AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #1 Skrevet 25. juli 2022 Hvor mye er det å spare på det egentlig? Bør være enorme beløp for at man tør ta sjansen på metanolforgiftning! Anonymkode: f9a84...2aa
Blod Skrevet 25. juli 2022 #2 Skrevet 25. juli 2022 Det er nok en del å spare på det, hvis ikke hadde det ikke vært noen som hadde tatt på seg risikoen ved å smugle det i utgangspunktet.
Topsi Skrevet 25. juli 2022 #3 Skrevet 25. juli 2022 Jeg håper at de som selger dette blir tiltalt for forsøk på uaktsomt drap, evt legemsbeskadigelse
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #4 Skrevet 25. juli 2022 Du er rimelig desperat om du kjøper smuglersprit - eller har et stort forbruk. Anonymkode: 157a1...73c
Helene Skrevet 25. juli 2022 #5 Skrevet 25. juli 2022 For 25 år siden kjøpte jeg druebrennvin. I dag tør jeg ikke. Du vet ikke hva du får. Dessuten, drikker så lite så der er ikke behov. En liten flaske har jeg råd til å kjøpe på polet. Da jeg kjøpte drue, var det til et bryllup. Skulle servere mange.
tdm900 Skrevet 26. juli 2022 #6 Skrevet 26. juli 2022 Helene skrev (11 timer siden): For 25 år siden kjøpte jeg druebrennvin. I dag tør jeg ikke. Du vet ikke hva du får. Dessuten, drikker så lite så der er ikke behov. En liten flaske har jeg råd til å kjøpe på polet. Da jeg kjøpte drue, var det til et bryllup. Skulle servere mange. Druebrennevin var vel en helnorsk hjemmebrent? Vi hadde slik hjemme også, såvidt jeg husker🤫 Ellers kjøper jeg aldri noe som ikke har vert innom enten polet, Systembolaget eller en taxfree en sjelden gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå