AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #1 Skrevet 24. juli 2022 Hei, jeg og dama har vært sammen i 9mnd, vi klikker perfekt, aldri krangla no særlig, og alt har egentlig vært perfekt. Først så ville hun ha litt tid for seg selv da ett nært familiemedlem hadde blitt skikkelig kreftsyk. Jeg elsker jo denne jenta her over alt på jord og gir hu selvsagt den tiden hun trenger, selv om jeg kunne ønske at jeg kunne være der for hun… uka etter treffes vi ett par ganger, og jeg føler noe er off så bestemmer meg for å prate med hun. Hun forteller meg at hun har hatt det tøft og er usikker på om ett forhold er det hun vil ha, og vi bestemmer oss for å ta pause /redusert kontakt en uke slik at hun kan finne ut av det, hun sier også at hun har veldig lyst til å få det til å funke og at hun elsker meg. Oppriktig synes jeg at pause er teit, og jævli tungt. Jeg har ikke hatt det lett nå de siste ukene. Jeg elsker denne jenta skikkelig og det vi har sammen er helt unikt, hvordan kan jeg gå frem på best mulig måte for å si at hun virkelig er alt og at jeg trenger hun. Jeg er såklart livredd for at jeg kommer til å miste henne når tiden er over. Noen som har tips til hvordan jeg får kapret henne når vi har praten? Tusen takk på forhånd Anonymkode: 13de6...3c4 1
Christina82 Skrevet 26. juli 2022 #3 Skrevet 26. juli 2022 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg