Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare minne dere på at Islam har kommet til Norge for å bli. Uansett hvor mye dere frykter, klarer dere ikke å røre en finger å bli kvitt muslimer i Norge. Her har de kommet for å bli for godt.

Uansett hvor mye hat dere sprer om Islam i dette forumet  så er det fakta.  Dere kan kalle alle profetene for pedofiler, alle mennene for voldtektsmenn og alle kvinner for undertrykte.  Dere kan brenne 1000 koranbøker om dagen, kjør på det er ytringsfrihet.  Og jeg er utrolig glad for at den eksisterer i landet vårt. Koranen kommer alltid til å forbli i verden fordi det er millioner som kan boken utenat. De har pugget ord for ord.

Jobb med dere selv og respekter at andre har andre syn enn dere så lever alle fredelig  i det norske samfunnet. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjeder du deg, og er ute etter en liten opphevet stemning? 

De færreste har hat mot noe som helst. Noen få sluker skremselspropaganda og tror at sånn er det for alle. Noen få mener de er eksperter på religioner etter noen googletreff, og støtter seg til det. 

De samme folka finner du når det gjelder klimafornektelse 

Sånn er det bare 

Anonymkode: 29969...69d

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kjeder du deg, og er ute etter en liten opphevet stemning? 

De færreste har hat mot noe som helst. Noen få sluker skremselspropaganda og tror at sånn er det for alle. Noen få mener de er eksperter på religioner etter noen googletreff, og støtter seg til det. 

De samme folka finner du når det gjelder klimafornektelse 

Sånn er det bare 

Anonymkode: 29969...69d

Oppfordringen er det samme. 

MammatilPer skrev (5 minutter siden):

Jobb med dere selv og respekter at andre har andre syn enn dere så lever alle fredelig  i det norske samfunnet

Forresten,  jeg kan ytre meg selv om jeg kjeder meg.

Endret av MammatilPer
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Noen få sluker skremselspropaganda og tror at sånn er det for alle. Noen få mener de er eksperter på religioner etter noen googletreff, og støtter seg til det. 

Her skriver du fakta. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
MammatilPer skrev (35 minutter siden):

Vil bare minne dere på at Islam har kommet til Norge for å bli. Uansett hvor mye dere frykter, klarer dere ikke å røre en finger å bli kvitt muslimer i Norge. Her har de kommet for å bli for godt.

Uansett hvor mye hat dere sprer om Islam i dette forumet  så er det fakta.  Dere kan kalle alle profetene for pedofiler, alle mennene for voldtektsmenn og alle kvinner for undertrykte.  Dere kan brenne 1000 koranbøker om dagen, kjør på det er ytringsfrihet.  Og jeg er utrolig glad for at den eksisterer i landet vårt. Koranen kommer alltid til å forbli i verden fordi det er millioner som kan boken utenat. De har pugget ord for ord.

Jobb med dere selv og respekter at andre har andre syn enn dere så lever alle fredelig  i det norske samfunnet. 

Tja, hvis muslimer gjør noe som galt i samfunnet eller verden generelt, så har man all rett til å si noe på det.

Anonymkode: e906c...80d

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Tja, hvis muslimer gjør noe som galt i samfunnet eller verden generelt, så har man all rett til å si noe på det.

Anonymkode: e906c...80d

Står ingenting om at ingen har rett å si noe imot muslimer. Står ingenting om at muslimer som ikke oppfører seg ikke kan tales mot. Hvor har du der fra? De bør og må straffes på lik linje med alle som bryter loven.  Si det du vil, gjør det du vil for den saks skyld. Poenget mitt står: islam er her for godt. Du kan ikke bli kvitt det. 

Hvis du gjør noe galt så vil du også få konsekvenser. Gjelder deg og meg. 

Du kan kalle alle profetene pedofile,alle menn voldtektsmenn og alle kvinnene undertrykte og gjøre så mye opprør du vil, du kan brenne alle Koranene i Norge ( den vil finne veien tilbake) du har ytringsfrihet.  Du kan melde deg opp hos SIAN som vil vaske Norge for Muslimer (om du allerede ikke er) Du kan mene det du vil. Islam vil fortsatt eksisterere  i Norge.  Sian vil aldri lykkes, Norge blir aldri kvitt muslimene.  Loven forsvarer lovlydige og uskyldige innbyggere,uansett religion. Om SIAN skulle få loven i sine hender og kaste alle muslimene ut av landet, tilbake der de kommer fra,  hva skal dem gjøre med etnisk norske som har konvertert? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Islamofob", et tulleord brukt utelukkende som hersketeknikk av idioter uten argumenter.

Anonymkode: 0167f...b50

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Gjest Inverto
Skrevet

Hva er din definisjon av "Islamofobi"?
Med det sagt, Islam er langt ifra en positiv greie

Skrevet
2 hours ago, MammatilPer said:

=

"Respekter at andre har andre syn mens jeg ikke respekterer ditt syn".

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
MammatilPer skrev (2 timer siden):

Denne går vel begge veier.

Anonymkode: ed45a...1f1

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Gjesp. Ingen nordmenn bryr seg om islam. Det er kun når muslimer forsøker å kneble vår ytringsfrihet eller påtvinge oss deres religiøse skikker og regler du ser koranbrenning.

Anonymkode: 42547...cde

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Dere må ytre som mye dere vil. Og skrive hva enn dere vil om andre som bruker ordet islamofober.  Dere som hater mennesker pga.troen  må vitne hver eneste dag at de lovlig eksisterer  i landet deres og dere er maktløse. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Denne går vel begge veier.

Anonymkode: ed45a...1f1

Aldri påstått noe annet. 

AnonymBruker
Skrevet
MammatilPer skrev (1 minutt siden):

Dere må ytre som mye dere vil. Og skrive hva enn dere vil om andre som bruker ordet islamofober.  Dere som hater mennesker pga.troen  må vitne hver eneste dag at de lovlig eksisterer  i landet deres og dere er maktløse. 

Tror du virkelig noen hater noen pga troen? Det er når de forsøker å påtvinge resten av samfunnet troen og levesettet sitt de opplever fiendtlighet. Nordmenn er et fritt folk, og den friheten skal ikke noen tekstbokdyrkere fra ørkenen ta fra oss.

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Jegern Puahate skrev (10 minutter siden):

=

"Respekter at andre har andre syn mens jeg ikke respekterer ditt syn".

Du kan mene det du vil, ingen steder antydet jeg at man ikke skal respektere andres syn enn sitt eget  Jeg stoppet innlegget mitt etter dette: 

MammatilPer skrev (3 timer siden):

AnonymBruker
Skrevet

KG er ikke så ille. (Men rasister finnes selvsagt her også.)

Prøv å les kommentarfeltet til Resett, for eksempel. Det er helt sjukt.

Anonymkode: b9524...51c

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror du virkelig noen hater noen pga troen? Det er når de forsøker å påtvinge resten av samfunnet troen og levesettet sitt de opplever fiendtlighet. Nordmenn er et fritt folk, og den friheten skal ikke noen tekstbokdyrkere fra ørkenen ta fra oss.

Det er det da åpenbart noen som gjør. Ikke noen fan av islam jeg heller, men i anti-islam-gjengen er det en del som er helt tullerusk, og det er veldig mye generalisering der.

Anonymkode: 9a308...0b5

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
MammatilPer skrev (3 timer siden):

Hvilke profeter det du snakker om siden det er i flertall?.

Anonymkode: 233d4...4b5

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tror ikke.  Jeg vet fordi jeg har opplevd det selv. Jeg har tidligere opprettet en tråd her der jeg forteller hvordan jeg ble  trakassert i bussen av en etnisk norsk mann. 

Jeg ble bokset  i magen på vei ut av t-banen og kalt en jævla terrorist. 

Jeg har blitt diskriminert på jobb pga.troen min. 

En annen dame nektet å bli ekspedert av meg da jeg jobbet som kassedama på Nille mens jeg studerte og sa at hun ikke ville se på meg en  engang fordi jeg som kvinne er skam for å ha bøyd meg under kvinneundertrykkelsen. 

Lista er lang. Les gjerne SSB sine rapporter om muslimhatet i Norge. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvilke profeter det du snakker om siden det er i flertall?.

Anonymkode: 233d4...4b5

Troller du? 

Islam tror ikke bare på profeten Muhammad.  Disse 3 største verdensreligionene har samme profeter. Abraham  er det muslimer kaller Ibrahim, Noah er Nuh, Moses er Mosa, Jesus  er Isa, Jacob er Jacob. 

Koranen er ikke den eneste hellige skriften i Islam. Koranen er den siste i rekken. Muslimer tror på Bibelen (Injil), gamle testamentet selvfølgelig. De tror også på Toranen(taurat). Skillet mellom kristendommen og islam starter i det kristne  begynner å tro at Jesus er Gud og ikke profet. 

Endret av MammatilPer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...