Rosagodis Skrevet 24. juli 2022 #1 Skrevet 24. juli 2022 Er det noen her som har hatt det og sliti med og få det vekk? Har ei veninne som sliter med dette og har prøvd antibiotika oppi der og hele pakka... Og det er vist ikke mer og gjøre i følge gynekolog og fastlege.... Det må jo være noe og få gjort??? Hun skjemmes av lukta og det skjønner jeg veldig godt... Får så lyst til og hjelpe henne😪😪
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #2 Skrevet 25. juli 2022 Har de ikke tatt prøve for dyrking for å finne en spesielt tilpasset antibiotika? Anonymkode: 828b2...82b
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #3 Skrevet 25. juli 2022 Rosagodis skrev (11 timer siden): Er det noen her som har hatt det og sliti med og få det vekk? Har ei veninne som sliter med dette og har prøvd antibiotika oppi der og hele pakka... Og det er vist ikke mer og gjøre i følge gynekolog og fastlege.... Det må jo være noe og få gjort??? Hun skjemmes av lukta og det skjønner jeg veldig godt... Får så lyst til og hjelpe henne😪😪 Ja, det er hjelp å få, men da må jeg sende deg PM. Blir utestengt om jeg skriver noe her. Anonymkode: e3bf6...298
Rosagodis Skrevet 25. juli 2022 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ja, det er hjelp å få, men da må jeg sende deg PM. Blir utestengt om jeg skriver noe her. Anonymkode: e3bf6...298 Skriv gjerne til meg på pm! 😀
Rosagodis Skrevet 26. juli 2022 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 25.7.2022 den 12.25): Ja, det er hjelp å få, men da må jeg sende deg PM. Blir utestengt om jeg skriver noe her. Anonymkode: e3bf6...298 Skriv gjerne til meg på pm! 😀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå