AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #1 Skrevet 24. juli 2022 Dagdrømmer hele tiden om at hun er moren min og trøster meg og klemmer meg. Jeg har alltid hatt helt okey foreldre så skjønne rikke hvorfor, men de er også de eneste sosiale relasjonene jeg har i livet mitt Anonymkode: ee46d...2de
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #2 Skrevet 24. juli 2022 Du får vel noe fra henne som du burde fått av dine foreldre kanskje? Anonymkode: e4240...c40
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #3 Skrevet 24. juli 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Dagdrømmer hele tiden om at hun er moren min og trøster meg og klemmer meg. Jeg har alltid hatt helt okey foreldre så skjønne rikke hvorfor, men de er også de eneste sosiale relasjonene jeg har i livet mitt Anonymkode: ee46d...2de Går du til privat psykolog? Anonymkode: 980d3...006
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #4 Skrevet 24. juli 2022 Tror du det er en slags fetisj? eller kanskje du bare trenger en slags omsorgsperson. Anonymkode: 12c7c...f67 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #5 Skrevet 24. juli 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Tror du det er en slags fetisj? eller kanskje du bare trenger en slags omsorgsperson. Anonymkode: 12c7c...f67 Fetisj? Nei jeg føler ikke noe seksuelt angående det. Faktisk så er jeg jomfru. Jeg Anonymkode: ee46d...2de 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #6 Skrevet 24. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dagdrømmer hele tiden om at hun er moren min og trøster meg og klemmer meg. Jeg har alltid hatt helt okey foreldre så skjønne rikke hvorfor, men de er også de eneste sosiale relasjonene jeg har i livet mitt Anonymkode: ee46d...2de Du får nok en omsorg av henne du trenger nå, men dette er bare dagdrømming og tanker som føles godt. I det virkelige liv hadde du ikke byttet ut moren din med henne. Det kalles overføring, noe som er ganske vanlig i terapi. Når denne relasjon er over og det går en stund hadde du rynker på nesa over disse tankene. Anonymkode: cafaf...ab3 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #7 Skrevet 24. juli 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Går du til privat psykolog? Anonymkode: 980d3...006 Hva har det med saken å gjøre? Anonymkode: cafaf...ab3
Silva Pluvialis Skrevet 24. juli 2022 #8 Skrevet 24. juli 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hva har det med saken å gjøre? Anonymkode: cafaf...ab3 Personen mener antagelig at man ikke bør gå offentlig substituert hvis man gjør seg avhengig av psykologen…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #9 Skrevet 24. juli 2022 Skjønner deg litt. Jeg går til psykolog nå og gjør det delvis pga depresjon pga langvarig ensomhet. Har tenkt tanken: Tenk om vi var venninner, da hadde jeg ikke slitt med ensomhet. Men vi er jo ikke venninner og selv om hun er supersympatisk mot meg i timene vi har så er det selvsagt ikke sikkert at vi hadde likt hverandre om vi ble kjent utenfor psykolog-pasient-rollen. Hun er lyttende og trøstende fordi hun får betalt for det. Anonymkode: 02b96...209 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #10 Skrevet 24. juli 2022 Jeg hadde samme følelser overfor min psykolog som jeg gikk til pga en livskrise. Tror det er helt normalt å føle det slik! ❤️ Anonymkode: 33562...bc8
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #11 Skrevet 24. juli 2022 Tvillingsjel skrev (2 timer siden): Personen mener antagelig at man ikke bør gå offentlig substituert hvis man gjør seg avhengig av psykologen… Kan jo ikke vite det på forhånd hvilke relasjon/ avhengighet en får til psykologen.. barn under 18 går på bup Anonymkode: cafaf...ab3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #12 Skrevet 24. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skjønner deg litt. Jeg går til psykolog nå og gjør det delvis pga depresjon pga langvarig ensomhet. Har tenkt tanken: Tenk om vi var venninner, da hadde jeg ikke slitt med ensomhet. Men vi er jo ikke venninner og selv om hun er supersympatisk mot meg i timene vi har så er det selvsagt ikke sikkert at vi hadde likt hverandre om vi ble kjent utenfor psykolog-pasient-rollen. Hun er lyttende og trøstende fordi hun får betalt for det. Anonymkode: 02b96...209 Nettopp. De har en rolle som behandler. Jeg jobber med barn, og er super engasjert og empatisk med barna på jobb, men når jeg har fri ofrer jeg ikke disse barna en tanke.. og åpner ikke døra når de ringer på å vil klappe katten. jobb er jobb Anonymkode: cafaf...ab3 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #13 Skrevet 25. juli 2022 Tror det er ganske vanlig å ha det sånn? Jeg har aldri erfart å få omsorg av mine foreldre, så den omsorgen psykologen gir suger jeg til meg som et utsultet barn på jakt etter kjærlighet. Har mange ganger tenkt at jeg skulle ønske hun var moren min, men det er jo bare fordi hun gir meg noe jeg aldri har fått. Det har heldigvis blitt bedre etterhvert, men jeg vil nok alltid lengte etter omsorg og å bli ivaretatt. Det sitter liksom i ryggmargen og jeg tror aldri den lengselen etter en omsorgsfull voksenperson noen gang blir å forsvinne helt. Anonymkode: 3040c...e2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå