AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #1 Skrevet 25. juli 2022 Jeg har blitt kjent med en del nye folk som jobber som leger på et ganske stort sykehus. Intensivleger, anestesi med mer. Jeg har inntrykk av at de har et veldig spesielt arbeidsmiljø hvor det er vanlig å både flørte med og ligge med kollegaer i ny og ne. Et par har hatt langvarige forhold til kollegaer selv om de er gift. Det Jeg lurer på er om dette er noe som gjelder leger generelt, eller kanskje typisk for leger som har akkurat slike jobber? Anonymkode: 1aaa2...1a3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #2 Skrevet 25. juli 2022 Har du ikke sett Greys Anatomy? Det er jo en dokumentar. Alle vet jo at leger puler 2-3 kollegaer i uken på pauserommet. Anonymkode: 6afd3...cc9 5 1
MammatilPer Skrevet 25. juli 2022 #3 Skrevet 25. juli 2022 Høres jo ut som dette utsagnet har blitt tatt ut ifra Greys anatomy. Men ikke vet jeg. Jeg jobbet på Ullevål universitetssykehus, og opplevde ikke at legene oppførte seg uprofesjonelt ovenfor sine kollegaer sånn åpenlyst. Men hva de gjorde i pausene og ellers vet jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #4 Skrevet 25. juli 2022 Du har sett for mye på Greys 😅 Med en liten handfull intensivleger i hele Norge er det jo interessant at alle disse skal holde på med hverandre 😂 Anonymkode: c3190...65c 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #5 Skrevet 25. juli 2022 Har aldri sett på Greys anatomy. Er det noen helsepersonell som jobber på sykehus som kan svare, kanskje? TS Anonymkode: 1aaa2...1a3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #6 Skrevet 25. juli 2022 Leger er veldig populære blant damer. Leger er som fotballstjerner, de får kastet damer etter seg. Og før eller siden gir de opp og gir etter for fristelsene. Det er rett og slett lettere enn å måtte holde seg i skinnet resten av livet. Anonymkode: 8a2cd...200 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #7 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Leger er veldig populære blant damer. Leger er som fotballstjerner, de får kastet damer etter seg. Og før eller siden gir de opp og gir etter for fristelsene. Det er rett og slett lettere enn å måtte holde seg i skinnet resten av livet. Anonymkode: 8a2cd...200 For noe tull! 😄 Kanskje "i gamle dager" Anonymkode: e37ef...872 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #8 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har aldri sett på Greys anatomy. Er det noen helsepersonell som jobber på sykehus som kan svare, kanskje? TS Anonymkode: 1aaa2...1a3 Har allerede svart. Det er trauste miljøer, mange er fortsatt gift med den de traff under studiene, ofte en annen lege. Ingen fester og julebord med hæla i taket sponset av arbeidsgiver da offentlige midler til slikt ikke finnes. Mange jobber mye, og prioriterer familien eller trening på fritiden. Det er også miljøer der moral og integritet sitter høyt, da man har en solid utdannelse der dette er en av grunnsteinene, og man har sett mye lidelse og elendighet. Utover det er leger akkurat som alle andre mennesker. Men drøm videre, du Anonymkode: c3190...65c 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #9 Skrevet 25. juli 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Leger er veldig populære blant damer. Leger er som fotballstjerner, de får kastet damer etter seg. Og før eller siden gir de opp og gir etter for fristelsene. Det er rett og slett lettere enn å måtte holde seg i skinnet resten av livet. Anonymkode: 8a2cd...200 Skulle tro det ikke var nødvendig å skrive i 2022, men: Leger er ikke bare menn. TS Anonymkode: 1aaa2...1a3 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #10 Skrevet 25. juli 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Har allerede svart. Det er trauste miljøer, mange er fortsatt gift med den de traff under studiene, ofte en annen lege. Ingen fester og julebord med hæla i taket sponset av arbeidsgiver da offentlige midler til slikt ikke finnes. Mange jobber mye, og prioriterer familien eller trening på fritiden. Det er også miljøer der moral og integritet sitter høyt, da man har en solid utdannelse der dette er en av grunnsteinene, og man har sett mye lidelse og elendighet. Utover det er leger akkurat som alle andre mennesker. Men drøm videre, du Anonymkode: c3190...65c Ser den, takk for svar. Er ikke noe jeg drømmer om, akkurat. Anonymkode: 1aaa2...1a3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #11 Skrevet 25. juli 2022 Jepp. Leger knuller sykepleiere. Helt klassisk... Anonymkode: e99ab...092
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #12 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Skulle tro det ikke var nødvendig å skrive i 2022, men: Leger er ikke bare menn. TS Anonymkode: 1aaa2...1a3 Skulle tro det ikke var nødvendig å skrive i 2022, men: Det er ikke bare menn som liker å kose seg med damer. Anonymkode: 8a2cd...200 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #13 Skrevet 25. juli 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Skulle tro det ikke var nødvendig å skrive i 2022, men: Det er ikke bare menn som liker å kose seg med damer. Anonymkode: 8a2cd...200 Neida, men jeg tror ikke det var det OP mente, for å si det sånn. Anonymkode: 1aaa2...1a3 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #14 Skrevet 25. juli 2022 Har erfaring fra et lite sykehus i nord. En godt gift overlege ble fersket i en heller intim situasjon med en lislege i arbeidstiden, men bortsett fra det var det lite åpenlys utroskap i alle fall. At single mennesker finner hverandre på jobben er derimot ganske vanlig, uansett yrke. Anonymkode: fe40c...63c
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #15 Skrevet 25. juli 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Har erfaring fra et lite sykehus i nord. En godt gift overlege ble fersket i en heller intim situasjon med en lislege i arbeidstiden, men bortsett fra det var det lite åpenlys utroskap i alle fall. At single mennesker finner hverandre på jobben er derimot ganske vanlig, uansett yrke. Anonymkode: fe40c...63c Interessant at du sier det… De Jeg kjenner jobber i nord. Anonymkode: 1aaa2...1a3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #16 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Interessant at du sier det… De Jeg kjenner jobber i nord. Anonymkode: 1aaa2...1a3 Nå er det mulig selv jeg er uvitende her. Men du kjenner flere intensivleger i nord? De fleste sykehus der har jo kun en handfull mengde anestesileger, langt fra mange nok til at de kan holde på med hverandre. Anonymkode: c3190...65c
Chlypa Skrevet 25. juli 2022 #17 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har aldri sett på Greys anatomy. Er det noen helsepersonell som jobber på sykehus som kan svare, kanskje? TS Anonymkode: 1aaa2...1a3 Jeg er helsepersonell og det er nok ganske så utbredt med utroskap over hele linja. Ikke bare hos leger og ikke bare på sykehus, men på tvevrs av fagfelt.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #18 Skrevet 25. juli 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Nå er det mulig selv jeg er uvitende her. Men du kjenner flere intensivleger i nord? De fleste sykehus der har jo kun en handfull mengde anestesileger, langt fra mange nok til at de kan holde på med hverandre. Anonymkode: c3190...65c Vet ikke helt hva slags titler de har. De jobber i krieseteam. Ulykker og corona og hjerteinfarkt og slikt. Nord er stort da. Vil ikke være mer spesifikk pga personvern. Anonymkode: 1aaa2...1a3
Chlypa Skrevet 25. juli 2022 #19 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nå er det mulig selv jeg er uvitende her. Men du kjenner flere intensivleger i nord? De fleste sykehus der har jo kun en handfull mengde anestesileger, langt fra mange nok til at de kan holde på med hverandre. Anonymkode: c3190...65c Her i nord er de fleste anestilegene menn også😊 Men ja nei altså de older ikke på med hverandre, men på tvers av fagfelt.
Nokia Skrevet 25. juli 2022 #20 Skrevet 25. juli 2022 Mnjaaa....har ikke hørt om så mange leger som driver og har seg med hverandre på si - men RØRLEGGERE derimot, de bør man holde et ekstra øye med! 😜
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå