AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #1 Skrevet 25. juli 2022 Kjønn, slik vi kjenner det i dag, mann og kvinne, er sterkt truet, og på mange måter på vei ut, og skal erstattes med noe som er helt kjønnsnøytralt. Det skal ikke lenger spille noe rolle om man er født med livmor eller testikler, penis eller vagina. I fremtiden skal man være kjønnsløs, og det er allerede vært rettssak i Finland der folk har tillatt seg å mene at det er forskjell på en mann og en kvinne. I denne omgangen ble vedkommende frikjent for hatefulle ytringer. Men dette er bare starten. I Norge risikerer Christina Ellingsen 3 års fengsel for å hevde at det kun er to biologiske kjønn. Jeg tror hun unngår rettssak i denne omgang, men det er bare et forsvarsel om hva som kommer. I Svergie har en lærer fått sparken fordi hun nektet å kalle en eleve for "hen". Spørsmålet er da - hva skal Kvinneguiden hete om noen år når det ikke lenger er lov å si mann eller kvinne? Blir det "Menneskeguiden"? Anonymkode: fb421...69d 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #5 Skrevet 25. juli 2022 Kjønn-ikke-viktig-guiden. Anonymkode: 905f9...4d1
Sommer2464 Skrevet 25. juli 2022 #6 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Personguiden? Anonymkode: 01223...f98 Sikkert.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #7 Skrevet 25. juli 2022 Synes de burde byttet navn for lenge siden. Ville omdøpt det til å rett og slett hete KG. Eventuelt KåGe, men det gjør seg ikke bra som domenenavn. Anonymkode: 0a53d...298
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #8 Skrevet 25. juli 2022 Synes navnet har vært utdatert siden jeg begynte å henge her for 12 år siden. Er jo også flust av menn som deltar her. Og de fleste trådene har da ingenting med "kvinneproblematikk" å gjøre. Anonymkode: 1fc95...c1a 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #9 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 25.7.2022 den 11.55): Kjønn, slik vi kjenner det i dag, mann og kvinne, er sterkt truet, og på mange måter på vei ut, og skal erstattes med noe som er helt kjønnsnøytralt. Det skal ikke lenger spille noe rolle om man er født med livmor eller testikler, penis eller vagina. I fremtiden skal man være kjønnsløs, og det er allerede vært rettssak i Finland der folk har tillatt seg å mene at det er forskjell på en mann og en kvinne. I denne omgangen ble vedkommende frikjent for hatefulle ytringer. Men dette er bare starten. I Norge risikerer Christina Ellingsen 3 års fengsel for å hevde at det kun er to biologiske kjønn. Jeg tror hun unngår rettssak i denne omgang, men det er bare et forsvarsel om hva som kommer. I Svergie har en lærer fått sparken fordi hun nektet å kalle en eleve for "hen". Spørsmålet er da - hva skal Kvinneguiden hete om noen år når det ikke lenger er lov å si mann eller kvinne? Blir det "Menneskeguiden"? Anonymkode: fb421...69d Sterkt truet🤣 Jeg synes bare det er flott at vi har blitt et mye mer åpent og mindre fordømmende samfunn. De unge som vokser opp idag har nemlig noe mange ikke hadde før- kunnskap. Hvorfor tror du at ordet kvinne eller ordet mann vil forsvinne? Tror du hele menneskeheten føler seg som hen eller flytende kjønnsidentitet om 30 år? Om så, lever jeg fint med det. Jeg er kvinne, men er ikke redd for at jeg det blir forbudt å kalle meg selv for kvinne altså. Herregud, min nevø ler litt av den lille delen av vår generasjon som freaker helt ut nå. I samme gate som de sterkt religiøst i usa som får panikk bare de ser en homofil. Å hjelp, samfunnet går nedenom og hjem fordi alle blir homofile 😂 Anonymkode: 4b27a...a9b 3
Drizzt Skrevet 26. juli 2022 #10 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 25.7.2022 den 11.55): Kjønn, slik vi kjenner det i dag, mann og kvinne, er sterkt truet, og på mange måter på vei ut, og skal erstattes med noe som er helt kjønnsnøytralt. Det skal ikke lenger spille noe rolle om man er født med livmor eller testikler, penis eller vagina. I fremtiden skal man være kjønnsløs, og det er allerede vært rettssak i Finland der folk har tillatt seg å mene at det er forskjell på en mann og en kvinne. I denne omgangen ble vedkommende frikjent for hatefulle ytringer. Men dette er bare starten. I Norge risikerer Christina Ellingsen 3 års fengsel for å hevde at det kun er to biologiske kjønn. Jeg tror hun unngår rettssak i denne omgang, men det er bare et forsvarsel om hva som kommer. I Svergie har en lærer fått sparken fordi hun nektet å kalle en eleve for "hen". Spørsmålet er da - hva skal Kvinneguiden hete om noen år når det ikke lenger er lov å si mann eller kvinne? Blir det "Menneskeguiden"? Anonymkode: fb421...69d Tror ikke et godt etablert og kjent navn over mange år endres på grunn av en pk-bølge. Men det oppstår trolig alternative steder som Transguiden, Henguiden, o.l. slik at alle blir representert.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #11 Skrevet 26. juli 2022 Noe må da vi kvinnene få ha i fred…. Anonymkode: 5d9be...f07
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #12 Skrevet 26. juli 2022 Drizzt skrev (5 minutter siden): Tror ikke et godt etablert og kjent navn over mange år endres på grunn av en pk-bølge. Men det oppstår trolig alternative steder som Transguiden, Henguiden, o.l. slik at alle blir representert. Slik som apartheid-bølgen, tenker du? Anonymkode: 1fc95...c1a
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #13 Skrevet 26. juli 2022 On 7/25/2022 at 11:55 AM, AnonymBruker said: Kjønn, slik vi kjenner det i dag, mann og kvinne, er sterkt truet, og på mange måter på vei ut, og skal erstattes med noe som er helt kjønnsnøytralt. Det skal ikke lenger spille noe rolle om man er født med livmor eller testikler, penis eller vagina. I fremtiden skal man være kjønnsløs, og det er allerede vært rettssak i Finland der folk har tillatt seg å mene at det er forskjell på en mann og en kvinne. I denne omgangen ble vedkommende frikjent for hatefulle ytringer. Men dette er bare starten. I Norge risikerer Christina Ellingsen 3 års fengsel for å hevde at det kun er to biologiske kjønn. Jeg tror hun unngår rettssak i denne omgang, men det er bare et forsvarsel om hva som kommer. I Svergie har en lærer fått sparken fordi hun nektet å kalle en eleve for "hen". Spørsmålet er da - hva skal Kvinneguiden hete om noen år når det ikke lenger er lov å si mann eller kvinne? Blir det "Menneskeguiden"? Anonymkode: fb421...69d Ellingsen er anmeldt for lanvarig trakassering og transhets. Ikke for å sagt at det eksisterer mann og kvinne så løgnene dine kan du dra på landet med. https://blikk.no/christine-marie-jentoft-hatkrim-hatkriminalitet/en-anmeldelse-ble-til-fake-news-og-dro-verden-rundt/221758 Anonymkode: 0b912...6a6 1
Gjest Ghostface Skrevet 26. juli 2022 #14 Skrevet 26. juli 2022 Så mange kjønnstråder på bare to dager ...
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #15 Skrevet 26. juli 2022 Jeg er kvinne, og mannen min er mann. Datteren min er en kvinne, og sønnen min er en mann. Noen andre er hen eller de/dem eller pusekatt eller øgle. Dem om det. Det blir for dumt om alle skal bli kjønnsløse fordi noen mennesker ikke identifiserer seg som enten slik eller slik. I så fall bør jo hele verden bli religionsløs, siden det er noen som kan bli støtt eller krenket. Anonymkode: 3a0ff...10a
Gjest Adobyen Skrevet 26. juli 2022 #16 Skrevet 26. juli 2022 (endret) Det blir vel krangel uansett. Endret 26. juli 2022 av Adobyen
jabx Skrevet 26. juli 2022 #17 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 25.7.2022 den 11.55): Kjønn, slik vi kjenner det i dag, mann og kvinne, er sterkt truet, Nei, det er de ikke.
nisselue Skrevet 27. juli 2022 #18 Skrevet 27. juli 2022 On 7/26/2022 at 7:25 PM, AnonymBruker said: Noe må da vi kvinnene få ha i fred…. Anonymkode: 5d9be...f07 Fordi...
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #19 Skrevet 28. juli 2022 Problemet med Maya Forstater sine holdninger er at hun benekter transpersoners eksistens og at hun maler et bilde av at transpersoner er farlige når hun hevder at kvinnerettigheter er truet fordi transpersoner anerkjennes som mennesker. Når man ser hvordan norskle TERFS har holdt på i debatten så minner de om mobberne i skolegården og jeg ønsker dem egentlig ikke som kolleger i voksenlivet heller. Anonymkode: 0b912...6a6
Rhodiola Skrevet 28. juli 2022 #20 Skrevet 28. juli 2022 Tråden er ryddet for avsporinger, brukerdebatt, gjengivelser av tekster som overstrider satt grense på fem setninger og gjengivelser uten henvisning til kilde, ryktespredninger, spekulasjoner og siteringer av slettede innlegg. Den er også ryddet for kommentarer til moderering. Vi tar imot tilbakemeldinger på moderering i Generelle henvendelser. Gjelder det din bruker spesifikt oppretter du en henvendelse i Spørsmål rundt bruker og moderering. Alternativt kan du også sende meg en privat melding. Rhodiola, adm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå