AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #1 Del Skrevet 24. juli 2022 Hjalp det? ble dere gravide? og evt finnes det noe naturlig progesteron? og hvordan får man det av lege/gynokolog ? Anonymkode: 2870c...52f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #2 Del Skrevet 26. juli 2022 Følger. Anonymkode: cbe0c...c21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 27. juli 2022 #3 Del Skrevet 27. juli 2022 Vi prøvde faktisk to år nå og fikk progesteron den syklusen det klaffet. JEG tror ikke det var pga progesteronet da, Jeg Tror det var pga vi brukte sånne tuber med en type glidekrem bestilt på babyplan som skal gjøre det enklere for spermen å svømme i/ det etterligner elslim. I tillegg brukte jeg vitaminen NAC som også gav elslim. Tror ikke jeg hadde noe veldig progesteron mangel fordi jeg alltid har 15 dagers lutealfase. Fikk det uskrevet av privat gynekolog , det og letrozol (ikke prøvd den enda) , og jeg fikk det fordi hub spurte om jeg spottet i lutealfase og ja jeg spotter jo litt i dagene før mens. Da mente hun det kunne bety lavt progesteron og at uansett gjør ikke tilskudd av det noe galt. Finnes også kremer med naturlig progesteron , har prøvd det selv men spottet likevel så de er nok Veeeldig svake i forhold til medisiner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå