AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #1 Skrevet 24. juli 2022 Noen som har jobb/utdanning osv som er blitt utredet for adhd som voksen? Hva var/er dine utfordringer - jobb, privat, sosialt? Anonymkode: a4dec...331
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #2 Skrevet 26. juli 2022 Er under utredning nå. et av mine største problemer er vel at jeg ikke klarer å holde kjeft. Avbryter folk og må bare si det jeg tenker på med en gang. Hvor skal jeg i det hele tatt begynne? Sliter med overtenking, glemmer avtaler og ting jeg skal gjøre, kommer aldri i gang med oppgaver, kommer aldri igang med rydding, leser aldri bruksanvisninger, leser aldri bøker, ser på tv og bruker mobilen samtidig, har aldri hatt en jobb i mer enn 1 år, humørsvingninger, nye hobbyer hele tiden, angst, slurvete, veldig sensitiv, utålmodig, prater før jeg tenker osv osv. Disse tingene påvirker meg både sosialt, på skolen og spesielt i jobb. Har allikevel 2 utdanninger og har hatt mange jobber. Anonymkode: e3379...f63
Anonymeeee Skrevet 27. juli 2022 #3 Skrevet 27. juli 2022 Anbefaler dere å melde dere inn i gruppen «Kvinner med adhd/add» på Facebook, eller ADHDjentene, der finnes det mange som er igjennom akkurat det samme. Hilsen ei med add.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå