AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #1 Skrevet 24. juli 2022 Jeg er mann, frisk, livsglad men veldig tynn, og ikke sterk naturligvis. Jeg har veldig høy forbrenning. Legen har ved tidligere anledning sagt at jeg har helt normal kropp. Alle har ulike kropper. Men det er noe som hindrer meg til å ta initiativ til å få kjæreste. Jeg tenker at jeg klarer ikke å bære tunge møbler. Hva om jenta spør om jeg kan bære noe opp trappene? Hva om en situasjon krever at jeg må beskytte henne mot noen menn med muskler? De vil le seg ihjel. Hva vil hennes foreldre tenke om meg? Kjenner dere til lignede og vet hvordan det kan løses? Anonymkode: ac4ff...d9d
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #2 Skrevet 24. juli 2022 Det går helt fint. Din kropp er ingen hindring. Du trenger ikke å beskytte oss altså. Anonymkode: 8cb87...8b1 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #3 Skrevet 24. juli 2022 Det går fint. Personlig liker jeg tynne menn. For meg er det viktigere med intellekt enn biceps. Men om det går deg på, så kan du jo begynne å trene. Eller ta en bijobb hos et flyttebyrå 😉 Anonymkode: b1cc8...eb8
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #5 Skrevet 24. juli 2022 Det virker jo ikke som du har noe særlig interesse av fysisk trening heller når du sier at du ikke veit om kroppen din tåler det. Kroppen din hadde tålt det dersom du faktisk hadde trent. Med tiden hadde den blitt sterkere. Jeg sier ikke at du må gjøre det, jeg bare sier at det ikke er umulig. Anonymkode: 666ad...89f 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #6 Skrevet 25. juli 2022 Jeg foretrekker tynne menn ovenfor menn med store muskler. Tror du stiller veldig sterkt hos kvinner, tross det du ramser opp. K26 Anonymkode: 8b63a...edf
Maestro Skrevet 25. juli 2022 #7 Skrevet 25. juli 2022 Heller slank kropp enn masse muskler. Men jeg selv foretrekker litt kraftig bygd mann, ikke muskler men at det er breie skuldre og at han har fett på kroppen. Men om det er fysikken du er redd for og stryke på, så er trening et godt alternativ 👌🏻
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #8 Skrevet 25. juli 2022 Der er uendelig masse styrke i tilstedeværelse og ikke minst IQ også. Anonymkode: ee317...516 1
Tough cookie Skrevet 25. juli 2022 #9 Skrevet 25. juli 2022 Begynn å tren styrke på treningssenter, og få et skreddersydd opplegg med øvelser og kosthold.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #10 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg er mann, frisk, livsglad men veldig tynn, og ikke sterk naturligvis. Jeg har veldig høy forbrenning. Legen har ved tidligere anledning sagt at jeg har helt normal kropp. Alle har ulike kropper. Men det er noe som hindrer meg til å ta initiativ til å få kjæreste. Jeg tenker at jeg klarer ikke å bære tunge møbler. Hva om jenta spør om jeg kan bære noe opp trappene? Hva om en situasjon krever at jeg må beskytte henne mot noen menn med muskler? De vil le seg ihjel. Hva vil hennes foreldre tenke om meg? Kjenner dere til lignede og vet hvordan det kan løses? Anonymkode: ac4ff...d9d Du har nok ikke spesielt høy forbrenning, med mindre du har høyt stoffskifte da, men da vil du ha andre ekle symptomer som konstant høy puls, svetting, null energi o.l. Det med høyere eller lavere forbrenning enn normalt er bare en myte. De fleste er godt innafor normalen, uansett om de er tynne eller tykke. Mest sannsynlig er du en frisk fyr som spiser for lite og er mer aktiv enn du tror. Når jeg sier aktiv mener jeg ikke trening, men bare at du er en rastløs fyr som alltid er i farta. Du kan jo kontakte en personlig trener med litt peiling på kosthold, så får du hjelp til å bygge opp kroppen litt og bli litt mer kraftig. Og så må du slappe litt mer av, ikke stresse så mye med kropp og damer. Anonymkode: 39695...de2 1
ClausSaus Skrevet 25. juli 2022 #11 Skrevet 25. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg er mann, frisk, livsglad men veldig tynn, og ikke sterk naturligvis. Jeg har veldig høy forbrenning. Legen har ved tidligere anledning sagt at jeg har helt normal kropp. Alle har ulike kropper. Men det er noe som hindrer meg til å ta initiativ til å få kjæreste. Jeg tenker at jeg klarer ikke å bære tunge møbler. Hva om jenta spør om jeg kan bære noe opp trappene? Hva om en situasjon krever at jeg må beskytte henne mot noen menn med muskler? De vil le seg ihjel. Hva vil hennes foreldre tenke om meg? Kjenner dere til lignede og vet hvordan det kan løses? Anonymkode: ac4ff...d9d Drikk 3 liter H-melk hver dag og tren de 5 store med vektstang: benkpress press over hodet stående roing knebøy markløft. Du kan også veksle mellom stående roing og nedtrekk i maskin, evt kroppshevinger. Få deg en time eller to med en dyktig personlig trener, så du lærer deg å utføre øvelsene korrekt. Hver øvelse gjøres 2 ganger i uka med 4 sett per økt og 5 repetisjoner per sett. Gi deg selv 2-3 minutter pause mellom hvert sett. Start med lette vekter første økt, og øk sakte på over de påfølgende ukene. Du vil til etterhvert komme dithen at det blir omtrent så tungt du klarer. Poenget er så å jobbe med den vekten du da løfter på inntil du klarer litt mer vekt. Da øker du med det, og jobber med denne nye vekten over en håndfull økter inntil du klarer å øke med enda litt mer vekt. Og så jobber du med denne vekten inntil du klarer enda litt mer… osv. Mange små økninger blir til stor fremgang over tid. Du skal gradvis, over tid, bygge deg opp til å løfte virkelig tungt. Å øke vektene du jobber med er hva alt handler om. Sikt f.eks mot en dag å klare å presse din egen kroppsvekt over hodet 5 ganger. Det kan virke umulig i starten, men det er det ikke. Endret 25. juli 2022 av ClausSaus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå