Gå til innhold

Har jeg ikke g punkt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel var du da du fikk din første g punktsorgasme og hvordan skjedde det? 
jeg er 28 og aldri fått det eller funnet g punktet. Ikke at jeg har prøvd så lenge heller da, ca bare det siste året.. har prøvd diverse ting, blant annet womanizer pro men jeg føler liksom ingenting innvendig? 
stemmer det at man må "trene" frem disse orgasmene eller kan det være at jeg rett og slett ikke har noe g punkt? 
Har også lest at området ved g punktet føles ruglete når du tar på det, men det føles jo ruglete overalt inni der?? 😂 

Anonymkode: e58cb...325

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hvor gammel var du da du fikk din første g punktsorgasme og hvordan skjedde det? 
jeg er 28 og aldri fått det eller funnet g punktet. Ikke at jeg har prøvd så lenge heller da, ca bare det siste året.. har prøvd diverse ting, blant annet womanizer pro men jeg føler liksom ingenting innvendig? 
stemmer det at man må "trene" frem disse orgasmene eller kan det være at jeg rett og slett ikke har noe g punkt? 
Har også lest at området ved g punktet føles ruglete når du tar på det, men det føles jo ruglete overalt inni der?? 😂 

Tror ikke  womanizer kan fungere på g-punkt. Den ligger jo inne fitta. En finger kan klare det men det er mange kvinner som sliter med det. Må ofte ha en del øvelse. Kvinner jeg har hat kontakt med sier at g-punkt orgasme  er anerledes en klit orgasme. Og det går an å få begge samtidig. 

AnonymBruker
Skrevet

Mente womanizer duo

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det er lettere sammen med en partner, som kan føle seg fram,  eller er vant til å stimulere g-punkt fra tidligere erfaring. Jeg postet denne linken i tråden om ejakulasjon; https://xhamster.com/videos/teach-your-girl-how-to-squirt-tantric-massage-cireman-638305

Eksen likte ikke den harde pumpebevegelsen, og hadde ikke særlig glede av selve spruten. Men i prosessen fant hun ut av g-punktet, og at hun krevde en hardere massasje av "kom hit" typen, enn hun hadde trodd. 

Anonymkode: e4146...f7f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke G-punkt, men jeg får både vaginalorgasmer og klitorisorgasmer.  Selv er jeg ikke opptatt av G-punktet, men jeg har hatt elskere som har lett etter det. De har jeg måtte stoppe, for jeg føler bare ubehag når de masserer det området der de mener at et eventuelt G-punkt skal være.

Anonymkode: a7efb...6ec

AnonymBruker
Skrevet

Viste ikke at jeg hadde det før en jeg hadde sex med fant det 😂 finner det ikke aleine 😳 må rettogslett være en mann som vet hvor det er henne i værden 😂

Anonymkode: 99fe8...129

AnonymBruker
Skrevet

Dette er hvordan klitorisen din ser ut, altså hele.

klitoris |

Ang g-punktet, så er det ikke et punkt. Det er et område.

Et punkt, en myte eller et helt område? Helt siden 50-tallet har det blitt snakket om en spesifikk sone i kvinnens skjede som skulle kunne være en kilde til intens nytelse. På 80-tallet ble g-punktet navngitt for først gang, og siden da har debatten om dets eksistens blitt diskutert frem og tilbake.

– G-punktet er fremdeles omstridt, men nå er forskerne enige om at det finnes et område et stykke opp i skjeden som er følsomt for stimulering. Det er mer et område enn et punkt, og det sitter omtrent fire til fem centimeter opp på den fremre skjedeveggen, sier Suzann Larsdotter, sexolog på RFSU.

G-punktet – et helt område

Det som tidligere har blitt kalt for g-punktet, kalles i nyere forskning for CUV-området. Navnet er en sammensetning av de engelske ordene for klitoris, urinrør og vagina, og beskriver helheten, nemlig et område som med riktig stimulering kan gi både sprutorgasmer og en ny seksuell opplevelse.

– Når man stimulerer dette området, kommer man til noen kjertler som kan få kvinner til å ejakulere, så hvis man ønsker å få sprutorgasmer, så er det dette område som bør stimuleres, sier Suzann Larsdotter.

Det at CUV-området er så deilig å stimulere, kommer av et samarbeid mellom klitoris, urinrøret og den fremre skjedeveggen. Her møtes både skjedeveggens nerver, prostatavevet rundt urinrøret og deler av klitoris, noe som gjør området spesielt.

Anonymkode: 34721...2b4

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

☝️
Endelig noen som gidder å drive litt voksenopplæring.

Anonymkode: 484a9...8bc

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 40 når en mann som visste hva han gjorde fant den for meg. Etter det klarer jeg å finne det selv også, men det funker best med en annen som bruker fingrene. 

Anonymkode: 174ee...560

• Liker 1
Skrevet

Du har nok et g-punkt. Det er egentlig bare et område som ligger mot fremre skjedevegg (altså mot magen) noen få cm inn i skjeden.

Helt ærlig synes jeg ikke det er noe spesielt med dette området før jeg blir skikkelig tent. Da kan det være godt å massere området. Så vidt jeg har klart å lese meg til, så kan det skyldes at når man blir skikkelig tent, så svulmer klitoris litt opp. Som en skriver lengre opp, så er jo klitoris ganske stor og har armer som strekker seg ned på hver sin side av skjeden, så egentlig er det klitoris som stimuleres når man masserer det området. Jeg synes det hjelper å spenne pc-musklene for å få mer "effekt". 😊

Jeg synes det er litt merkelig å skille mellom de forskjellige typene orgasme fordi egentlig er det vel klitoris som blir stimulert fra forskjellige vinkler. 🤔

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...