rampeguri Skrevet 24. juli 2022 #1 Del Skrevet 24. juli 2022 (endret) Noen som har et av disse tørkestativene og eventuelt kan anbefale et av dem? Tørkestativ på hjul - Biltema.no Tårntørkestativ | Tørkeflate i tre plan | MENUETT | Jula Endret 24. juli 2022 av rampeguri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen94 Skrevet 24. juli 2022 #2 Del Skrevet 24. juli 2022 Hadde et lignende fra europris, var ikke fornøyd. De knekker fort av og tøyet i bunn tørker aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #3 Del Skrevet 24. juli 2022 Jeg har tilsvarende fra Claes Ohlsson og er kjempefornøyd. Har hatt det i 6 år tror jeg. Bruker det til småplagg og stretchlaken. Anonymkode: bfbcb...679 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
must Skrevet 24. juli 2022 #4 Del Skrevet 24. juli 2022 Jeg har det fra Biltema. Synes det funker bra, selv om det kan fremstå som litt "raklete". I praksis har det vært brukt til all klesvask her i to og et halvt år, og funker like fint fortsatt 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #5 Del Skrevet 24. juli 2022 Jeg er fornøyd med dette som ligner litt. Du kan dra ut stenger oppe til å hengere på. Rörets triple fleksibel tørkestativ | Megaflis.no Anonymkode: 35115...071 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 26. juli 2022 #6 Del Skrevet 26. juli 2022 Jula sitt kan anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silimonika Skrevet 27. juli 2022 #7 Del Skrevet 27. juli 2022 Jeg har det fra Biltema og er fornøyd med det. Det fungerer fint til mitt bruk iallfall, men jeg gidder sjelden å slå det sammen 😅 Det står i ett hjørne, fint å kunne trille det frem for å henge opp tøy, så trille det tilbake i hjørnet 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå