Gjest Gjesta Skrevet 19. november 2005 #1 Skrevet 19. november 2005 Hvilke barn er det som er med? Har de utlyst noe eller er det barn av ansatte?
SissiB Skrevet 19. november 2005 #3 Skrevet 19. november 2005 Ifølge mine to - så er de verdens heldigste som får bli med
Gjest Gjesta Skrevet 19. november 2005 #4 Skrevet 19. november 2005 Ifølge mine to - så er de verdens heldigste som får bli med ← Åja - de ja!
SissiB Skrevet 19. november 2005 #6 Skrevet 19. november 2005 Superkokkene er gøyest! ← De er festlige, men det hender mer enn en gang at jeg sitter og er glad for at de ikke er på MITT kjøkken
Shoegal Skrevet 20. november 2005 #7 Skrevet 20. november 2005 De er festlige, men det hender mer enn en gang at jeg sitter og er glad for at de ikke er på MITT kjøkken ← Kan vel ikke si meg uenig i det. Derfor er det morsomt at de er på tv!
Klips Skrevet 21. november 2005 #8 Skrevet 21. november 2005 Når de har sånn "her kommer mamman til den-og-den" er det jo ofte halvkjendiser som dukker opp, så hvis det er de ekte pappane og mammane... Hun ene hadde for eksempel med seg Finn Bjelke som pappa en gang husker jeg, og hun likner jo egentlig ganske mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå