Gjest Celina holmkold Skrevet 25. juli 2022 #1 Skrevet 25. juli 2022 Jeg får skikkelig press på reising av familie, kjæreste og venner. Alle vil ha meg på ferie, og jeg ser på det som en god ting når jeg får invitasjon. Men nå legger de absolutt press på meg for å ha meg med, og jeg kan ikke fordra reising. Dette bunner ikke i at jeg har flyskrekk eller noe, for det har jeg ikke, men rett og slett fordi jeg synes det er evig stress og mas med reising. Sist gang jeg reiste i 2018 mistet jeg til og med kofferten min (fikk den tilbake) men hele det stresset takler jeg ikke. Skjønner ikke hva jeg skal si til dem. Den som ender opp mest skuffa er alltid kjæresten min, for han er veldig bereist, og elsker å reise
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #2 Skrevet 25. juli 2022 Jeg er sånn som deg. Jeg hater å reise selv. Jeg blir så utmattet av flyreiser, og sånn. Skal riktig nok sies at jeg har barn, og det gjør det veldig vanskelig å reise med. Hvis ikke du liker å reise, så behøver du ikke det. Jeg kan forstå hvorfor du ikke liker å reise Anonymkode: a95bd...1c1 1
Hege q Skrevet 25. juli 2022 #3 Skrevet 25. juli 2022 Det er det jeg sier. Jeg hater også resising, det er så mye stress og styr. Men alle er sånn «du lever bare en gang, opplev verden» og jeg skjønner litt hva de mener nå, så har ikke lyst til å bli lat. For tenk om jeg dør imorra i en bil ulykke? Hva har jeg gjort i livet eller opplevd ? Nesten ingenting, og det gjør meg trist, så jeg vil bare pushe meg selv til å dra forskjellige steder når jeg kan å bare leve livet. Reising er enda ikke for meg, men gjør det så jeg bare får opplevd nye ting, for hva får jeg ut av å bare sitte hjemme i Norge ?
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #4 Skrevet 25. juli 2022 Samme her.. liker meg hjemme 😄 Anonymkode: 56193...fbc 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #5 Skrevet 25. juli 2022 Jeg hater ikke å reise, men jeg synes det er stressende og slitsomt. Det er gøy å reise på ferie, men for min del så kan f.eks 1 uke i utlandet annenhvert år være mer enn nok. Anonymkode: 55501...588
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #6 Skrevet 25. juli 2022 Jeg elsker å reise, men hater å bli mast på. Så forstår deg godt på den fronten. Jeg kan få mas om å dra på fest, og jeg hater fester. Bare alkohol og støy. Så tenker som deg, at det er jo hyggelig å bli spurt, men har ikke lyst. Er også introvert, og ekstroverte tror vel at jeg innerst inne vil bli som dem. Anonymkode: 7352b...3cc
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #7 Skrevet 25. juli 2022 Jeg kan ikke fordra å reise med fly eller annen offentlig transport, men er veldig glad i lange bilturer og det trenger heller ikke være noe spesielt mål med turen. Anonymkode: 1fa07...894
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #8 Skrevet 25. juli 2022 Jeg hater å reise. En dagstur går fint, om det er tog/buss max 3-6 timer (6 er smertegrense). Da kan det til nøds gå. Alt annet skyr jeg unna. Jeg orker ikke. Det er ikke hygge, kos, ferie etc for meg, det er grusomt og ikke verdt det. Anonymkode: e9c73...555
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #9 Skrevet 25. juli 2022 Er enig med deg, TS. Jobb skal på reise i august. Velger å vri meg unna. Anonymkode: c7517...dec
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #10 Skrevet 25. juli 2022 Be de slutte å mase. De kan reise selv om det er så viktig Anonymkode: 5250d...c53
Gjest Warrior Skrevet 25. juli 2022 #11 Skrevet 25. juli 2022 (endret) Ja. Eller jeg liker å oppleve nye steder, kose meg i varmen, på fest osv. Det er selve reisinga jeg hater. Stresset med det. Gjør meg sur. Jeg hater å reise med offentlig transport. Bare mye stress med det, og folk som ikke tar hensyn til andre. Likevel offentlig transport og stresset med reising må jo til for å komme dit man vil. Hadde det bare gått an å kjørt selv over alt i verden så hadde alt vært bedre synes jeg. Endret 25. juli 2022 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #12 Skrevet 25. juli 2022 Hater å reise, stress fra ende til annen. Å reise til utlandet er komplett uaktuelt. Går an å reise med egen bil og ta med seg alt man trenger men å reise med fly å måtte begrense hva man har med seg er ikke tenkelig for meg. Har ingen behov for å oppleve nye ting og liker best å reise til steder jeg har vært før. Anonymkode: 01a25...386
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #13 Skrevet 25. juli 2022 Enig med den som skrev at det kan være fint å være på reisemålet, men det å komme seg dit er et lite helvete. Flyplass er mas, folk og venting. Bil er kø. Tog er signalfeil, innstilt og erstattet med kjip buss. Jeg blir hjemme. Anonymkode: 7c5cf...10b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå