Gå til innhold

Hva er viktigst for deg når du skal låne/leie hytte?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvilke ting gjør at du trives på hytta du leier/låner, hva ser du etter og hva gjør at du evt mistrives?  

For oss er det viktig at ting er rent og at sengene er greie å ligge i. Det er også viktig med søppelkasser i nærheten ute. 

Anonymkode: fdf3c...364

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Det første jeg sjekker er om det er veggdyr i hytta. Hadde en skrekkopplevelse på Geiranger. Sinnsykt ekkelt. 

Anonymkode: 2da4d...1f7

hvordan sjekker man det

Anonymkode: 08378...38e

AnonymBruker

Det kommer litt an på hvilken anledning og med hvem jeg reiser med. 

Generelt: at utleier ikke bor helt oppi/like ved, rent, nok plass alt ettersom hvorfor vi er der, tillatt med hund, gjerne fint uteområde/eller nærhet til turområder pga. hund. Gåavstand fra parkering. Gjerne butikk maks 15min kjøring unna dersom vi skal bli der en stund. Det mest nødvendige av kjøkkenutstyr.

Reiser vi alene kan det godt være uten innlagt strøm og vann (så lenge man ikke må bære langt på vanndunker). 

Reises det med barn syns vi det er ok at det er litt avstand fra soverom til stue (slik voksne kan sitte oppe uten å forstyrre). Er der flere med barn er det ok med to bad. Privat uteområde. 

Reises det med andre par/voksne er det kjekt om rommene har ordentlig seng og ikke køyesenger. 

Anonymkode: 56c1c...602

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

hvordan sjekker man det

Løft madrass, ta en titt rundt vegger og i sprekker. Google bilder så du vet hva du skal se etter.

Anonymkode: d5554...a1d

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Løft madrass, ta en titt rundt vegger og i sprekker. Google bilder så du vet hva du skal se etter.

Anonymkode: d5554...a1d

Best og ikke vite 🙈

AnonymBruker

Første er at det må være en ekte hytte og ikke en fritidsbolig i et byggefelt eller hyttefelt som det så fint kalles, må også være rene madrasser og bra renhold sånn ellers.

Anonymkode: 524ac...2c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...