Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sjefen spurte meg om "hvordan det går på hjemmebane"?

Dette kommer helt uten foranledning, jeg har ikke vært borte fra jobb de siste månedene, har ikke fått tilbakemelding på at noe er galt el.

Syns dere spørsmålet er utidig? Hvorfor vil sjefen vite hvordan det går på hjemmebane? Hva svarer en til sånt?

Anonymkode: dd34d...c9a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare bra, takk!

Anonymkode: 06197...399

Gjest Athena Catalina
Skrevet

Du svarer:  Det går bra.

AnonymBruker
Skrevet

'Går fint' - 'Hvorfor lurer du på det?'

Anonymkode: 35ee3...a28

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er du kvinne i fertil alder så fisker han kanskje etter å få vite om du planlegger graviditet?

Eller så er han en sjef som bryr seg og som tror på å forebygge sykefravær. Ofte lettere å forhindre at folk blir utbrente enn å få dem opp og gå igjen.

Anonymkode: 4f86a...f4d

Skrevet

"Det går fint, hva med deg?"

Det er som når engelsktalende spør "How are you?". Det er ikke et spørsmål, men en høflighetsfrase. Det eneste godkjente svaret er "I'm fine thank you, how are you?"

Skrevet

Det kommer litt an på hvordan det ble sagt. Hvis han/hun så undersøkende på meg da det ble sagt, hadde jeg lurt litt, men ellers kan det jo bare være en måte å spørre hvordan det går?

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...