AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #1 Skrevet 24. juli 2022 Ei dame la armene delvis rundt halsen på min samboer og kysset ham på øret, imens hun hvisket noe, før hun gikk bort på toalettet. Kom aldri tilbake da typen hennes sa at de skulle gå. Jeg observerte dette fra andre siden av rommet da vi var på fest. Samboer satt helt rolig hele tiden. Var dette et forsøk fra hennes side å legge an på samboeren min, tror dere? Anonymkode: cee92...893
Gjest Athena Catalina Skrevet 24. juli 2022 #2 Skrevet 24. juli 2022 (endret) Jepp. Men reagerer mest på at samboeren din lot henne drive på. Endret 24. juli 2022 av Athena Catalina
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #3 Skrevet 24. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ei dame la armene delvis rundt halsen på min samboer og kysset ham på øret, imens hun hvisket noe, før hun gikk bort på toalettet. Kom aldri tilbake da typen hennes sa at de skulle gå. Jeg observerte dette fra andre siden av rommet da vi var på fest. Samboer satt helt rolig hele tiden. Var dette et forsøk fra hennes side å legge an på samboeren min, tror dere? Anonymkode: cee92...893 Hvordan skal vi vite det? Det enkleste er vel å spørre samboeren din hva hun hvisket i øret hans, og kanskje hvorfor han lot henne holde på (selv om det ikke tok mange sekundene). Anonymkode: c8cd7...640 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #4 Skrevet 24. juli 2022 Athena Catalina skrev (4 minutter siden): Jepp. Men reagerer mest på at samboeren din lot henne drive på. Det hele tok bare få sekunder, og hun kom inn fra siden, så han rakk ikke gjøre noe. Var litt full og treg i oppfattelsen, men fortalte meg om det etterpå, og syntes selv at det var en rar oppførsel. Hadde ikke fått med seg hva hun hvisket, men hun var veldig full tror jeg. ts Anonymkode: cee92...893
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #5 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ei dame la armene delvis rundt halsen på min samboer og kysset ham på øret, imens hun hvisket noe, før hun gikk bort på toalettet. Kom aldri tilbake da typen hennes sa at de skulle gå. Jeg observerte dette fra andre siden av rommet da vi var på fest. Samboer satt helt rolig hele tiden. Var dette et forsøk fra hennes side å legge an på samboeren min, tror dere? Anonymkode: cee92...893 Hun har sikkert gitt han et tilbud, rart at han ikke trakk seg unna eller gikk til deg umiddelbart. Damer får være så ufine de bare vil, men måten typen din reagerte var rart. Anonymkode: a2f97...749
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #6 Skrevet 25. juli 2022 Hun hvisket nok noe søtt i øret hans, ja. Jeg synes ikke måten samboeren din reagerte på var rar, han fikk jo ikke tid til å reagere. Jeg hadde reagert likt, jeg blir også lagt an på i hytt og gevær og jeg slår ikke ned alle på første sekund eller løper etter de som sier jeg er fin for å si at jeg har kjæreste. Anonymkode: d20e7...97e 5
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #7 Skrevet 25. juli 2022 Hm. Syntes ikke noe om at hun gjorde dette, da hun visste at han var sammen med meg, og hun har jo uansett kjæreste selv. Etterpå har hun bare latet som ingenting, og sender meg snap om ferien slik ol. Hun er ei venninne av ei venninne og vi snakker aldri sammen, men hun la meg til på snap for noen mnd siden. Jeg har aldri svart henne på snap og syntes egentlig det er rart at hun sender til meg… Begynner å lure på om hun har baktanker med det hele, og føler ikke for å omgås henne mer rett og slett… ts Anonymkode: cee92...893
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #8 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hm. Syntes ikke noe om at hun gjorde dette, da hun visste at han var sammen med meg, og hun har jo uansett kjæreste selv. Etterpå har hun bare latet som ingenting, og sender meg snap om ferien slik ol. Hun er ei venninne av ei venninne og vi snakker aldri sammen, men hun la meg til på snap for noen mnd siden. Jeg har aldri svart henne på snap og syntes egentlig det er rart at hun sender til meg… Begynner å lure på om hun har baktanker med det hele, og føler ikke for å omgås henne mer rett og slett… ts Anonymkode: cee92...893 Vel, alle kan bli dritings og si til noen at de er fine, og noen legger til alt og alle på snap og sender bilder til hele listen. Men jeg skjønner at du lurer litt, jeg hadde nok kanskje gjort det selv. Dog så er jeg litt sånn "la dem holde på, han er min uansett". Vil kanskje ikke bli veldig god venn med dem da, om de bare er "venner" for å komme innpå han, det blir jo veldig fake. Har hun lagt samboeren din til på snap? Anonymkode: d20e7...97e
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #9 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Vel, alle kan bli dritings og si til noen at de er fine, og noen legger til alt og alle på snap og sender bilder til hele listen. Men jeg skjønner at du lurer litt, jeg hadde nok kanskje gjort det selv. Dog så er jeg litt sånn "la dem holde på, han er min uansett". Vil kanskje ikke bli veldig god venn med dem da, om de bare er "venner" for å komme innpå han, det blir jo veldig fake. Har hun lagt samboeren din til på snap? Anonymkode: d20e7...97e Hm, det vet jeg faktisk ikke om hun har🤔 Vet ikke om jeg skal spørre, det var jo ikke hans feil det hele… ts Anonymkode: cee92...893
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #10 Skrevet 25. juli 2022 Athena Catalina skrev (14 timer siden): Jepp. Men reagerer mest på at samboeren din lot henne drive på. Lot henne drive på? Såg ut som dette var unnagjort på noen få sekunder, mener du at mannfolk skal sitte med guarden klar i tilfelle en kvinne skulle kysse han på øra? Anonymkode: add01...dea 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #11 Skrevet 25. juli 2022 Hun hvisket nok: "For ei bra dame du har! Hun må du ta godt vare på, du har vært skikkelig heldig der! Hadet!" ❤ Anonymkode: 50fb6...8d1
NewStart87 Skrevet 25. juli 2022 #12 Skrevet 25. juli 2022 Respektløst overfor både deg, samboeren din og hennes kjæreste. 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #13 Skrevet 25. juli 2022 11 hours ago, AnonymBruker said: Hm. Syntes ikke noe om at hun gjorde dette, da hun visste at han var sammen med meg, og hun har jo uansett kjæreste selv. Etterpå har hun bare latet som ingenting, og sender meg snap om ferien slik ol. Hun er ei venninne av ei venninne og vi snakker aldri sammen, men hun la meg til på snap for noen mnd siden. Jeg har aldri svart henne på snap og syntes egentlig det er rart at hun sender til meg… Begynner å lure på om hun har baktanker med det hele, og føler ikke for å omgås henne mer rett og slett… ts Anonymkode: cee92...893 Om du kjenner at dette er et menneske som ikke gir noe positivt så velger du det vekk, hvorfor i all verden skal du pine deg selv med å ha en tulling i livet? Og folk som oppfører seg slik på fest er umoden i mine øyne og egoistisk når de har kjæreste. Det er oppmerksomhetssyk kvinnfolk. Hadde en slik venninne, første gang hun møtte typen min tok hun han med seg på et bord alene så jeg ikke skulle finne dem for å prate med han. Han er en eks og det samme er hun nå og jeg er happy 🥂 Anonymkode: d31d8...767 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå