AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #1 Skrevet 25. juli 2022 Spesielt norske jenter. Norske/Skandinaviske jenter er noen av de søteste englene som fins. Norske jenter er opptatt kun av kjærlighet og gråter av alt. Hvem prøver dere å lure ved å si dere foretrekker bad boys? Så hvorfor velger dere norske menn framfor Afghanere og Palestinere? Afghanere og Palestinere er mye kjekkere og mer sjarmerende enn norske menn (gjennomsnittlig), men dere foretrekker nordmenn pga de er søtere, snillere, mykere. Dere vil ha en myk kjærlig mann, ikke en aggressiv eksotisk hunk. Afghanere og Palestinere er for bad boy for dere. Slutt å jug med at du liker bad boys Anonymkode: 7aff8...81b
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #2 Skrevet 25. juli 2022 Vet ikke om jeg vil kalle det bad boys, men blir mo i knærne av de som vil ha deg og stråler av selvtillit og vet de er digge. Men når det gjelder å stifte familie så vil jeg ha en «myk» og kjærlig mann. Anonymkode: 9999c...9a4
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #3 Skrevet 25. juli 2022 Det er kun genuint råtne guys som sier at jenter liker bad boys. Jenter liker good guys - med selvtillit og tro på seg selv og mestringsevne til livet, og godt humør. For mange failende og råtne boys fremstår disse kvalitetsgoodguys som bad boys, fordi de har trygg utstråling som de føler seg truet av. Med rette. Gutter som kaller seg good guys hører hjemme på r/niceguys, som regel. ❤️ Sånn. Er det ikke deilig å bli møtt av svarthvitt stereotypier? Anonymkode: 22431...a20 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #4 Skrevet 25. juli 2022 Hehe joda vi like bad boys, men selvsikre bad boys. Måten du skriver på fremstår du jo mer usikker enn en gjennomsnittlig nordmann. Ikke mye bad i deg altså haha 😄 😄 Anonymkode: 37a20...aaf 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #5 Skrevet 25. juli 2022 Interracial blir mer og mer vanlig. Tror de er lei av stygge goraer. Anonymkode: 36249...d88
Blod Skrevet 25. juli 2022 #6 Skrevet 25. juli 2022 Er ikke det bra da, at kvinner finner seg menn som er snille? 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #7 Skrevet 25. juli 2022 Både kvinner og menn ønsker seg en partner som har begge deler i seg; både det trygge og det litt uforutsigbare, spennende. Det er altså ikke enten-eller, badboy/badgirl eller niceguy/nicegirl. Det er dette som gjør forhold krevende. Anonymkode: 2178b...a3e
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #8 Skrevet 26. juli 2022 Mye tull her som vanlig. Bad boys drar damer som bare det, og det kommer de til å fortsette med, også etter at jentene har sparket fra seg og ser etter en å stifte familie med. Men legg merke til at bad boys ofte har utseende MED seg, for hadde de ikke hatt det, ville oppførselen deres aldri ha blitt akseptert i det sosiale, og at utseende er viktig for damer tror jeg alle er enig om. Allikevel er det ikke slik at alle damer liker badboys, de kan også falle for kjekke stabile høye menn som har det lille ekstra: et glimt i øyet, erfaring med damer og forhold mv, gode kommunikasjonsevner mv. Jeg tror personlig ikke noe på at draget er noe man får mer eller mindre av gjennom årene, akkurat som man heller ikke får høyere eller lavere IQ med årene, men man kan gjøre det beste ut av de forutsetningene man har, som for eksempel vaske seg, smile til damer, gå etter damer som er i egen liga og ikke 8x penere enn du selv er mv Anonymkode: 278d9...9f7 1
ensligmann746 Skrevet 26. juli 2022 #9 Skrevet 26. juli 2022 Hvor har du det fra at Pakistanere og Afghanere er bad boys mens norske menn er mjuke nice guys? For noe tull. Man kan se begge typer fra alle land.
Antiviruset Skrevet 26. juli 2022 #10 Skrevet 26. juli 2022 AutistiskIdiot skrev (2 timer siden): Hvor har du det fra at Pakistanere og Afghanere er bad boys mens norske menn er mjuke nice guys? For noe tull. Man kan se begge typer fra alle land. Helt klart, samtidig bommer du stygt! Langt i fra alle norske menn er mjuke "nice guys". Når det gjelder menn fra Pakistan og Afghanistan har de med seg en kultur de er født inn i, der kvinner er mindreverdige i forhold til mannen. Det gjelder de aller, aller fleste av disse mennene. Ja noen ytterst få av de kan ha løsrevet seg fra dette i vesten, men ikke regne med at det er tilfellet. Ofte er det bare de sekulære av de som er akkurat det, og da har familien deres ofte avvist de også. Norske "bad guys" er ofte ekstremt attraktive, har med seg en ballast der kvinner er kast og bruk. Men de har sjarm og utseendet med seg slik at de kan behandle kvinner deretter. Til sex og korte intense forhold for deretter å dumpe om kvinnen ikke føyer ser og blir en del av "haremet". Kvinnene som faller for disse har en egen evne å tro at de kan endre på de, og at de vil lykkes! Noe de aldri gjør, men det går først opp for de mange år etter at det har skjedd og de har lidd stort i slike forhold. Men de betyr ikke at de bare kan finne seg en mann som ikke er "bad guys" og at det da vil fungere! Slik fungerer ikke verden. Det som fungerer er at man finner en på sitt "nivå" som har felles verdier, interesser og der det er en kjemi å bygge videre på. Over mange år har man uansett ingen garantier gjensidig. Til det er samfunnet på dette området for skakkjørt, og de fleste over tid tror at "gresset er grønnere" på den andre siden når de "onde dagene" kommer. For de kommer alltid.
TheHairyToothfairy Skrevet 26. juli 2022 #11 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 25.7.2022 den 11.45): Spesielt norske jenter. Norske/Skandinaviske jenter er noen av de søteste englene som fins. Norske jenter er opptatt kun av kjærlighet og gråter av alt. Hvem prøver dere å lure ved å si dere foretrekker bad boys? Så hvorfor velger dere norske menn framfor Afghanere og Palestinere? Afghanere og Palestinere er mye kjekkere og mer sjarmerende enn norske menn (gjennomsnittlig), men dere foretrekker nordmenn pga de er søtere, snillere, mykere. Dere vil ha en myk kjærlig mann, ikke en aggressiv eksotisk hunk. Afghanere og Palestinere er for bad boy for dere. Slutt å jug med at du liker bad boys Anonymkode: 7aff8...81b Bare bullshit. Jeg er norsk og var absolutt ikke en hyggelig fyr når jeg var yngre. Men jeg var stadig inn og ut av forhold. Selv den dag i dag er jeg verken myk eller spesielt søt. Snill er ikke nødvendigvis min sterkeste side. Dette innlegget er bare et surr av synsing og alt for mye tid til å tenke på frihånd uten særlig godt resultat.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #12 Skrevet 26. juli 2022 2 hours ago, AutistiskIdiot said: Hvor har du det fra at Pakistanere og Afghanere er bad boys mens norske menn er mjuke nice guys? For noe tull. Man kan se begge typer fra alle land. Skrev ikke Pakistanere. Lær deg å les, din blinde autistiske idiot 3 minutter siden, TheHairyToothfairy said: Bare bullshit. Jeg er norsk og var absolutt ikke en hyggelig fyr når jeg var yngre. Men jeg var stadig inn og ut av forhold. Selv den dag i dag er jeg verken myk eller spesielt søt. Snill er ikke nødvendigvis min sterkeste side. Dette innlegget er bare et surr av synsing og alt for mye tid til å tenke på frihånd uten særlig godt resultat. Haha. Ikke lek bad boy. Du er en hyggelig, harmløs, søt pussy som de fleste nordmenn. Du er engel Du er feit, skallet og har rosa hudfarge. Hvordan er det å se utlendinger med gyllen hudfarge og eksotiske trekk? Du smiler til dem hver gang du er ute Du gråter av å se på filmer og vifter regnbue flagg hver eneste dag. Du løper rundt juletre som en rotte. Du smiler submissivt til utenlandske hunks som alle nordmenn gjør. Du er redd for menn fra midtøsten og øst europa. De skremmer deg. Du er sjalu på kjekkaser med svart hår og gyllen hudfarge Palestinere er i hjemlandet dems og kriger uten å felle en eneste tåre, mens du gråter av regnbue flagg brenning, din lille myke bitch Anonymkode: 7aff8...81b
berber Skrevet 26. juli 2022 #13 Skrevet 26. juli 2022 3 hours ago, Antiviruset said: Langt i fra alle norske menn er mjuke "nice guys". Norske "bad guys" er ofte ekstremt attraktive
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #14 Skrevet 27. juli 2022 De gutta jeg kjenner som har definitivt best draget er bad boys. Nå er jeg blitt eldre og ser endel av de jentene jeg vet var interessert i de gutta gjerne har etablert seg med andre imens de får tilsendt puppebilder og det som er. Jenter liker badboys, kvinner ser ofte etter en mer stabil make, med mindre de skal være utro da ender de ofte opp i sengs med flere av hva jeg kalte kompiser i oppveksten. Sett det på 10-15 stk av de i forskjellige vennekretser så det er neppe noen myte men kvinner er like forskjellig som menn så det er nok en gruppe kvinner som oftere gjør det en andre selv om flere av de «mest ordentlige» jeg vet om overnattet flere ganger hos disse gutta. Anonymkode: 9fe93...903
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #15 Skrevet 27. juli 2022 Vet ikke jeg, men jeg har alltid sett etter en som er SNILL. Snill som i omtenksom. Snill som i hjelpsom. Snill som i har respekt for andre. Snill som i snakker pent om og med andre. Snill som i oppfører seg pent i alle situasjoner og følger lover og regler. Snill som i ser snill og god ut. Snill som i lojal og trofast. Og så må jeg synes han er penere enn gjennomsnittet, og han må digge akkurat meg. Men de andre jentene må gjerne holde seg til bad boys, så jeg kan få ha de snille for meg selv 🤣 Anonymkode: 901dc...727 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #16 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 25.7.2022 den 11.45): Spesielt norske jenter. Norske/Skandinaviske jenter er noen av de søteste englene som fins. Norske jenter er opptatt kun av kjærlighet og gråter av alt. Hvem prøver dere å lure ved å si dere foretrekker bad boys? Så hvorfor velger dere norske menn framfor Afghanere og Palestinere? Afghanere og Palestinere er mye kjekkere og mer sjarmerende enn norske menn (gjennomsnittlig), men dere foretrekker nordmenn pga de er søtere, snillere, mykere. Dere vil ha en myk kjærlig mann, ikke en aggressiv eksotisk hunk. Afghanere og Palestinere er for bad boy for dere. Slutt å jug med at du liker bad boys Anonymkode: 7aff8...81b Du vet jo virkelig ikke hva en "badboy" egentlig er. Disse du kaller "sjarmerende" er jo utelukkende muslimer. Det vil si i all hovedsak elendig kvinnesyn, noe som er kulturelt og ikke en badboy-greie. Anonymkode: 22949...730 2
Gjest Dustete Skrevet 27. juli 2022 #17 Skrevet 27. juli 2022 On 7/25/2022 at 11:49 AM, AnonymBruker said: Vet ikke om jeg vil kalle det bad boys, men blir mo i knærne av de som vil ha deg og stråler av selvtillit og vet de er digge. Men når det gjelder å stifte familie så vil jeg ha en «myk» og kjærlig mann. Anonymkode: 9999c...9a4 men du skal bare leke med alle de selvsikre kvinneutnyttende svina først?
Maleficenta Skrevet 27. juli 2022 #18 Skrevet 27. juli 2022 Dustete skrev (5 timer siden): men du skal bare leke med alle de selvsikre kvinneutnyttende svina først? de fortjener vel å bli brukt og kasta
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #19 Skrevet 27. juli 2022 Afghanere og palestinere pene? 😂🤣😂🤣😂🤣😂 Nei, det er ikke mange folkeslag som er mye styggere. Må være somaliere. Heldigvis vil de aller fleste oppegående norske kvinner ha oppegående norske menn, som deler vestens syn på menneskeverd. Anonymkode: 8e743...368
Gjest Dustete Skrevet 27. juli 2022 #20 Skrevet 27. juli 2022 (endret) . Endret 6. august 2022 av Dustete
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå