Gå til innhold

Har Gen Z en bestefar fetisj?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Husker når jeg var tenåring og litt eldre, likte veldig godt pene menn.  Og det husker jeg andre gjorde også. Menn som var i 20årene. Backstreet Boys , N*Sync , Leo DiCaprio feks.

Men nå ser jeg at de på samme alder jeg var, sikler etter Johnny Depp og Brad Pitt. Dette er menn som snart er 60!
Ikke er de spesielt pene heller, Depp ser ut som han forfaller mer daglig! Pene var de på 90-tallet. 
17 åringer bare " omg han er så heeeit!" Og "spank me daddy"  og masse annet jeg ikke klarer få meg selv til å skrive engang om disse aldrene gamle mennene. 

Hva skjer? 

Anonymkode: f3e39...c8d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Hva skjer? 

Du har lagt merke til noen få spesielle utsagn, og generaliserer dette til å gjelde for hundretusenvis av mennesker.

Anonymkode: 08787...a20

• Liker 7
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

tror det ligger noe i det du sier ts, og for å være helt ærlig så syntes jeg det er motbydelig at det er sånn

Anonymkode: 853c3...c7b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Du har lagt merke til noen få spesielle utsagn, og generaliserer dette til å gjelde for hundretusenvis av mennesker.

Det gjelder i alle fall tusenvis. For de for mange tusen likes og kommentarer som er enige. Er ikke bare to stykk dette her.

TS.

AnonymBruker
Skrevet

Umm, har du sett Depp i Dior reklamen? Han er HOT.

Aldri syntes Pitt er særlig pen, ikke da han var ung heller.

Anonymkode: cf894...f6a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Umm, har du sett Depp i Dior reklamen? Han er HOT.

Aldri syntes Pitt er særlig pen, ikke da han var ung heller.

Anonymkode: cf894...f6a

Den fra 2015? Han ser da virkelig ikke slik ut nå. 

TS

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Veit ikke om det er en sånn "trend" folk hopper på, men tror det er det sammen med Angelina Joile og J-Lo og sånne damer på 50+. Folk synes fortsatt de er hotte.. også har de jo filmer som er eldre så man ser de jo ikke alltid som de er nå... 

Anonymkode: 704df...02c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Det gjelder i alle fall tusenvis. For de for mange tusen likes og kommentarer som er enige. Er ikke bare to stykk dette her.

TS.

Du vet ikke hvor mange av de som trykker like er Gen Z.

Snakker du om engelskspråklige nettsteder? La meg i så fall endre hundretusenvis til mange hundre millioner. Bare i USA er det 65-70 millioner av dem. For å illustrere: Selv om en kommentar får 5000 likes og alle er fra Gen Z (tvilsomt), så utgjør det 0,007% av Gen Z - og det er bare medregnet de i USA.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har inntrykk av at de fleste liker de når de var ung. Sånn type nostalgi og trang til når de var ung; en tid og et utseende som aldri vil komme tilbake. Hvertfall det jeg ser på sosiale medier.

Anonymkode: d2ea5...84e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Den fra 2015? Han ser da virkelig ikke slik ut nå. 

TS

Han var godt voksen i 2015 også.

Anonymkode: 4a34e...cbf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Har inntrykk av at de fleste liker de når de var ung. Sånn type nostalgi og trang til når de var ung; en tid og et utseende som aldri vil komme tilbake. Hvertfall det jeg ser på sosiale medier.

Anonymkode: d2ea5...84e

Det er ikke bilder og videoer av disse når de var unge de deler og snakker om, det er bilder fra nå. Både Pitt og Depp. Igjen , de er nesten 60. Hadde ikke lurt på dette om de delte bilder og klipp fra The Mexican eller Cry Baby liksom

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Han var godt voksen i 2015 også.

Ja , men det er da forskjell ? Dessuten , de sier han er heit NÅ. Ikke i reklamen. 

TS

Screen Shot 2022-07-25 at 3.17.24 pm.png

Screen Shot 2022-07-25 at 3.18.27 pm.png

633201576_ScreenShot2022-07-25at3_19_13pm.png

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det er ikke bilder og videoer av disse når de var unge de deler og snakker om, det er bilder fra nå. Både Pitt og Depp. Igjen , de er nesten 60. Hadde ikke lurt på dette om de delte bilder og klipp fra The Mexican eller Cry Baby liksom

Ja , men det er da forskjell ? Dessuten , de sier han er heit NÅ. Ikke i reklamen. 

TS

Men denne tråden er forøvrig ikke kun om han, det er om at ungdom, yngre enn 25, skriver, deler , snakker om at de vil ha menn som er rundt 60. 

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

TS

Det ene bildet er jo også fra et profesjonelt studio og de andre er usminka fra virkeligheten.

Det er ikke bare kvinner som jukser litt.. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi snakket da om godt voksne menn som kjekke da jeg var yngre også. GS = Gammel-sexy.

Tror ikke dette er et nytt fenomen i det hele tatt. Jeg ble født tidlig på 90-tallet.

Anonymkode: db841...1f5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Og Brad Pitt bruker mest sannsynlig tuppet eller noe, om dere har sett håret hans om dagen.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og Brad Pitt bruker mest sannsynlig tuppet eller noe, om dere har sett håret hans om dagen.

Tuppet 🤣

Anonymkode: 4a34e...cbf

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Husker når jeg var tenåring og litt eldre, likte veldig godt pene menn.  Og det husker jeg andre gjorde også. Menn som var i 20årene. Backstreet Boys , N*Sync , Leo DiCaprio feks.

Men nå ser jeg at de på samme alder jeg var, sikler etter Johnny Depp og Brad Pitt. Dette er menn som snart er 60!
Ikke er de spesielt pene heller, Depp ser ut som han forfaller mer daglig! Pene var de på 90-tallet. 
17 åringer bare " omg han er så heeeit!" Og "spank me daddy"  og masse annet jeg ikke klarer få meg selv til å skrive engang om disse aldrene gamle mennene. 

Hva skjer? 

Det er nok en marginal del av ungdom som liker gamle kjendiser med deres nåværende utseende fordi de har et forhold til deres filmer når de var på topp, og mange som var fans i deres ungdom som fortsatt blir star struck av sine aldrende idoler.

Det har ikke blitt noen generell bestefarfetisj. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke de mener at de syns de er hotte nå! Når jeg var ung syns jeg John Travolta,, Elvis Presley og Little Joe var kjekke blant annet. De var jo eld gamle/døde, men det var jo det unge utseende deres jeg likte. Jeg likte også selvfølgelig mange andre kjendiser som fortsatt var unge altså. 

Anonymkode: 321bb...3c5

AnonymBruker
Skrevet

Jepp.

En venninne på 29 knulla en mann på 57 tidligere i sommer...

Anonymkode: e5c96...34d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det da håp for oss som pusher 50 at drømmen om ei på 21 kan gå i oppfyllelse?

Anonymkode: 594ca...ea7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...