AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #1 Skrevet 25. juli 2022 Jeg så han sist 4 juli.... Da sa han alt dette. Vi utvekslet tlf nr. Har en fantastisk kjemi og uten tvil flørtet. Jeg tør ikke ta kontakt. Har brent meg så mange ganger. Men hører ikke fra han. Er jo tre uker siden nå... Bør vel ta dette som et signal på at han ikke er interessert...? Sukk.... 😔 Anonymkode: 50ed8...f7d 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #2 Skrevet 25. juli 2022 Du må ta steget. Men det finnes og andre menn du kan ta kontakt med. Se etter en mann som vil gifte seg med deg. Seriøs mann som vil ha 4 barn. Anonymkode: 25b26...bb3
Hedda-78 Skrevet 25. juli 2022 #3 Skrevet 25. juli 2022 Hvis di vil ha han, må du bare kvinne deg opp og ta kontakt selv. Du kan ikke være så tafatt at du lar fyren forsvinne mens du bare sitter på gjerdet og ser på. Just do it. Kansje han tenker det same som deg "Hun tar ikke kontakt, så da er hun sikkert ikke interessert". Så da renner jo sjansen bort... 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #4 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du må ta steget. Men det finnes og andre menn du kan ta kontakt med. Se etter en mann som vil gifte seg med deg. Seriøs mann som vil ha 4 barn. Anonymkode: 25b26...bb3 Jeg tør ikke ta steget. Tenker at det har gått så lenge nå at løpet er kjørt. Han kunne jo tatt kontakt? (med mindre han er som meg og ikke tør)... Han er forøvrig ingen flørt. Den mest seriøse mann jeg har møtt. Vi er ikke akkurat unge heller, er i 40 årene... 😅 Anonymkode: 50ed8...f7d
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #5 Skrevet 25. juli 2022 Ta kontakt eller angre deg resten av livet. Hva er verst? Anonymkode: 9bee9...d86 2
Istinde Skrevet 25. juli 2022 #6 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg så han sist 4 juli.... Da sa han alt dette. Vi utvekslet tlf nr. Har en fantastisk kjemi og uten tvil flørtet. Jeg tør ikke ta kontakt. Har brent meg så mange ganger. Men hører ikke fra han. Er jo tre uker siden nå... Bør vel ta dette som et signal på at han ikke er interessert...? Sukk.... 😔 Anonymkode: 50ed8...f7d Sa han alt dette før eller etter at han hadde hatt sex med deg? Det Trollet der kommer du ikke til å høre mere fra. 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #7 Skrevet 25. juli 2022 Han sa masse fine ting til deg, hva svarte du på det? Hvis du ikke svarte tilbake at dere måtte møtes igjen så kan det være han sitter litt på gjerdet. Ingen liker å jage en kvinne som ikke virker interessert. Ta kontakt, du har ingenting å tape på det. Anonymkode: d0e41...d9b
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #8 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ta kontakt eller angre deg resten av livet. Hva er verst? Anonymkode: 9bee9...d86 Ja du sier noe... Kanskje jeg må ta det steget da. Så kjipt, det sitter langt inne. Hvorfor kunne ikke han gitt meg den bekreftelsen? Istinde skrev (3 minutter siden): Sa han alt dette før eller etter at han hadde hatt sex med deg? Det Trollet der kommer du ikke til å høre mere fra. Vi har ikke hatt sex. Møttes på en kristen festival. Var sammen der noen dager og hadde det veldig fint. Uten tvil noe mellom oss. Jeg fikk dessverre ikke tak i hva han skulle videre i sommer,så for alt jeg vet er han flyfast et sted men kan har jo mobiler...? AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han sa masse fine ting til deg, hva svarte du på det? Hvis du ikke svarte tilbake at dere måtte møtes igjen så kan det være han sitter litt på gjerdet. Ingen liker å jage en kvinne som ikke virker interessert. Ta kontakt, du har ingenting å tape på det. Anonymkode: d0e41...d9b Jeg har en tendens til å bli avvisende når noen viser interesse og jeg klarte å fortelle han om en annen fyr som var veldig etter meg. Tror ikke han likte det. Men jeg sa også til han at jeg håpte å treffe han igjen. Det var det siste jeg sa. Han vet nok innerst inne at jeg er interessert. Anonymkode: 50ed8...f7d
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #9 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg tør ikke ta steget. Tenker at det har gått så lenge nå at løpet er kjørt. Han kunne jo tatt kontakt? (med mindre han er som meg og ikke tør)... Han er forøvrig ingen flørt. Den mest seriøse mann jeg har møtt. Vi er ikke akkurat unge heller, er i 40 årene... 😅 Anonymkode: 50ed8...f7d Ring han da. Spør om han vil bli på picnic. Det er sommer og sol. Anonymkode: 25b26...bb3 1
Anonymous 91 Skrevet 25. juli 2022 #10 Skrevet 25. juli 2022 Du kunne tatt kontakt du også. Så igrunn kan du jo skylde deg selv
Gjest ti10 Skrevet 25. juli 2022 #11 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja du sier noe... Kanskje jeg må ta det steget da. Så kjipt, det sitter langt inne. Hvorfor kunne ikke han gitt meg den bekreftelsen? Vi har ikke hatt sex. Møttes på en kristen festival. Var sammen der noen dager og hadde det veldig fint. Uten tvil noe mellom oss. Jeg fikk dessverre ikke tak i hva han skulle videre i sommer,så for alt jeg vet er han flyfast et sted men kan har jo mobiler...? Jeg har en tendens til å bli avvisende når noen viser interesse og jeg klarte å fortelle han om en annen fyr som var veldig etter meg. Tror ikke han likte det. Men jeg sa også til han at jeg håpte å treffe han igjen. Det var det siste jeg sa. Han vet nok innerst inne at jeg er interessert. Anonymkode: 50ed8...f7d Men i alle dager, du er jo verre enn meg. Men jeg synes du skal ta kontakt og høre hvordan det går og om han vil møtes.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #12 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja du sier noe... Kanskje jeg må ta det steget da. Så kjipt, det sitter langt inne. Hvorfor kunne ikke han gitt meg den bekreftelsen? Vi har ikke hatt sex. Møttes på en kristen festival. Var sammen der noen dager og hadde det veldig fint. Uten tvil noe mellom oss. Jeg fikk dessverre ikke tak i hva han skulle videre i sommer,så for alt jeg vet er han flyfast et sted men kan har jo mobiler...? Jeg har en tendens til å bli avvisende når noen viser interesse og jeg klarte å fortelle han om en annen fyr som var veldig etter meg. Tror ikke han likte det. Men jeg sa også til han at jeg håpte å treffe han igjen. Det var det siste jeg sa. Han vet nok innerst inne at jeg er interessert. Anonymkode: 50ed8...f7d Hvis dere er to like tafatte, så er det dårlige odds her. Jeg og mange andre menn trekker oss fort unna, når vi hører at det er andre inne i bildet. Vi har ikke den type konkurransementalitet til å prøve å trenge oss foran. Jeg synes du skal prøve å opprette kontakt. Det er lite å tape på det. Anonymkode: c0d0c...fe1 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #13 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg tør ikke ta steget. Tenker at det har gått så lenge nå at løpet er kjørt. Han kunne jo tatt kontakt? (med mindre han er som meg og ikke tør)... Han er forøvrig ingen flørt. Den mest seriøse mann jeg har møtt. Vi er ikke akkurat unge heller, er i 40 årene... 😅 Anonymkode: 50ed8...f7d I likestillingens navn i 2022 kan også kvinnen ta kontakt😊 Anonymkode: 2e74c...351 1
kitty_monster Skrevet 25. juli 2022 #14 Skrevet 25. juli 2022 Jeg personlig tar gjerne handling og sender EN melding som en invitasjon til å ha videre kontakt, får jeg positiv og entusiastisk respons så er det bare å kjøre på, om den er lunken så tar jeg det som et nei og går videre. 1
Missy77 Skrevet 25. juli 2022 #15 Skrevet 25. juli 2022 kitty_monster skrev (1 time siden): Jeg personlig tar gjerne handling og sender EN melding som en invitasjon til å ha videre kontakt, får jeg positiv og entusiastisk respons så er det bare å kjøre på, om den er lunken så tar jeg det som et nei og går videre. Samme her. 👍🏼 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #16 Skrevet 25. juli 2022 ti10 skrev (2 timer siden): Men i alle dager, du er jo verre enn meg. Men jeg synes du skal ta kontakt og høre hvordan det går og om han vil møtes. Hva mener du med "verre enn meg"? Syns du og at sånt er vanskelig? Anonymkode: 50ed8...f7d
Gjest ti10 Skrevet 25. juli 2022 #17 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva mener du med "verre enn meg"? Syns du og at sånt er vanskelig? Anonymkode: 50ed8...f7d Jeg kan også finne på å si ting jeg tenker rett ut uten å filtrere det først, spesielt hvis jeg er trøtt, så jeg kjenner meg litt igjen. Men det med å snakke med en person du er interessert i og så fortelle ham om en annen som er interessert i deg, vel, det var ikke så smart. Men uansett synes jeg du skal ta kontakt. Hva er egentlig det verste som kan skje? En avvisning eller at du ikke hører noe i det hele tatt? Du overlever det, og har helt sikkert vært gjennom verre ting før. Hvis du ikke gjør det, kommer du sikkert til å gruble og tenke "hva om" osv ...
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #18 Skrevet 25. juli 2022 Du har brent deg, men det trenger du ikke gjøre denne gangen. Ta en veldig myk, vennskapelig tilgang til han. Du skal ikke fri eller be han ut. Bare rekk ut en hånd, så ser du hvordan han responderer og tar det derfra. Bare spør hvordan han har det. Det er vennlig uten å legge noe mer i det. Anonymkode: 9e079...db6 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #19 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du har brent deg, men det trenger du ikke gjøre denne gangen. Ta en veldig myk, vennskapelig tilgang til han. Du skal ikke fri eller be han ut. Bare rekk ut en hånd, så ser du hvordan han responderer og tar det derfra. Bare spør hvordan han har det. Det er vennlig uten å legge noe mer i det. Anonymkode: 9e079...db6 Dette var en utrolig fin melding. Tusen takk for så varme ord. Jeg skal gjøre som du sier... Jeg ønsker ikke å angre på at jeg ikke gjorde noe, så her må jeg bare våge mer enn jeg egentlig er klar for... For i mitt hode er det opplagt at han ikke er interessert når han ikke gir lyd... Men det trenger kanskje ikke være slik. I følge en venninne trenger menn litt tid på å samle tanker og kjenne etter... Jeg vet ikke jeg, men skal uansett ta kontakt da... Takk igjen for denne mld og til skje dere andre som har skrevet uten å faktisk være negative eller krasse. Tusen takk. TS Anonymkode: 50ed8...f7d 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #20 Skrevet 25. juli 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Dette var en utrolig fin melding. Tusen takk for så varme ord. Jeg skal gjøre som du sier... Jeg ønsker ikke å angre på at jeg ikke gjorde noe, så her må jeg bare våge mer enn jeg egentlig er klar for... For i mitt hode er det opplagt at han ikke er interessert når han ikke gir lyd... Men det trenger kanskje ikke være slik. I følge en venninne trenger menn litt tid på å samle tanker og kjenne etter... Jeg vet ikke jeg, men skal uansett ta kontakt da... Takk igjen for denne mld og til skje dere andre som har skrevet uten å faktisk være negative eller krasse. Tusen takk. TS Anonymkode: 50ed8...f7d Selv takk for fine ord. Lykke til Anonymkode: 9e079...db6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå