AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #21 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Eneste definisjon av tynn er «som er lite av omfang, smal» så du bestemmer vel ikke at tynn ikke er normalvektig. Har hatt mange veldig tynne venner som er på nedre sjiktet av normalvektig. Det er en blanding av vekt og kroppsform. Min tanke er at slank er mer normalvektig med litt mer fett på seg, men uten valker. Lubben er i øvre delen av normalvektig ut i overvektig der man har normal kroppsfasong med litt ekstra fett her og der, litt utstående mage. Anonymkode: a99e3...f04 https://no.spot-the-difference.info/difference-between-thin Anonymkode: 94519...3ca
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #22 Skrevet 27. juli 2022 Jeg har gått fra fedme til et par kilo fra undervektig. Helt ærlig, det er helt nydelig! Nå kan jeg plukke klær i str medium, og vet at de passer. Jeg føler meg så mye finere Men jeg har mistet en del muskelmasse, så selv om kroppen er lettere, er noen aktiviteter mer slitsomme enn før. Jeg har også blitt skral og beinete noen plasser. Men jeg trives mye bedre nå enn før Anonymkode: 4eece...9ab 1
AnonymousBruker Skrevet 27. juli 2022 #24 Skrevet 27. juli 2022 Ikke for å "skryte" og det er ikke sikkert mange ser på det sånn heller, men har vært og er selv alltid vært slank der jeg som ungdom og fortsatt nå som ung voksen fortsatt bruker XS i så og si alle klær. For min del er det både deilig og befriende, men også veldig fengslende. I flere år og fortsatt i dag, klarer jeg ikke å spise mat med god samvittighet, fordi jeg vet at jeg legger på meg og jeg er da nødt til å endevende hele klesskapet. Hvis jeg først skal nyte mat, for eksempel en god middag, kan jeg ikke ha spist noe på dagen før, kun drukket noe. Veit det er veldig feil tankegang, men det er et fortsatt værende dilemma for meg; spise alt jeg vil og orker, men innse og å bli større kroppslig, eller begrense meg ved å "bestemme" på forhånd hvor mye jeg skal spise (det jeg driver med nå). Alle kropper er forskjellige, og for å kunne holde kroppen min i den formen jeg vil nå, må jeg holde på sånn. Andre kropper kan tåle mer mat uten endring, mens andre tåler mindre. Naturligvis ligger mye i fysisk aktivitet, og spesielt kosthold, så hvis man "vil bli" tynn, tror jeg man må ofre all gleden med mat, og heller dele det opp ved at man en dag spiser lite, og neste dag kan spise og være glad hele dagen. Det er nå i hvert fall min erfaring. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #25 Skrevet 28. juli 2022 AnonymousBruker skrev (22 timer siden): Ikke for å "skryte" og det er ikke sikkert mange ser på det sånn heller, men har vært og er selv alltid vært slank der jeg som ungdom og fortsatt nå som ung voksen fortsatt bruker XS i så og si alle klær. For min del er det både deilig og befriende, men også veldig fengslende. I flere år og fortsatt i dag, klarer jeg ikke å spise mat med god samvittighet, fordi jeg vet at jeg legger på meg og jeg er da nødt til å endevende hele klesskapet. Hvis jeg først skal nyte mat, for eksempel en god middag, kan jeg ikke ha spist noe på dagen før, kun drukket noe. Veit det er veldig feil tankegang, men det er et fortsatt værende dilemma for meg; spise alt jeg vil og orker, men innse og å bli større kroppslig, eller begrense meg ved å "bestemme" på forhånd hvor mye jeg skal spise (det jeg driver med nå). Alle kropper er forskjellige, og for å kunne holde kroppen min i den formen jeg vil nå, må jeg holde på sånn. Andre kropper kan tåle mer mat uten endring, mens andre tåler mindre. Naturligvis ligger mye i fysisk aktivitet, og spesielt kosthold, så hvis man "vil bli" tynn, tror jeg man må ofre all gleden med mat, og heller dele det opp ved at man en dag spiser lite, og neste dag kan spise og være glad hele dagen. Det er nå i hvert fall min erfaring. Er mye sant her som mange ikke husker når de skal ned i vekt. Man kan ikke spise som før, hverken til frokost, lunch, middag, kvelds og snacks. Det må en endring til. Og vil man Skeie skikkelig ut en kveld, må man være forsiktig tidligere på dagen, trene litt ekstra om nødvendig eller dagen etter. Det er et regnestykke som skal gå opp, og spiser man for mye enn man forbrenner, sier det seg selv at man legger på seg. Anonymkode: 99c99...9ff 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #26 Skrevet 31. juli 2022 Jeg elsker å være tynn. Jeg vekslet mellom vanlig slank og smålubben frem til jeg var cirka 25, men tok da tak og har nå vært tynn i over ti år. Det er helt nydelig. Jeg blir ikke lykkelig av det i seg selv naturligvis, men det er bemerkelsesverdig hvor godt kroppen fungerer når den er liten og lett, og hvor enkle en del ting blir. Klær sitter fint, som du sier, jeg er smidig og rask, og til og med i perioder hvor jeg er altfor inaktiv er jeg raskere og i bedre form på fjellturer enn mine større venner. Anonymkode: 28419...c9a 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå