ZIBRA Skrevet 19. november 2005 #1 Skrevet 19. november 2005 Hvordan får man dem bort?? Har hatt flere i de siste ukene, og når de forsvinner har det allerede kommit nye... Virkelig irriterende.. Tror ikke det kan vaere noen kjönnssykdom for de sitter uten for skjedeåpning og lepper. Noen som kan hjelpe meg!?
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2005 #2 Skrevet 19. november 2005 Det kan være inngrodde hår, eller en hudlidelse som f.eks. hidradenitt. Uansett kan det hjelpe å rense huden der like ofte som ansiktshuden, unngå å være svett eller fuktig der lenge, og gå med løse klær i naturlige materialer. Er du mye plaget, er nok det beste å få legen din til å henvise deg til en hudspesialist for å være på den sikre siden.
Gjest Mari13 Skrevet 20. november 2005 #3 Skrevet 20. november 2005 jeg plages av kviser øverst på rtggen og på brystene... veldig irriterende.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2005 #4 Skrevet 21. november 2005 Jeg har det samme problemet. Nå har jeg begynt å vokse brasiliansk og da har kvisene kommet på kjønnsleppene også! Bruker skrubb ofte, men det hjekper ikke noe særlig..
ZIBRA Skrevet 22. november 2005 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2005 Har brukt hydrokortison krem siden jeg skrev sist og det har hjelpt! Har også tatt bort den lille hårutvekst jeg hade ( med hårfjerningskrem for å ikke rive sønder...) og det virker som om det hjalp med!! Så nå er jeg på vakt og så fort jeg aner noe, smører jeg med hydrokortison!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå