AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #1 Skrevet 24. juli 2022 Mannen til hele tiden ta opp foran foreldrene mine at jeg gjør ditt og datt. At oppdragelsen til barna er feil osv… og så klart ja er foreldrene mine enig for de er av de gammeldagseversjonen. Det er sikkelig irriterende og sårende, mannen gjør ikke en dritt, annet enn å klage på meg. Vaska og bretta klær, mat på bordet på morgen og ettermiddag. Jeg står å små spiser når jeg lager mat, fordi jeg er så sulten, barna får jo litt de også når de kommer å ser mamma sin spise litt. Dette HATER mannen fordi han mener de spiser dårlig da. Anonymkode: 7c29f...5c9
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #2 Skrevet 24. juli 2022 Hva er årsaken til at du er sammen med mannen din? Anonymkode: 5824f...af4 14
Gjest Athena Catalina Skrevet 24. juli 2022 #3 Skrevet 24. juli 2022 Du må ta en skikkelig prat med ham.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #4 Skrevet 24. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er årsaken til at du er sammen med mannen din? Anonymkode: 5824f...af4 Barna er hovedsaken. Men er også glad i han, ellers utenom dette sutrete oppførselen. Anonymkode: 7c29f...5c9
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #5 Skrevet 24. juli 2022 Athena Catalina skrev (1 minutt siden): Du må ta en skikkelig prat med ham. Hva skal jeg si? Får jo bare kjeft tilbake fordi jeg gjør oppdragelsen feil. Begynte å krangle over middagsbordet fordi jeg tok igjen, og han bare «nei men da gidder jeg ikke å ha noe mer å si i oppdragelsen til barna»🙄 Anonymkode: 7c29f...5c9
kraftwerk Skrevet 24. juli 2022 #6 Skrevet 24. juli 2022 Ehh, hvorfor i alle dager fortsetter du med dette? Den eneste som kan sette en stopper for dette, er deg selv. Ingen kvinne skal være sammen med en slik person .
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #7 Skrevet 24. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Barna er hovedsaken. Men er også glad i han, ellers utenom dette sutrete oppførselen. Anonymkode: 7c29f...5c9 Hva med parterapi? Anonymkode: 5824f...af4
Gjest Athena Catalina Skrevet 24. juli 2022 #8 Skrevet 24. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva skal jeg si? Får jo bare kjeft tilbake fordi jeg gjør oppdragelsen feil. Begynte å krangle over middagsbordet fordi jeg tok igjen, og han bare «nei men da gidder jeg ikke å ha noe mer å si i oppdragelsen til barna»🙄 Anonymkode: 7c29f...5c9 Huff, nei da er det ikke lett. Du må bestemme deg om orker å leve med en slik mann eller ikke. Selv tenker jeg det beste er å gå.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #9 Skrevet 24. juli 2022 Ok. Man forstår jo at du lærte av dine foreldre atdu ikke fortjener bedre. Så du valgte deg en mann av samme kaliber som dine foreldre - en udugelig og undertrykkende tulling. Men du poster jo her fordi du vet at det ikke er noe normalt fungerende foreldre lærer ungene sine. Normalt fungerende foreldre lærer ungene sine at målet med livet er lykke. At de ikke skal la seg pille på nesa. At de er verdt kun det beste. At de skal strebe mot sine mål og drømmer og ikke la andre folk stå i veien for dem. Og så hadde ikke du normalt fungerende foreldre. Dessverre. Og du kom deg ikke unna dem før de hadde påvirket deg til å velge en elendig partner. Dessverre. Og nå står du i fare for å lære ungene sine at «elendig» er den eneste livskvaliteten oppnåelig for sånne som dem. For sånne som dere. Så du vet jo svaret. Skal du gå fra «elendig» til «helt grei» livskvalitet må du dumpe mannen. Og mor. Og far. Kun da kan du håpe på «helt greit». Men ungene dine? De kan du lære å forvente «helt storslagent» av livet. Men du må begynne nå. Jeg anbefaler deg å lese «min skyld» av Abid Raja. Det er en utbredt myte at kun dårlig integrerte innvandrere er i stor fare for å belemres med foreldre som unner dem det verste her i livet. I realiteten er mange etisk norske foreldre helt like foreldrene han beskriver. Jeg hadde flere klassekompiser med foreldre som snytt ut av samme nese (og samtlige var norske i 30 inngifte generasjoner) Anonymkode: 4a92b...a31 4 1
kraftwerk Skrevet 24. juli 2022 #10 Skrevet 24. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva skal jeg si? Får jo bare kjeft tilbake fordi jeg gjør oppdragelsen feil. Begynte å krangle over middagsbordet fordi jeg tok igjen, og han bare «nei men da gidder jeg ikke å ha noe mer å si i oppdragelsen til barna»🙄 Anonymkode: 7c29f...5c9 Ingen oppegående mennesker klager over oppdragelsen på sine egne barn 😂 dummeste jeg har hørt Verst av alt, ingen - absolutt ingen friske mennesker, klager over barna sine slik at de hører det. Barna dine og deg, hadde fått det mye bedre uten han i hus. Oppførselen hans er skadelig for ungene, og han overfører oppførselen sin på dem. Vil du at barna skal vokse opp og bli like jævlige som han? Kom deg bort.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #11 Skrevet 24. juli 2022 TS her, er det virkelig så jævla problem å små spise mens man lager mat? Hørte på podcast engang på vei fra jobb at dette var helt greit, for da er man ofte sulten og sliten. For å ha skuddet til å ikke «klikke» på barna sine når de ikke hørte. Så klart gir jeg litt tomat, agurk eller slik når de ser mammaen sin spise litt av det selv. Jeg vurderer virkelig å be om skilsmissepapirer for dette godtar jeg ikke så klart, og det værste jeg vet er at noen skal fortelle meg at jeg gjør oppdragelsen feil. Når jeg innerst inne ikke er en dårlig mor. Jeg blir jo sur og lei meg når han tar opp dette foran foreldrene mine, og så kommer pappa min å sier «duh ikke vær så sur for dette, vi prøver bare å hjelpe deg» HJELPE MEG MED HVA!!? å føle meg elendig som mamma? Anonymkode: 7c29f...5c9 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #12 Skrevet 24. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Barna er hovedsaken. Men er også glad i han, ellers utenom dette sutrete oppførselen. Anonymkode: 7c29f...5c9 Du får drite han ut foran foreldrene dine. Si at han bare ligger der hjelpesløst mens du må gjøre alt.. gjerne foran foreldrene hans også.. la han kjenne på det Anonymkode: b18ab...6ac 6
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #13 Skrevet 24. juli 2022 kraftwerk skrev (6 minutter siden): Barna dine og deg, hadde fått det mye bedre uten han i hus. Oppførselen hans er skadelig for ungene, og han overfører oppførselen sin på dem. Vil du at barna skal vokse opp og bli like jævlige som han? Kom deg bort. Jeg ser det virkelig, spør de pappaen dems om noe så får de bare en brå NEI, og ikke engang forklaring på hvorfor de ikke feks kan få godteri nå. Dette irriterer meg så grenseløst! Også mener mannen min at når dem griner fordi dem ikke fikk noe så skal de bare manipulere ?? altså!! NEI, de gråter fordi du sier bare nei, ikke en eneste forklaring på hvorfor de ikke kunne få eks godteri nå. Anonymkode: 7c29f...5c9 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #14 Skrevet 24. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du får drite han ut foran foreldrene dine. Si at han bare ligger der hjelpesløst mens du må gjøre alt.. gjerne foran foreldrene hans også.. la han kjenne på det Anonymkode: b18ab...6ac Foreldrene hans er like hjernedød. Når de skal passe på barna, så blir de sure fordi jeg ikke går med engang. De mener «de må tåle det, bare gå» Anonymkode: 7c29f...5c9 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #15 Skrevet 24. juli 2022 Jeg antar at dere ikke er etnisk norske noen av dere. Kan det være derfor mannen din tenker at det er riktig å henvende seg til fine foreldre for å klage ? Ingen her i landet er tvungen til å bo sammen en partner de ikke ønsker Anonymkode: 4f39e...32a
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #16 Skrevet 24. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg antar at dere ikke er etnisk norske noen av dere. Kan det være derfor mannen din tenker at det er riktig å henvende seg til fine foreldre for å klage ? Ingen her i landet er tvungen til å bo sammen en partner de ikke ønsker Anonymkode: 4f39e...32a Vi er norske begge to, så synes det er så rart, at han har så behov for empati fra dem. Enda han vet også hvor mye kjeft osv jeg har fått av pappa igjennom oppveksten min. (pappa min er litt eiesyk på meg, skal ha kontroll på alt jeg gjør enda jeg er voksen) Anonymkode: 7c29f...5c9 1
Era Vulgaris Skrevet 24. juli 2022 #17 Skrevet 24. juli 2022 Dere trenger parterapi og et COS-kurs, eller så får du gå fra han. Slik du framstiller det, trenger han et COS-kurs, uansett hva som skjer. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #18 Skrevet 24. juli 2022 28 minutter siden, AnonymBruker said: TS her, er det virkelig så jævla problem å små spise mens man lager mat? Hørte på podcast engang på vei fra jobb at dette var helt greit, for da er man ofte sulten og sliten. For å ha skuddet til å ikke «klikke» på barna sine når de ikke hørte. Så klart gir jeg litt tomat, agurk eller slik når de ser mammaen sin spise litt av det selv. Jeg vurderer virkelig å be om skilsmissepapirer for dette godtar jeg ikke så klart, og det værste jeg vet er at noen skal fortelle meg at jeg gjør oppdragelsen feil. Når jeg innerst inne ikke er en dårlig mor. Jeg blir jo sur og lei meg når han tar opp dette foran foreldrene mine, og så kommer pappa min å sier «duh ikke vær så sur for dette, vi prøver bare å hjelpe deg» HJELPE MEG MED HVA!!? å føle meg elendig som mamma? Anonymkode: 7c29f...5c9 Tomat og agurk bør de kunne få lov til å få når som helst de skulle ønske... Han er helt på bærtur. Anonymkode: 5f47e...ea7 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #19 Skrevet 24. juli 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Vi er norske begge to, så synes det er så rart, at han har så behov for empati fra dem. Enda han vet også hvor mye kjeft osv jeg har fått av pappa igjennom oppveksten min. (pappa min er litt eiesyk på meg, skal ha kontroll på alt jeg gjør enda jeg er voksen) Anonymkode: 7c29f...5c9 Høres ut som du har valgt deg en kopi av din far... Anonymkode: a922d...21b 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #20 Skrevet 24. juli 2022 Svigersønnen min prøvde tidligere å klage på min datter til meg. (At hun ikke redde opp sengen, ikke ryddet mens hun laget mat, osv). Det sluttet han fort med. For jeg så bare dumt på ham, og fortalte at jeg alltid ville stå på min datters side, uansett. Er de misfornøyde med hverandre, så er det en sak mellom dem, og ikke noe jeg vil blandes inn i. Anonymkode: b1631...945 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå