Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

jeg har vært hos gyn, men dem så ikke hvor langt på vei jeg var. Skal på ny time til uka,men klarer ikke få roa. Er mest sansynlig 5/6 uker.

jeg hadde en spontanabort i fjord, men da var ikke barn ønsket. Men det var fortsatt en av de tyngte tingene jeg har opplevd..

nå prøver vi og jeg er så red for og miste lille spiren. Hadde brun utflod med små murringer for en uke siden også ble det borte.

nå er utfloden og mage vondten tilbake med litte gran rosa innimellom. Jeg bruker truseinnlegg, men det dekker ikke hele. Kommer litt og litt. Noen ganger mer.

men det som skremmer meg er mage vondten. Det er nederst i magen føles som mensen, men mildere.

har noen opplevd noe lignende, ringte inn til sykehuset i stad for svar. Men fikk bare beskjed om og slappe av og se an… det føltes ikke så betryggende…

vil bare vite om det er flere som opplever dette.. Er så fortvila og red for at dette går feil vei…

Anonymkode: 6aee7...866

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når fikk du positive test og når var starten på siste mens

AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (1 minutt siden):

Når fikk du positive test og når var starten på siste mens

8 juni var siste mens og fikk posetiv test rundt 28 juni.

Skrevet

Ja da burde du vært 6-7 uker nå.

Ofte ser du ikke noe før uke 7+

Har du fått positive test idag?

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (Akkurat nå):

Ja da burde du vært 6-7 uker nå.

Ofte ser du ikke noe før uke 7+

Har du fått positive test idag?

Har ikke tatt noen test siste ukene i og med at hcg blir fulgt opp nøye og den stiger som den skal.

men har jo ikke sjekket over helga og jeg blir så engstelig når dette plutselig dukker opp..

AnonymBruker
Skrevet

Ikke ring sykehuset, alvorlig talt! 

Anonymkode: 0ae69...408

• Liker 1
Skrevet

Vent til imorgen. Be legen el ta ny hgc blod prøve 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ikke ring sykehuset, alvorlig talt! 

Legen min er jo på ahus, hvor ellers skal jeg ringe da?

Skrevet

Ring sykehuset. Du er bekymret. Ta det på alvor. Ikke sitt hjemme og være redd. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (3 minutter siden):

Vent til imorgen. Be legen el ta ny hgc blod prøve 

Oki takk for svar, da skal jeg gjøre det:)

AnonymBruker
Skrevet
Helene skrev (Akkurat nå):

Ring sykehuset. Du er bekymret. Ta det på alvor. Ikke sitt hjemme og være redd. 

Ringte og dem ba meg bare ligge hjemme og slappe av…

AnonymBruker
Skrevet

Om det så er en spontanabort, hva kan lege/sykehus gjøre med et 6-7 uker gammelt embryo? Du får allerede oppfølging med HCG-målinger?

Anonymkode: 7b929...b0e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ringte og dem ba meg bare ligge hjemme og slappe av…

Om du mister er det dessverre lite de får gjort nå. Men ring imorgen...for det er fint å ha extra titt...få ny ultralyd og blod prøve 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Om det så er en spontanabort, hva kan lege/sykehus gjøre med et 6-7 uker gammelt embryo? Du får allerede oppfølging med HCG-målinger?

Anonymkode: 7b929...b0e

Fordi jeg blir oppfulgt for andre problemer også som kan ha en forklaring. Derfor er jeg i kontakt med sykehuset.

har celleforandring som vi venter svar på fortsatt.

jeg har lagt ut for svar ikke kriterier. 
så hvis folk vil kritisere eller komme med unødvendige kommentarer så er det helt greit, men jeg kommer ikke til og svare på dem. Med mindre det er ordentlige spørsmål…

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fordi jeg blir oppfulgt for andre problemer også som kan ha en forklaring. Derfor er jeg i kontakt med sykehuset.

har celleforandring som vi venter svar på fortsatt.

jeg har lagt ut for svar ikke kriterier. 
så hvis folk vil kritisere eller komme med unødvendige kommentarer så er det helt greit, men jeg kommer ikke til og svare på dem. Med mindre det er ordentlige spørsmål…

Var ikke meningen og svare på den spesifikke kommentaren så bare se bort i fra den.

men ja blir fulgt opp med hcg, men er fortsatt lov til og være red og bekymret i denne situasjonen.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (32 minutter siden):

Om du mister er det dessverre lite de får gjort nå. Men ring imorgen...for det er fint å ha extra titt...få ny ultralyd og blod prøve 

Ja jeg vet det er lite og få gjort noe med… er bare så red for at det går gærlig…

skal kontakte legen og ul i morgen så får jeg håpe på at alt er bra<3

takk for svar<3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja jeg vet det er lite og få gjort noe med… er bare så red for at det går gærlig…

skal kontakte legen og ul i morgen så får jeg håpe på at alt er bra<3

takk for svar<3

Du bør avvente en uke før du tar ultralyd. Og så slutter du å kontakte sykehuset med mindre du får store smerter eller ekstrem blødning. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Du bør avvente en uke før du tar ultralyd. Og så slutter du å kontakte sykehuset med mindre du får store smerter eller ekstrem blødning. 

Er det jeg prøver og forklare jeg har kontakt med en lege på sykehuset i og med min situasjon.

fått beskjed og ringe. Er første gang jeg har ringt sykehuset. Føler ikke det er det man skal henge seg opp i.

trenger du en full forklaring på hvorfor jeg har kontakt med sykehuset.

jeg har hat celleforandring og høy lever verdi som jeg ble lagt inn for. Og derfor har jeg fått beskjed om og ringe hvis jeg har smerter i tillegg til graviditet.

så plis ikke si at jeg skal slutte med noe som du ikke vet noe om.

er ikke ute etter en diskusjon på net. Ville ha noe svar på hva som foregår i og med at legen som har meg på kontroll på sykehuset ikke var inne. Og jeg ikke fikk noen konkrete svar.

trudde dette var et sted man kunne føle seg trygg med og dele å få litt hjelp med det man strever med.

ikke et sted der man skriver på den måten du skriver til meg og kanskje andre.

det skaper bare mer usikkerhet og dumme følelser!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...