AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #1 Skrevet 25. juli 2022 Jeg har en dagbok på tlf som jeg skriver ting jeg tenker på og sånn, for å ikke tenke på det mer .. Også kan godt mannen min se på alle sms' ene mine , hvem jeg snakker med , ringer osv. siden jeg har ingenting å skjule. Jeg har heller ingen kode på tlf min. Men det går jo an å spørre før man bare tar mobilen sånn i skjul og sjekker gjennom. Men så har han tydeligvis gått inn på alt sånt en stund , også lest alt jeg har skrevet uten å spørre. Ikke at det er noe super hemmelig, men jeg synes bare det er å krenke det jeg har personlig uten noe annen grunn enn at han vil snoke. Det er ingenting der om andre menn, eller noe om han / vårt forhold som står der. Han har også snoket på en app jeg har for å registrere mat og kalorier, siden jeg holder på å gå ned i vekt. Nå dreiv han og kommenterte ting jeg hadde skrevet i dagboka mi ,og alt jeg har registrert i den appen. Jeg føler bare at han har krenket ting jeg vil ha privat, og at jeg vil ha noe for meg selv. Jeg ble sur på han for det , og sa det. Han skjønte ikke greia og ble sur på meg som ble sur på han. Også sa jeg at jeg bare trengte litt tid for meg selv. Han nektet å høre på det , og låste seg inn der jeg var og nektet å siden meg være i fred. Er det en teit ting å reagere på? Anonymkode: 175e6...84f
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #2 Skrevet 25. juli 2022 Det er et grovt overtramp. Man skal aldri gå inn på andres mobil. Der kan det jo f.eks ligge betroelser fra venner, som stoler på at det de skriver ikke blir lest av andre. Og man skal få ha kontroll på privatlivet sitt selv. Skjønner ikke de som ikke ordner sånn at mobilen må låses opp med fingeravtrykk. Anonymkode: cd95b...a11 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #3 Skrevet 25. juli 2022 Har du sagt fra om hva som er greit og ikke? Jeg og mannen har det også ganske åpent. Bruker telefoner og alt om hverandre. Så vi har snakket om det. Han skal ikke inn her. Vi leser selvfølgelig ikke sms, eller mail, da det er tilitsbrudd mot andre igjen som tror de kommuniserer bare med oss. Men han vet jeg skriver dagbok, den må han gjerne lese, men tror ikke han gjør det. Vi har også fri tilgang til alle viktige dokumenter, attester, evalueringer, medisinske journaler, etc, da dette ligger i en felles mappe. Anonymkode: 1f813...9e7
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #4 Skrevet 25. juli 2022 Han stoler ikke på deg og nå kan du aldri stole på han igjen... Anonymkode: 84830...3ef
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #5 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er et grovt overtramp. Man skal aldri gå inn på andres mobil. Der kan det jo f.eks ligge betroelser fra venner, som stoler på at det de skriver ikke blir lest av andre. Og man skal få ha kontroll på privatlivet sitt selv. Skjønner ikke de som ikke ordner sånn at mobilen må låses opp med fingeravtrykk. Anonymkode: cd95b...a11 Jeg har ikke gjort det , da jeg har stolt på at mannen min ikke går og snoker rundt unødvendig. Så tenker jeg at jeg viser at jeg ikke har noe å skjule ved at jeg ikke har noe kode osv. At han har mulighet til å sjekke når som helst, men at han ikke misbruker muligheten. Jeg føler bare at han har krenket det som er personlig uten noen grunn.. Jeg har aldri gjort noe i vårt forhold som kan være på grensa til utroskap. Derfor så er jeg såret og føler at det er kontroll uten grunn. Ts Anonymkode: 175e6...84f
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #6 Skrevet 25. juli 2022 Nå er han så sur på meg, siden jeg reagerte så sterkt på det at han har dratt i sinne. Jeg aner ikke hvor , eller hvor lenge han blir borte. Ts Anonymkode: 175e6...84f
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #7 Skrevet 25. juli 2022 Jeg synes det er veldig respektløst å gå inn og lese private tanker og informasjon. Alle trenger noe som er sitt. Det at han ikke forstår (eller vil innrømme for seg selv?) at han har gått over en grense og blir så sinna at han drar sin vei i stedet for å si unnskyld er ikke ok. Jeg har ikke noen gode råd dessverre, men hadde hatt vanskelig selv for å la det gå uten at han forstod at det ble feil. Anonymkode: 762d1...916
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå