AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #1 Skrevet 24. juli 2022 Jeg har hatt en ferie med familien som ble litt traumatisk.. det er lang historie og vil skrive kortfattet... Opplever mye mobbing fra familien og jeg har hatt vanskelig oppvekst med min mor som jeg har gått i terapi for i mange år. Blitt mye bedre og flyttet fra min familie og bor noen timer unna. Pga min mor i oppveksten så har jeg utviklet angst og depresjoner og tatt feil valg i livet som endte opp med ptsd. Har egen familie nå og er fullt i arbeid og elsker familien min veldig høyt. De gangene min mor og søster skal møte oss ender jeg opp med å føle meg som en liten unge, min mor har alltid favorisert min søster og min far tok selvmord når jeg var 11... Hun var alltid stygg om min far og sammenlignet meg stadig med han. Og ofte slo hun meg og truet med å stikke av. Jeg bodde hver helg hos mine besteforeldre som var alt for meg, de er nå død. I år på ferien ble det virkelig helt grusomt, jeg har ikke like mye økonomi som dem og jeg har to barn. Planen var å feriere sammen men i siste liten ble plutselig ikke min mann og barna ønsket med, mye tull... Jeg fikk kommentarer om vekten min , hvor kjerring jeg hadde blitt og de planlagte helt opplagt ferien etter deres ønske/ og økonomi. Til slutt ble det en heftig diskusjon hvor de mente jeg var så vanskelig og det endte opp med at jeg følte meg helt utestengt. Kom hjem og har hatt så mye angst de siste dagene og bestemt meg som psykolog har tidligere gjort, å kutte ut kontakt. Jeg føler meg som verdens minste menneske og så mislykket og klarer ikke å riste det av meg. Jeg føler ingen glede og klarer ikke å spise. Det høres nok ut som en liten sak å reagere på men jeg er helt knust... Skal på jobb i morgen og føler meg elendig m. Anonymkode: 8b74a...50a 2
Gjest theTitanic Skrevet 24. juli 2022 #2 Skrevet 24. juli 2022 Kutt kontakten. Ringer de og du vurderer å svare så spør deg selv: trenger jeg å føle meg som en dritt og å bli tråkket på i dag? Er svaret nei, så ikke ta telefonen.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #3 Skrevet 24. juli 2022 Om du skal kutte kontakten hèlt, er en avgjørelse som bør taes, når du ikke er så opprørt. Skjønner godt at dette er vanskelig! Du er like mye verdt, sterk og fantastisk som andre. Angående mat; Ha fokus på å få i deg noe. Når man er i krisemodus, så gjør det enkelt. Men det er slitsomt for kroppen å ha det vanskelig. Ikke forverr det, med å nekte den mat.... Anonymkode: 42a6d...f79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå