Gå til innhold

Vil jeg noen gang elske igjen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jente - 20 år. 

På grunn av tidligere forhold og gutter som har knust hjertet mitt har jeg ikke turt å la meg selv elske igjen. Tidligere har jeg følt at hjertet mitt har blødd og jeg har ikke klart å puste på grunn av sorgen. Etter all sorgen har jeg ikke klart å elske noen igjen? Jeg klarer ikke å synes at noen gutter er fine lenger.. 

Noen andre som har det slik?

Anonymkode: 4b81f...64b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsket samboeren min. Han såret meg for mye. Det var et menneske jeg delte alt med. Nei, jeg tror ikke jeg kommer til å klare å dele så mye igjen. 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Helene skrev (1 minutt siden):

Jeg elsket samboeren min. Han såret meg for mye. Det var et menneske jeg delte alt med. Nei, jeg tror ikke jeg kommer til å klare å dele så mye igjen. 

Uff😞 Hvertfall med dagens generasjon, ingenting varer. Og lar man seg selv falle for hardt er man fucked

Skrevet

Jeg delte alt. Mine innerste tanker. La livet ut. Han spyttet på det. Gjorde narr av det. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke jeg heller. Jeg klarer faktisk ikke gi meg hen og gå all inn. For folk (av bwgge kjønn) alltid er på jakr etter det neste....Det er alltid den tanken om at neste dag så "sveipes " jeg bort og han er videre med nestemann. 

Anonymkode: 98cbc...63e

AnonymBruker
Skrevet

Ja, kjenner meg veldig igjen i dette. Jeg ble helt tom innvendig etter stort svik fra kjæreste - som ble ekskjæreste. Klarte ikke å ha noe som helst interesse for noe romantisk, seksuelt whatsoever. Helt ødelagt 😢

Men i fjor fikk jeg et blikk og et smil som gav meg sug i magen. Det kjentes ut som kroppen våknet. Han gav meg gnisten tilbake. Vi har kontakt, men har fortsatt ikke turt å satse på noe mer enn vennskap - selv om jeg har veldig lyst til det. 

Anonymkode: 0d6c7...8fa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ikke jeg heller. Jeg klarer faktisk ikke gi meg hen og gå all inn. For folk (av bwgge kjønn) alltid er på jakr etter det neste....Det er alltid den tanken om at neste dag så "sveipes " jeg bort og han er videre med nestemann. 

Anonymkode: 98cbc...63e

Samme her, er redd jeg ender opp alene på grunn av dette

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, kjenner meg veldig igjen i dette. Jeg ble helt tom innvendig etter stort svik fra kjæreste - som ble ekskjæreste. Klarte ikke å ha noe som helst interesse for noe romantisk, seksuelt whatsoever. Helt ødelagt 😢

Men i fjor fikk jeg et blikk og et smil som gav meg sug i magen. Det kjentes ut som kroppen våknet. Han gav meg gnisten tilbake. Vi har kontakt, men har fortsatt ikke turt å satse på noe mer enn vennskap - selv om jeg har veldig lyst til det. 

Anonymkode: 0d6c7...8fa

Så koselig<3 Bare ikke la deg selv elske for hardt

Skrevet

JA, du kommer til å elske igjen. Med tiden. Med årene. Det finnes mange gode menn. Bruk tiden godt til å finne en som er verdig din kjærlighet og dine tanker på nytt. Kjærligheten er for vakker til å kun tro på én gang. Den vil komme igjen, når du er hel igjen og har lagt han andre bak deg. Når han har blitt et minne du kan leve med fredfullt. Men elsk deg selv først. Unn deg selv gode ting. ❤️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jente - 20 år. 

På grunn av tidligere forhold og gutter som har knust hjertet mitt har jeg ikke turt å la meg selv elske igjen. Tidligere har jeg følt at hjertet mitt har blødd og jeg har ikke klart å puste på grunn av sorgen. Etter all sorgen har jeg ikke klart å elske noen igjen? Jeg klarer ikke å synes at noen gutter er fine lenger.. 

Noen andre som har det slik?

Hvor mange har du egentlig rukket å elske når du er 20 år?

du har hele livet ditt foran deg og jeg kan love deg at ja du kommer til å elske noen.

Anonymkode: 5b554...524

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Helene skrev (10 timer siden):

Helene skrev (10 timer siden):

Jeg delte alt. Mine innerste tanker. La livet ut. Han spyttet på det. Gjorde narr av det. 

Har det som deg. Delte alt det innerste. Bare for at det ble brukt mot meg, tråkket på og ydmyket meg. 

Det er tre år siden det bruddet. Jeg har mistet all tro på meg selv og kjærligheten. 

Likevel... Vi må vel ikke gi helt opp? Jeg har et ørlite håp selv om det er lite... Det må da finnes en snill mann der ute...? 

Sender deg en klem, vet hvor grusomt det er å ha møtt en du ga alt til men som ødela deg tilbake... ❤️

Anonymkode: e1f4a...5e8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Har det som deg. Delte alt det innerste. Bare for at det ble brukt mot meg, tråkket på og ydmyket meg. 

Det er tre år siden det bruddet. Jeg har mistet all tro på meg selv og kjærligheten. 

Likevel... Vi må vel ikke gi helt opp? Jeg har et ørlite håp selv om det er lite... Det må da finnes en snill mann der ute...? 

Sender deg en klem, vet hvor grusomt det er å ha møtt en du ga alt til men som ødela deg tilbake... ❤️

Anonymkode: e1f4a...5e8

Takk. Kjenner klemmen. Jeg orker ikke tanken på en ny mann akkurat nå. Må ha avstand. Gjøre ting jeg liker, uten å bli kritisert. Men det er vondt. Vet det går over, må bare ha litt tid. 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...