AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #1 Skrevet 24. juli 2022 Nå nærmer det seg utflytting, og jeg lurte bare på om det er noe poeng å fjerne skruer/spiker fra bilder etc før jeg flytter ut? Eller er det unødvendig? Regner jo med de som skal flytte inn skal male her uansett, men hva pleier folk å gjøre? Da jeg flyttet inn var det en del spikere i veggene, jeg tenkte ikke noe over det. Anonymkode: 142fc...e27
spinnwild Skrevet 24. juli 2022 #2 Skrevet 24. juli 2022 Jeg ville tatt ut og fyllt hullene. Ganske enkelt fordi det er det jeg ønsker blir gjort før jeg selv flytter inn.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #3 Skrevet 24. juli 2022 spinnwild skrev (3 minutter siden): Jeg ville tatt ut og fyllt hullene. Ganske enkelt fordi det er det jeg ønsker blir gjort før jeg selv flytter inn. Fylle hullene? Hvordan gjør jeg det? Jeg er totalt ubrukelig på praktiske ting. Har ikke råd til å ansette noen til å male/sparkle.. Det koster 10.000 minst og jeg trenger de pengene til den nye leiligheten. Klarer ikke male og sparkle selv heller. Anonymkode: 142fc...e27
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #4 Skrevet 24. juli 2022 Hvis det er gipsvegg og veldig små spiker du har brukt har du kanskje litt maling til overs som du kan stryke over med en liten pensel? Er ikke et must men er jo best å overgi huset i tipp topp stand 😜 Anonymkode: bbd9e...e90
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #6 Skrevet 25. juli 2022 Ja klart du fjerner spikre og skruer! Anonymkode: bd177...af4
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #7 Skrevet 25. juli 2022 Jeg hadde fjernet dem. Om ikke annet, så for at da slipper de i alle fall akkurat den jobben. Det er noe jeg selv hadde satt pris på når jeg flytter inn. Anonymkode: 55f6b...bb3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå