Gå til innhold

Svigerinne som er i samlivsbrudd svarer ikke på mine meldinger men samboer sine!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mildt sagt irritert og lei. Jeg forstår at svigerinnen min har det jevli tøft ved et samlivsbrudd. Men dette er ikke første gang hun lar være å svare på messenger meldinger. Og jeg er så lei. Jeg har sagt ifra tidligere på en hyggelig måte og før hun kom i samlivsbrudd. Og hun beklaget seg. 

Her er det snakk om hyggelige korte meldinger, der jeg strekker ut en hånd til henne og sier jeg, vi er der for henne meg og samboer. At hun ikke må være redd for å gi beskjed om hun vil gå tur, ta en kaffe, eller bare prate! 

Hun lar vær altså å svare meg. Men samboer kan hun svare og skrive med. Jeg synes helt ærlig ikke det er ok. Og føler det heller ikke er rett tid for å si noe. Jeg ønsker ikke å gjøre ting vanskelige eller komme i konflikt når hun er sårbar nok. 

Men dette er ikke et engangstilfelle. Hun har gjort det lenge før samlivsbruddet også. Det blir vanskelig for meg å ha sympatien med henne når hun driver på sånn. Og da tenker jeg at hun ikke er så uskyldig som hun tror. At det er noe i det svogeren forteller om henne. 

En sak har to sider. Alltid. 

Hva tenker dere om dette her? Er det ok? 

Anonymkode: 993bf...9df

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er samboer hennes bror?

Anonymkode: 54afd...6e2

• Liker 13
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Snakk om å utnytte andre sin svakhet. Her er du ekstremt egoistisk! Skjønner henne godt,jeg. 

Anonymkode: 8c39a...063

• Liker 26
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Du, du, du og du. Hva med å tenke litt på henne?

Anonymkode: 6f67b...551

• Liker 33
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Er hun din manns søster? I så fall er det jo veldig naturlig at hun føler seg nærmere ham. 

Anonymkode: 8f9e9...ec3

• Liker 37
  • Nyttig 6
Skrevet

Det virker jo mer som om du vil nyte følelsen av å være barmhjertig samaritan enn å ta hensyn til hennes behov når du blir irritert over at hun ikke svarer på meldingene dine. Kanskje hun synes du er like slitsom som du framstår i denne tråden?

• Liker 26
  • Nyttig 6
Skrevet

Hun går gjennom et samlivsbrudd og du får dette til å handle om deg? 

• Liker 34
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er samboer hennes bror?

Anonymkode: 54afd...6e2

Ja. 

• Nyttig 1
Skrevet

Du er ganske selvsentrert TS. Du kan ikke tvinge folk til å like deg, du kan ikke kreve at folk skal svare på meldingene dine - du vet vel det? 

Siden dette har pågått lenge, så er det jo en grunn til det. Mest sannsynlig så liker hun deg ikke så godt, hun føler kanskje at dere ikke passer så godt sammen - og hun vil ikke ha kontakt med deg. Kjenner jeg blir flau på dine vegne, la hun være i fred. 

• Liker 23
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Snakk om å utnytte andre sin svakhet. Her er du ekstremt egoistisk! Skjønner henne godt,jeg. 

Anonymkode: 8c39a...063

Utnytte andres svakhet? Jeg strekker ut en hånd og ønsker på ærlig vis å være der for henne, fordi at jeg på ekte bryr meg om henne. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt naturlig at hun foretrekker sin bror. Du virker jo litt selvopptatt også, og det er kanskje ikke det hun trenger nå.

Anonymkode: 924ae...23e

• Liker 27
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnnePåLande skrev (3 minutter siden):

Hun går gjennom et samlivsbrudd og du får dette til å handle om deg? 

Det er jeg klar over! Men hva har det med å la være å svare meg å gjøre gang etter gang? Før et samlivsbrudd også. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja. 

🙈 

Da er det ikke veldig rart da

Anonymkode: 945ac...3d5

• Liker 14
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel naturlig at hun har et nærere forhold til broren sin enn til deg. Og det virker jo ikke som om du skriver den type melding som krever svar heller. Foreslå noe konkret om du vil ha svar. 

Anonymkode: 450cf...186

• Liker 24
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke mat trollet

Anonymkode: 52968...9b9

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Helt naturlig at hun foretrekker sin bror. Du virker jo litt selvopptatt også, og det er kanskje ikke det hun trenger nå.

Anonymkode: 924ae...23e

Men for helvete da. Jeg prøver å være der for henne. Men hun velger å avise dem som prøver å være der. Selvfølgelig reagerer jeg. At hun er nærmest han ser jeg som en selvfølge, men å la være å svare meg gang på gang er også ganske egoistisk. 

• Liker 1
Skrevet

Det er jeg klar over! Men hva har det med å la være å svare meg å gjøre gang etter gang? Før et samlivsbrudd også. 

Hun vil ikke svare deg og har sikkert en god grunn til det. Dette handler ikke om deg.

• Liker 10
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke mat trollet

Anonymkode: 52968...9b9

Hva mener du? 

AnonymBruker
Skrevet

Da burde du jo ta hintet snart og slutte å mase?

Anonymkode: 5df86...5db

• Liker 22
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Men for helvete da. Jeg prøver å være der for henne. Men hun velger å avise dem som prøver å være der. Selvfølgelig reagerer jeg. At hun er nærmest han ser jeg som en selvfølge, men å la være å svare meg gang på gang er også ganske egoistisk. 

Du har ingen sosiale antenner ? La hun være i fred, hun har ingen meldeplikt til deg. Du kan ikke kreve at folk svarer deg, fordi du vil være snill 😂🙈🚩

ANYWAYS, denne tråden er klin lik en annen tråd. Så dette er nok troll 🧌🧌

Endret av kraftwerk
  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...