Gå til innhold

Notification settings. Hvordan slår man av varslene om at man har fått likes?

Gjest SVK
Vis løsning Løst av TSP,

Anbefalte innlegg

Hvordan slår man av varslene om at man har fått likes, men uten å fjerne varslene for at noen har sitert innlegget ditt eller tagget brukeren din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, Rhodiola said:

Hei, @SVK.

Det er per dags dato ikke mulig å presisere hva slags varsler du vil motta ifbm. omtaler og eget innhold.

Vh Rhodiola, adm.

Tusen takk! Håper dette blir endret i fremtiden. Før kunne man presisere hva slags varsler man ville ha og det syntes jeg var bedre. Varsel om sitering og tagging er nyttig for å vite hvilke innlegg man bør svare på mens varsel om likes ikke har en slik nytteverdi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var pussig. Jeg får aldri varsel om at noen har gitt meg 'poenger', men jeg får alltid varsel om sitering eller tagging.

Med forbehold om at jeg har misforstått. Jeg får ingen annen 'varslingsliste' enn den som kommer på bjella. Ikke noe epost. Er varslingsliste noe annet enn det tallet inni rød runding på bjella (og listen man får frem når man trykker på den)?

Endret av Zenobia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenobia skrev (1 minutt siden):

Dette var pussig. Jeg får aldri varsel om at noen har gitt meg 'poenger', men jeg får alltid varsel om sitering eller tagging.

Poster du som anonym?

Rhodiola, adm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rhodiola skrev (Akkurat nå):

Poster du som anonym?

Rhodiola, adm.

Nei, og jeg endret innlegget mitt rett etter at jeg postet. Er usikker på hva varslingsliste er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Zenobia said:

Med forbehold om at jeg har misforstått. Jeg får ingen annen 'varslingsliste' enn den som kommer på bjella. Ikke noe epost. Er varslingsliste noe annet enn det tallet inni rød runding på bjella (og listen man får frem når man trykker på den)?

Hei! Tidligere gikk det an å velge å få varsel om siterig og tagging men ikke poeng. Men nå går det ikke an å velge det lenger. Så mulig du kun får varsel om sitering og tagging fordi du hadde det på innstillinger før det ble foretatt en endring på forumet.

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (Akkurat nå):

Hei! Tidligere gikk det an å vege å få varsel om siterig og tagging men ikke poeng. Men nå går det ikke an å velge det lenger. Så mulig du kun får varsel om sitering og tagging fordi du hadde det på innstillinger før det ble foretatt en endring på forumet.

Ah. Håper det ikke begynner å renne inn med plinging nå da. Sjekket instillingene mine :sjokkbla: (uten å endre noe). Begynner det å regne poeng-pling, får jeg bare slå av alle varsler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenobia skrev (5 minutter siden):

Nei, og jeg endret innlegget mitt rett etter at jeg postet. Er usikker på hva varslingsliste er

Varslingslisten er det bjelleikonet du skal se i navigeringsmenyen din. Det ikonet ser slik ut:

image.png

Du kan også se varslingslisten din her. Videre kan vi ta det på pm hvis du blir usikker - da det sannsynligvis gjelder dine egne innstillinger.

Rhodiola, adm.

Endret av Rhodiola
glemte å sette inn lenke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rhodiola skrev (Akkurat nå):

Varslingslisten er det bjelleikonet du skal se i navigeringsmenyen din. Det ikonet ser slik ut:

image.png

Du kan også se varslingslisten din her. Videre kan vi ta det på pm hvis du blir usikker - da det sannsynligvis gjelder dine egne innstillinger.

Rhodiola, adm.

Da var det som jeg trodde :)

Mine innstillinger funker helt fint 👍 Tror ikke jeg skal røre noe bort i dem, men det er jo synd for de som får et pling hver gang noen gir dem poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • Løsning

Hei, @SVK. Gode nyheter! I den nyeste versjonen vi oppdaterte til så kan man nå velge bort at man skal ha varsler om reaksjoner/likes. 

Gå til varslingsinnstillingene, trykk "@Omtaler og mitt innhold", da vil du se at du kan velge bort varsler for "Reaksjoner" :)

Skjermbilde 2022-10-27 kl. 16.12.15.png

Hvis noen opplever at en fremdeles får varsler om nye reaksjoner, selv om det allerede står som deaktivert, så vil jeg anbefale å slå på og deretter av markeringen igjen.

Endret av TSP
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, TSP said:

Hei, @SVK. Gode nyheter! I den nyeste versjonen vi oppdaterte til så kan man nå velge bort at man skal ha varsler om reaksjoner/likes. 

Gå til varslingsinnstillingene, trykk "@Omtaler og mitt innhold", da vil du se at du kan velge bort varsler for "Reaksjoner" :)

Så bra og tusen  takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TSP skrev (6 timer siden):

Hvis noen opplever at en fremdeles får varsler om nye reaksjoner, selv om det allerede står som deaktivert, så vil jeg anbefale å slå på og deretter av markeringen igjen.

@Hoppetaujenta Dette er vel godt nytt for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...