SissiB Skrevet 19. november 2005 #1 Skrevet 19. november 2005 Hvor mange sanger kan vi finne som har en farge i tittelen Jeg begynner BROWN eyed girl
Gjest Zim-zum Skrevet 20. november 2005 #2 Skrevet 20. november 2005 (endret) Brown eyed girl Blue Moon Endret 20. november 2005 av Zim-zum
_Anki_ Skrevet 20. november 2005 #7 Skrevet 20. november 2005 Brown eyed girl Blue Moon Purple rain Black Velvet
~Belle~ Skrevet 20. november 2005 #12 Skrevet 20. november 2005 Brown eyed girl Blue Moon Black Velvet Blue Hotel Purple rain Red sails in the sunset Yellow Submarine Blue suede shoes
Gjest Music Skrevet 20. november 2005 #18 Skrevet 20. november 2005 Gold dust woman Paint it black Brown sugar Pale green eyes Black Country rock Out of the blue Jeg vil ha en blå ballong Little green bag The deepest blues are black Blue Orchid White Moon Red Rain Blue sky black Green Hornet The Black rider Black box theme Baby`s in black Blue Jay Way BlackBird Maxwells Silver hammer For you blue
~Belle~ Skrevet 20. november 2005 #19 Skrevet 20. november 2005 A Whiter Shade of Pale Brown sugar Blue sky black Black Velveteen Black box theme Baby`s in black Black Milk Blue Moon Black Velvet Blue Hotel BROWN eyed girl Blue Jay Way BlackBird Blue - Lasgo Black Country rock Blue Orchid Blue suede shoes For you blue Gold dust woman Green Hornet Green eyes I'm Blue - The 5, 6, 7, 8's Jeg vil ha en blå ballong Little green bag Maxwells Silver hammer Out of the blue Paint it black Purple rain Pale green eyes Red Rain Red sails in the sunset Red Red Wine Rudolf er rød på nesen Strange colour blue The deepest blues are black The Black rider White Moon Yellow Submarine Nå har jeg ordnet dem alfabetisk etter første bokstav i tittelen. Det er mye enklere å se hvilke sanger som er nevnt da.
Cr@sh Skrevet 20. november 2005 #20 Skrevet 20. november 2005 A Whiter Shade of Pale Brown sugar Blue sky black Black Velveteen Black box theme Baby`s in black Black Milk Blue Moon Black Velvet Blue Hotel BROWN eyed girl Blue Jay Way BlackBird Blue - Lasgo Black Country rock Blue Orchid Blue suede shoes For you blue Gold dust woman Green Hornet Green eyes I'm Blue - The 5, 6, 7, 8's Jeg vil ha en blå ballong Little green bag Maxwells Silver hammer Out of the blue Paint it black Purple rain Pale green eyes Red Heat Red Rain Red sails in the sunset Red Red Wine Rudolf er rød på nesen Strange colour blue The deepest blues are black The Black rider White Moon Yellow Submarine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå