AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #1 Skrevet 24. juli 2022 har man da rett på noe utover ordinær betaling? Jeg synes det er kjipt at jeg må være vekke fra ungene så lenge, hvis jeg ikke får noen ting igjen for det.. Anonymkode: a756b...e16
Pillarguri Skrevet 24. juli 2022 #2 Skrevet 24. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): har man da rett på noe utover ordinær betaling? Jeg synes det er kjipt at jeg må være vekke fra ungene så lenge, hvis jeg ikke får noen ting igjen for det.. Anonymkode: a756b...e16 Du får først og fremst kompetanse av å delta på kurs. Når det gjelder betaling så får du sannsynligvis bare dietgodtgjørsle.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #3 Skrevet 24. juli 2022 Reisetiden får man gjerne avspasering for, time for time. Ellers er det vanlig diett. Hvis du er veldig kan du få overtid hvis kurset for eksempel varer fra 8-18, men det er jo sjelden tilfellet. Merk at reising ikke regnes som arbeidstid, så det genererer ikke overtid. Så nei, du kan ikke regne med noen kompensasjon, nei. Det er helt vanlig å ta kurs, og du bør være glad for at arbeidsgiver satser på deg og betaler for det. Anonymkode: 9afdb...8b5 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #4 Skrevet 24. juli 2022 *heldig, ikke veldig. Men noen kompensasjon for å være borte fra ungene får du ikke, nei. Anonymkode: 9afdb...8b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå