AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #1 Skrevet 24. juli 2022 Jeg og dama har vært sammen i 9mnd nå, vi passer perfekt og har et kjempebra sammen, vi har heller egentlig ikke hatt noen krangler og vi er åpne og snakker lett om problemene våre sammen. For noen dager siden følte jeg noe var litt off når vi var med hverandre, så lurte på om vi kunne ta en prat. Da sa hun at hun ønsket at vi reduserte kontakten/ish pause en uke. Fordi hun ikke hadde det så lett psykisk og trengte litt tid på å tenke på om forhold var det hun ville ha. Hun sa også at hun virkelig ønsket å få forholdet til å fungere og at jeg ikke måtte tenke det verste. Alt dette her skjedde plutselig og jeg har egentlig ikke peiling på hva som skjer. Vi har det skikkelig fint sammen og jeg digger virkelig denne jenta, det er drømmedama og vi passer perfekt. Jeg har hatt det skikkelig tøft i pausen og er såklart redd for å miste hun, hun betyr alt for meg. Vi skal prate om noen dager, og jeg lurer på om noen har noen tips så jeg kan vise hun hvor mye hun betyr for meg og vise hun at jeg ønsker å hjelpe henne gjennom de mentale problemene hennes. Dette er dama jeg ønsker å være med resten av livet og ønsker så inderlig og ta vare på hun og fikse forholdet. Jeg vet ikke hva jeg kan gjøre? Spesielt når alt virket så bra også plutselig dette? Takk for hjelpen på forhånd Anonymkode: 77fd5...9f8 1
Mann1977 Skrevet 24. juli 2022 #2 Skrevet 24. juli 2022 (endret) Det beste rådet jeg kan gi er å gi hverandre støtte og gi hverandre pusterom og alenetid. Noen, kanskje de fleste, har behov for det. For noen kan det bli litt for intenst å måtte gjøre "alt" sammen. Jeg mener alle har godt av å ha venner og/eller aktiviteter utenom drømmekjæresten også. Det mener jeg kan styrke forholdet og føre til at en får det bedre sammen etterpå. Vanskelig selfølgelig for meg å gi gode og konkrete råd uten å kjenne dere, men min erfaring og anbefaling er å: Gi hverandre egentid og oppsøk profesjonell hjelp ved psykiske lidelser... Endret 24. juli 2022 av Mann1977
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #3 Skrevet 24. juli 2022 Dette er en dame som kommer til å dumpe deg før eller siden uansett. Hun føler på det om hun kan få bedre enn deg, og er derfor i tvil om hun vil låse seg med deg. Hvorfor du er av oppfatningen av at dere passer perfekt og hun er drømmedama vet jeg ikke, men tipper det er fordi hun har all makten i forholdet og har deg «on the hook». Og du vet at det kan være vanskelig å finne en like attraktiv dame da du kanskje har scora litt over par. Anonymkode: f8ff8...914 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #4 Skrevet 24. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er en dame som kommer til å dumpe deg før eller siden uansett. Hun føler på det om hun kan få bedre enn deg, og er derfor i tvil om hun vil låse seg med deg. Hvorfor du er av oppfatningen av at dere passer perfekt og hun er drømmedama vet jeg ikke, men tipper det er fordi hun har all makten i forholdet og har deg «on the hook». Og du vet at det kan være vanskelig å finne en like attraktiv dame da du kanskje har scora litt over par. Anonymkode: f8ff8...914 Dette. Hundre ganger dette. Hun er ikke interessert i deg og tror at dette er enkleste måte å dumpe deg på. Ta en pause, så sier hun noen bullshit når dere snakker sammen. Dette med å finne seg selv, ha tid for seg selv, finne ut av ting osv blir bare sagt fordi man ikke føler det er riktig partner og man tenker det er bedre å si at "det er meg, ikke deg". Ha litt selvrespekt å ikke ta henne tilbake. Hun kommer bare tilbake dersom hun ikke finner noe bedre og du vil alltid vite at du er den hun tok til takke med, ikke den hun egentlig vil ha. Hun vil aldri bli helt din, døren hennes vil alltid være åpen for andre. Så fort hun får sjans på noen bedre så forsvinner hun ut av livet ditt. Og da blir det verre enn nå, for dere vil måtte flytte fra hverandre og fordele tid med barna. Og du vil knuses. Du tror du er knust nå... dette er barnemat iforhold til hva som venter deg. Anonymkode: 73faf...786
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå