AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #1 Skrevet 24. juli 2022 Noen som står meg nærme er lagt inn på psykiatrisk med fødselspsykose. Er det noen som har erfaringer med dette de vil fortelle? Finner lite informasjon, og legene sier bare at vi må ta tiden til hjelp. Anonymkode: f7288...958
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #2 Skrevet 24. juli 2022 Jeg ble ikke innlagt da, men sov ikke på de 3 første dagene med babyen og begynte å hallusinere. Var ikke klar over at jeg hadde/var i (?) psykose før i ettertid. Ble bra med en gang kroppen endelig tillot meg å sove. Men er sikkert mye variasjon innen fødselspsykose, hvis legene sier det bare er å ta tiden til hjelp så må dere vel bare høre på dem? 😜 Anonymkode: cec7f...43c 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #3 Skrevet 24. juli 2022 Stakkars.. høres ikke godt ut. Aner ikke noe om psykose, men kroppen har vært gjennom noe ekstremt og hormonene er i ubalanse. Med nok søvn og medisiner kommer hun seg igjen. Anonymkode: d2097...dec
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #4 Skrevet 24. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg ble ikke innlagt da, men sov ikke på de 3 første dagene med babyen og begynte å hallusinere. Var ikke klar over at jeg hadde/var i (?) psykose før i ettertid. Ble bra med en gang kroppen endelig tillot meg å sove. Men er sikkert mye variasjon innen fødselspsykose, hvis legene sier det bare er å ta tiden til hjelp så må dere vel bare høre på dem? 😜 Anonymkode: cec7f...43c Jeg fatter ikke at så mange bagatelliserer søvnmangelen som mange nybakte mødre opplever. "Vi er skapt for dette, vi tåler lite søvn pga. hormoner", blablabla. Nei, det er skadelig! Og kan være farlig! Anonymkode: 5ad5e...810
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå