Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er over en uke siden jeg skulle fått mensen men den er ikke kommet. Alltid vært stabil. Er det noen der som har hatt negativ test mens de har vært gravid? Hvor mange dager over eller før forventet mens fikk du en synelig strek? Litt lettrørt å luft i magen ellers ikke noe symptomer. Aldri gått på noe medesiner som kan forstyrre hormoner å er ikke vært stresset 

Anonymkode: 859ec...4b9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville tatt en ny test. Om du er gravid, skulle den vært positiv etter forventet mens. 

Anonymkode: 23d26...1e9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja tror jeg var 4+6 andre gangen jeg var gravid før det slo ut.. Mulig EL var forskjøvet akkurat den mnd. 

Anonymkode: 04403...569

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja tror jeg var 4+6 andre gangen jeg var gravid før det slo ut.. Mulig EL var forskjøvet akkurat den mnd. 

Anonymkode: 04403...569

Jeg som ikke forstår helt men hva er 4+6?

Skrevet

Har du vært syk,? Stresset? Nye medesiner? Gått ned i vekt?

Om du er stabil burde du fått positive test nå

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ganske sterk strek da jeg testet 5-6 dager etter forventet mens. Men syklusen din avgjører jo når du burde forvente den. Kanskje du har hatt kjemisk?

Anonymkode: fa11f...1c4

AnonymBruker
Skrevet

Hva er kjemisk? Har ikke vært syk eller stresset men hatt vondt i ryggen rundt eggløsningstiden. Hadde ettpar dråper blod i eggløsning men forbinnet det ikke med mens da det bare var noen dråper ikke nokk til at jeg trengte bind engang. Men kan det være derfer mensen ikke er kommet? Over en uke vill si godt over faktisk 11 dager. Tok 2 tester på 6 dagen men var negative. Ville tro det var sterk posetiv om jeg skulle vært gravid. Tar ingen medesiner. Tok 2 Paracet mot ryggen bare. Men hva er de 4+6 greiene om noen har lyst å forklare ?😊 

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om jeg bare er veldig forvirret over egen kropp akuratt nå jeg har alltid hatt veldig enkel mens. Har gjort alt det samme som før også ingen ting nytt i livet mitt. 

AnonymBruker
Skrevet

Aldri 

Anonymkode: a7e58...2c0

Skrevet

4+6 betyr 4 uker og 6 dager.

Hva slags lengde har du på syklus din? Og har du hat samme syklus i 6-12'mnd?

AnonymBruker
Skrevet

Har 28 dager med 1 ekstra dag avertil da jeg har fått det på morgen dagen etter istede. Jepp helt samme 

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke noen ting sitter å venter vær dag på å blø men jeg gjør det aldri 

AnonymBruker
Skrevet

Men på dag 6 burde det være en godt syneligstrek? Er det noen som ikke har fått det da? Burde jeg ta ny test å la den ligge lengre ? Blir sprø får iløpe av dagen tenker jeg på det ganske mange ganger. Vær gang jeg får litt vondt i magen tror jeg mensen kommer så er det bare luft 😅

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hva er kjemisk? Har ikke vært syk eller stresset men hatt vondt i ryggen rundt eggløsningstiden. Hadde ettpar dråper blod i eggløsning men forbinnet det ikke med mens da det bare var noen dråper ikke nokk til at jeg trengte bind engang. Men kan det være derfer mensen ikke er kommet? Over en uke vill si godt over faktisk 11 dager. Tok 2 tester på 6 dagen men var negative. Ville tro det var sterk posetiv om jeg skulle vært gravid. Tar ingen medesiner. Tok 2 Paracet mot ryggen bare. Men hva er de 4+6 greiene om noen har lyst å forklare ?😊 

https://www.babyverden.no/prover/hva-er-kjemisk-graviditet/ Kjemisk graviditet. Du vil typisk bare ha positiv test i noen dagers tid før det er over. På grunn av dette blir ofte mens forsinket også. 

Anonymkode: fa11f...1c4

AnonymBruker
Skrevet

Kom slim ut i sta tror jeg bare har fått en sykt lang syklus 😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kom slim ut i sta tror jeg bare har fått en sykt lang syklus 😂

Sikker? Typisk graviditetstegn.

Anonymkode: c2fef...f6e

AnonymBruker
Skrevet

Med første fikk jeg ikke første positive test før 16 dager over forventet mens 😅

Anonymkode: b2973...950

Skrevet

Har du tatt vaksinen (covid)? Har en søster som har fått mye kluss med sykkusen etter vaksinen. Mensen kan plutselig bli forsinket 1-2 uker uten at hun er gravid 🙁 hun har også alltid hatt stabil syklus

• Liker 1
Skrevet

Det er helt normalt alt du kan hoppe over en syklus innimellom 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Med første fikk jeg ikke første positive test før 16 dager over forventet mens 😅

Anonymkode: b2973...950

Oy shit det var lenge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...