AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #1 Skrevet 24. juli 2022 Har forstått det slik at man bør kjenne i nakken om barnet er kaldt eller varmt .. men er nå i en situasjon der jeg ikke helt «tror « på mine registreringer.. barnet svetter, likevel føles det kaldt når jeg tar å kjenner i nakke/nedover rygen.. noen som vet hvordan mantolker dette? Anonymkode: c4b34...a9d
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #2 Skrevet 24. juli 2022 Kanskje babyen er klam og dermed kjennes kald ut? Anonymkode: b0ef9...474
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #3 Skrevet 25. juli 2022 Jeg pleier å kjenne på magen istedet for nakken Du kan og se om huden på hendene osv begynner å bli litt marmorert, det blir min nesten med en gang hun blir kald. Men synes og det kan være vanskelig å vite om hun er for varm eller litt kald feks. Anonymkode: 6779a...bfc
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #4 Skrevet 25. juli 2022 Jeg kjenner etter på brystet. Han sitter ikke enda og er alltid varm i nakken fra underlaget han ligger på, så nakken blir alltid feil her. 😛 Anonymkode: a6148...471
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå