Banankaka04 Skrevet 25. juli 2022 #1 Skrevet 25. juli 2022 (endret) Hei! Jeg fikk mensen i går kveld, og helt siden jeg gikk og la meg i går, har menssmertene vært helt uutholdelige! Sov ikke stort mer enn et par timer i natt ettersom smertene var så sterke, lå og vrei meg og visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg… Jeg pleier å ha sterke smerter de første dagene, men kan ikke huske sist det var så ille… Smertene har gitt seg litt nå, men har fortsatt ganske sterke smerter… Er det vanlig å ha så intense smerter, eller bør jeg prate med lege? Smertene sitter hovedsakelig i korsryggen… Jeg er også ganske sikker på at jeg blør mer enn det som er innenfor «normalen»… Endret 25. juli 2022 av Banankaka04
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #2 Skrevet 25. juli 2022 Banankaka04 skrev (3 minutter siden): Hei! Jeg fikk mensen i går kveld, og helt siden jeg gikk og la meg i går, har menssmertene vært helt uutholdelige! Sov ikke stort mer enn et par timer i natt ettersom smertene var så sterke, lå og vrei meg og visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg… Jeg pleier å ha sterke smerter de første dagene, men kan liksom ikke huske sist gang det var så ille… Smertene har gitt seg litt nå, men har fortsatt ganske sterke smerter… Er det vanlig å ha så intense smerter, eller bør jeg prate med lege? Smertene sitter hovedsakelig i korsryggen… Jeg er også ganske sikker på at jeg blør mer enn det som er innenfor «normalen»… Naproxen pleier å hjelpe meg. Anonymkode: b83a0...d95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå