Gå til innhold

Muslimske kvinner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er bare nysgjerrig så derfor lurer jeg litt på om dette:

Er det noen av dere muslimsken damer, som er utro, ellEr har har en pulevenn på si ?  har dere ofte sex? Hva liker du innenfor sex ?

Anonymkode: 51a8b...8f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

I musliske land: Ikke så mange (har du vært der så skjønner du at det ikke er så jævla lurt).
I Vesten: En del. Mange er vestlige i tankegangen og gir beng i religion.
Du finner dem i midtøsten og, men de holder kjeft og lav profil! 

Endret av Heydayotheinterweb
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.7.2022 den 16.03):

Er bare nysgjerrig så derfor lurer jeg litt på om dette:

Er det noen av dere muslimsken damer, som er utro, ellEr har har en pulevenn på si ?  har dere ofte sex? Hva liker du innenfor sex ?

Anonymkode: 51a8b...8f7

Nei. Har sex hver dag med mannen min. Sier ikke hva jeg liker. 

Anonymkode: adc3c...664

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for nedsettende innlegg. Elaine Marley, mod. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, har en FF. Min mann er helt håpløs i senga. 

Anonymkode: 2ec25...69d

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • 2 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.7.2022 den 13.51):

Heldig han FF din. Hvor gammel er du ?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.7.2022 den 9.51):

Hadde digget å ha sex med en muslimsk kvinne som deg

Anonymkode: 9334b...fa0

Skrevet

Kristne i Usa har anal sex for å bevare jomfrudommen før ekteskap.

Jeg bodde et par år i Nederland og var med ei dame fra Marokko, hun sa jeg kunne ta henne analt men ikke vaginalt.

Var også med ei dame fra Marokko i Norge, hun ga oralsex, men ikke noe penetrering.

Anonymkode: e6b62...ac1

• Liker 1
Skrevet

Er du muslim ? 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tyrkiske muslimske kvinner kan være fine 🙂 bare man slipper og ha noe med øvrig familie å gjøre 🙂 

Endret av Maskinfører
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ingen religiøse mennesker har noen på siden. Det må da være noen som er i teorien muslim men ikke praksis. Jeg f eks drikker alkohol men spiser ikke svin😅jepp,hykleri lenge leve. Har hatt kjærester før jeg ble gift og ble gravid før jeg og mannen ble gift. Men til spm-vi har sex 3-4 ganger i uken. Sex og nærhet er viktig i Islam.

Anonymkode: 3c793...fd9

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kristne i Usa har anal sex for å bevare jomfrudommen før ekteskap.

Jeg bodde et par år i Nederland og var med ei dame fra Marokko, hun sa jeg kunne ta henne analt men ikke vaginalt.

Var også med ei dame fra Marokko i Norge, hun ga oralsex, men ikke noe penetrering.

Anonymkode: e6b62...ac1

Hadde ei kurdisk vennine på vgs og de  praktiserte analsex før ekteskapet. I følge henne så var det visst vanlig å gjøre det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ingen religiøse mennesker har noen på siden. Det må da være noen som er i teorien muslim men ikke praksis. Jeg f eks drikker alkohol men spiser ikke svin😅jepp,hykleri lenge leve. Har hatt kjærester før jeg ble gift og ble gravid før jeg og mannen ble gift. Men til spm-vi har sex 3-4 ganger i uken. Sex og nærhet er viktig i Islam.

Dette var da en herlig egen-refleksjon :) Tipper du er både et godt menneske, og en god muslim ☺️

Skrevet

Trenger du en FF til ? 😅 Fantasert om en muslimsk FF. Kan bare forestille meg all den energien og kåtskapen i de lekre kroppene 😍😍😍

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Kan hende noen religiøse ikke finner straffene foreskrevet i skriftene som avskrekkende nok til å avstå fra visse fristelser? Hvis det ikke koster mer enn det smaker er de kanskje villige til å ta straffen fra sjefen der oppe i toppetasjen?

• 6 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Muslimske fitter er som alle andre fitter. Noen kåte andre ikke 

Anonymkode: 83c79...2d2

• Hjerte 1
Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonse. Elaine Marley, mod.

Skrevet
EnduranceMax skrev (På 26.10.2022 den 15.21):

Trenger du en FF til ? 😅 Fantasert om en muslimsk FF. Kan bare forestille meg all den energien og kåtskapen i de lekre kroppene 😍😍😍

Du er klar over at Islam er en tro, ikke et område noen kommer fra eller noe annet som gir muslimer et felles utseende? Jeg kjenner muslimer fra en rekke forskjellige land og steder, og de er rimelig ulike. Noen har mørkt hår, noen er blonde, noen har rødt hår. Noen er høye, noen er lave. Noen er tjukke og noen er tynne. Noen er kvinner og noen er menn. Det at de er muslimer er det eneste de har felles, selv om de sikkert ville vært uenige om aspekter ved Islam også, hehe.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det vil jeg anta ja. Spesielt i fetter- kusine ekteskap, eller arrangerte ekteskap hvor det er null kjemi. 

Anonymkode: a71f0...d2c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobba flere år i Jordan, og der ble jeg sjekka opp av ei gift jordansk dame, endel yngre enn meg, vi hadde et lengre forhold og da fikk jeg høre om hvorfor og også hvorfor hun valgte meg.

Anonymkode: 54a9f...f69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...