AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #1 Del Skrevet 24. juli 2022 Hvilke corona symptomer fikk dere. Anonymkode: 9584b...dac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 24. juli 2022 #2 Del Skrevet 24. juli 2022 Veldig vondt i hodet,feber,vondt i kroppen,mageproblemer,tung pust,tett nese,null lukt og smakssans på 2 uker,svimmelhet. Føler jeg fikk det meste🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #3 Del Skrevet 24. juli 2022 Forkjølelse, mistet luktesans, feber, hodepine, slapphet. Delvis frisk etter en uke, helt frisk etter to uker. Anonymkode: 3351f...6c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moon_angel Skrevet 24. juli 2022 #4 Del Skrevet 24. juli 2022 Første gang forkjøla, vondt i halsen, vondt i hodet, feber og slapp. Nr. 2 -(nylig) vondt i halsen, bittelitt hoste og slapp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevrosererroser Skrevet 24. juli 2022 #5 Del Skrevet 24. juli 2022 Litt sliten, sår hals og hoste i 3-4 dager. Jeg hadde feberfølelse men ikke feber. Etterpå har jeg slitt med mye kremting, som om stemmebånda har blitt skadd, det blir verre etter måltid eller mye snakking. Luktesansen min forsvant helt i ca 24 når resten av symtoma var over og nå etterpå er den fortsatt litt merkelig, noe lukter jeg veldig godt mens andre ting forsvinner mer. Naboen svei fiskemiddagen i ettermiddag, i følge samboer lukta det noe voldsomt men jeg merka ingenting. Lindeblomster derimot lukter så intenst søtt og kvalmende at jeg må forberede meg for å passere trærne😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg