (6 minutter siden): Alle tips mottas med takk! Jeg har vært på mange destinasjoner i Hellas, så tenkte det var gøy å prøve noe nytt - derfor Spania. Men vi er åpne for mye forskjellig. Jeg vil virkelig anbefale Nord-Italia og sjøene på denne tiden. Et helt fantastisk sted å være, og kun en kort kjøretur fra Madrid. For eksempel Comosjøen. Og Frankrike, som anbefalt over. Rivieraen er også fantastisk. En av de mindre plassene litt utenfor Nice. I og med at du er gravid, og dette uansett er på sparket, kan du også tenke enda mer kortreist. Det er mange flotte badebyer i for eksempel England, og været er ganske stabilt nå i Juli-August. Eller nord i Tyskland. Alternativt har Europa mange, flotte sjøer å by på, der temperaturen er mer behagelig. For eksempel litt opp i høyden i Østerrike eller Sveits. Ett stort aber med alle forslagene er imidlertid at det beste nå er fullbooket. Var også nettopp og reiste til et av de nevnte stedene, og valgte å ombooke fra by til sjø på grunn av heten - utvalget av overnattingssteder var begredelig, for å si det slik. Anonymkode: 3a9bd...ffc
Fotballmamma Skrevet 25. juli 2022 Forfatter #8 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vil virkelig anbefale Nord-Italia og sjøene på denne tiden. Et helt fantastisk sted å være, og kun en kort kjøretur fra Madrid. For eksempel Comosjøen. Og Frankrike, som anbefalt over. Rivieraen er også fantastisk. En av de mindre plassene litt utenfor Nice. I og med at du er gravid, og dette uansett er på sparket, kan du også tenke enda mer kortreist. Det er mange flotte badebyer i for eksempel England, og været er ganske stabilt nå i Juli-August. Eller nord i Tyskland. Alternativt har Europa mange, flotte sjøer å by på, der temperaturen er mer behagelig. For eksempel litt opp i høyden i Østerrike eller Sveits. Ett stort aber med alle forslagene er imidlertid at det beste nå er fullbooket. Var også nettopp og reiste til et av de nevnte stedene, og valgte å ombooke fra by til sjø på grunn av heten - utvalget av overnattingssteder var begredelig, for å si det slik. Anonymkode: 3a9bd...ffc Takk for tips! Er dog ikke gravid, venter heller i lengsel mot å bli bestemor. 😄 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #9 Skrevet 25. juli 2022 Fotballmamma skrev (1 minutt siden): Takk for tips! Er dog ikke gravid, venter heller i lengsel mot å bli bestemor. 😄 Hehe. Det var dagens 😂 Vet hvor man er i livet når man leser "uke32" slik 😜 Må si jeg undret meg litt over hvor avslappet du var til varmen som er nå.... Anonymkode: 3a9bd...ffc 1
Fotballmamma Skrevet 25. juli 2022 Forfatter #10 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hehe. Det var dagens 😂 Vet hvor man er i livet når man leser "uke32" slik 😜 Må si jeg undret meg litt over hvor avslappet du var til varmen som er nå.... Anonymkode: 3a9bd...ffc Haha.. jeg skjønte ikke hvor «gravid» kom inn, men nå skjønner jeg.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #11 Skrevet 25. juli 2022 Vi er i Torrevieja i Spania. Fly til Alicante og så ca 30-45min kjøretur frem. Ligger ved kysten. Masse liv og røre ved strandpromenaden. Flotte strender, temperatur rundt 30grader. Anonymkode: ef8b3...9e7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå