Bamseklemmer Skrevet 22. mai 2023 #21 Skrevet 22. mai 2023 Jeg har en muslimsk kvinne som favoritt på PH.. hun skriver at hun må snikonanere, for at ikke mannen skal bli krakilsk og gi henne juling. Hun er fratatt sin egen frihet for nytelse.. Religionen er slik, laget for muslimske menn. At en muslimsk kvinne vil ha en norsk mann er ikke så vanskelig å forstå.. Jeg synes alle kvinner i denne verden skulle vært behandlet som prinsesser❤️
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #22 Skrevet 22. mai 2023 Bamseklemmer skrev (1 time siden): Jeg har en muslimsk kvinne som favoritt på PH.. hun skriver at hun må snikonanere, for at ikke mannen skal bli krakilsk og gi henne juling. Hun er fratatt sin egen frihet for nytelse.. Religionen er slik, laget for muslimske menn. At en muslimsk kvinne vil ha en norsk mann er ikke så vanskelig å forstå.. Jeg synes alle kvinner i denne verden skulle vært behandlet som prinsesser❤️ Mange ekteskap i spesielt Jordan og Libanon er arrangert spesielt i middelklassen for å få innpass og innflytelse, slik det var for hun som sjekka meg opp. Anonymkode: 54a9f...f69 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå