Gå til innhold

Mangler initiativ etter samlivsbrudd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var nylig gjennom et hardt samlivsbrudd og har begynt å stresse med at jeg burde "fått igang" livet mitt igjen. Men jeg føler meg så initiativløs og blir ofte bare sittende og tenke og ikke gjøre noe. Nå skal det sies at jeg trives i eget selskap i den nye leiligheten med hunden og er masse i fysisk aktivitet, men utenom det skjer det veldig lite. Min eks. er helt hyper og sosial, så jeg føler meg så kjedelig.

Det er 4 mnd siden jeg flyttet, og det har vært enormt mye jobb både fysisk og psykisk, så jeg tenker jeg må få være litt sliten. Eller burde jeg ta tak og tvinge meg ut blant folk for å komme igang?

Anonymkode: c0202...9b4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Var nylig gjennom et hardt samlivsbrudd og har begynt å stresse med at jeg burde "fått igang" livet mitt igjen. Men jeg føler meg så initiativløs og blir ofte bare sittende og tenke og ikke gjøre noe. Nå skal det sies at jeg trives i eget selskap i den nye leiligheten med hunden og er masse i fysisk aktivitet, men utenom det skjer det veldig lite. Min eks. er helt hyper og sosial, så jeg føler meg så kjedelig.

Det er 4 mnd siden jeg flyttet, og det har vært enormt mye jobb både fysisk og psykisk, så jeg tenker jeg må få være litt sliten. Eller burde jeg ta tak og tvinge meg ut blant folk for å komme igang?

Jobber du ikke?

Anonymkode: 7999f...8a0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jobber du ikke?

Joda, er i full jobb, men jeg mener at fritiden min er ganske usosial... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjeder du deg da? Det må jo være lov å ikke ha fullt program i ukedagene etter jobb. Selv orker jeg ikke det, og koser meg hjemme med katten i mitt eget selskap. Savner ingen partner og føler jeg for å være sosial, ringer jeg noen venner og inviterer dem på middag eller lignende. 
Har plenty nok jeg kunne gjort etter jobb, men jeg gidder ikke! Er været fint vil jeg heller ligge i hagen og sole meg, fremfor å kjøre motorsykkeltur liksom. Og jeg gidder ikke ha et snev av dårlig samvittighet heller. 

Anonymkode: 012fd...c5c

Skrevet

4 måneder er ingenting. Ta tiden til hjelp, så kommer det av seg selv. Selv så har jeg nettopp begynnt å "leve" igjen etter bruddet for ca 10 måneder siden. Ser heller ikke på hvor sosial eksen er i forhold til meg. Det betyr ingenting. Det er jeg som skal være klar for ting igjen. 😀

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samme situasjon for eksen min og meg. Bare at jeg er på syvende måned.. man prosesserer ting forskjellig og personligheten er forskjellig. 
Om det går deg på, og du evt sitter hjemme og kverner, så tror jeg at du må presse deg selv litt. Gjør noe du har lyst til. En reise, en ny hobby.. et kurs

Anonymkode: 641c8...b5e

AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Hadde en liten periode rett etter det var slutt hvor jeg var ekstremt sosial, men er ikke det nå. Helt selvvalgt. Tar det som det kommer.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke følg med på ekser i sosiale medier. Slett dem. Slutt er slutt.

Anonymkode: c02c2...0c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...