Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan trives du i jobben? Gode og negative sider ved jobben? Er det vanskelig å få jobb? :) 

Anonymkode: 2c12d...48a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan trives du i jobben? Gode og negative sider ved jobben? Er det vanskelig å få jobb? :) 

Følger 😃

Anonymkode: 6f343...926

AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å få fast stilling 100% på legekontor. Enklere på sykehus.  
Det kjipeste med jobben er pasienter som lyver, kjefter og blir forbanna fordi du gjør jobben din.  Det beste med jobben er alle de fine pasientene som en faktisk blir oppriktig glad i.  
Som helsesekretær har du taushetsplikt, det opplever jeg ofte at kolleger glemmer😳 

Om du reagerer på å vaske hendene med sprit, er det en litt dum jobb å ha.  

Anonymkode: dc979...c0a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her jeg bor er det lett å få jobb både på legekontor og sykehus. Har kun jobbet på sykehus i akuttmottak i tredelt turnus, og syntes det var spennende. Varierte arbeidsoppgaver, tett samarbeid med sykepleiere og leger og man vet aldri hva dagen bringer. Og lønna er faktisk ikke så ille når man har litt ansiennitet og i tillegg jobber turnus. 

Anonymkode: 50096...931

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Vanskelig å få fast stilling 100% på legekontor. Enklere på sykehus.  
Det kjipeste med jobben er pasienter som lyver, kjefter og blir forbanna fordi du gjør jobben din.  Det beste med jobben er alle de fine pasientene som en faktisk blir oppriktig glad i.  
Som helsesekretær har du taushetsplikt, det opplever jeg ofte at kolleger glemmer😳 

Om du reagerer på å vaske hendene med sprit, er det en litt dum jobb å ha.  

Anonymkode: dc979...c0a

Takk for svar :)

Lettere å få jobb innen tannhelse?

AnonymBruker
Skrevet

Dytt! ❤️

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Jobber som helsesekretær på akuttmottaket. 

Tok utdannelsen for 2 år siden. Er 28år. 
Jeg elsker jobben min. Jobber turnus, noe jeg trives best med. Veldig varierte oppgaver og jobber tett med sykepleiere og leger. Vi har et veldig godt arbeidsmiljø og det er mye "action" 

Jobber 100% og har igrunn ganske godt betalt til å være en kort utdannelse. Hjelper at det er kveld og helgetillegg. Jeg fikk skrevet av all arbeidserfaring (Det tror jeg ikke man får på legekontor)  selvom det ikke var helserelatert. 

Jobbet første sommeren min på legekontor, trivdes veldig med det også, men valgte sykehuset pga lønna. 
Det beste med jobben er at det skjer mye spennende og variert. Det kjedeligste er ufine pasienter, men det er heldigvis ikke ofte. Møter jeg pasientene med forståelse og vennlighet så får jeg det også tilbake. 
Jeg var i frivillig praksis og det gjorde at jeg fikk tilbud på både legekontoret og akuttmottaket 

Endret av Milli94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...